Samalla laaja muistitesti ja liikennesääntökoe. Loppuisi tai vähenisi tuo soveltava seikkailu liikenteessä.
75 vuotiaat pakolliseen ajokokeeseen
12
183
Vastaukset
- Anonyymi
Byrokraatti haluaa lisää Byrokratiaa.
- Anonyymi
Turvallisuus vaatii tiettyjä asioita. Elämä on.
- Anonyymi
Ei, vaan joka vuosi kaikille ajokortin haltijoille "katsastus", jossa katsotaan, osaako liikennesäännöt ja tutkitaan terveydellinen liikennekelpoisuus.
- Anonyymi
Joka vuosi on turhan tiheä tahti. Tietyn iän jälkeen voisi sitten olla joka toinen vuosi tms.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka vuosi on turhan tiheä tahti. Tietyn iän jälkeen voisi sitten olla joka toinen vuosi tms.
Joka vuosi on ihan hyvä tahti katsastukselle. Mutta jos otettaisiin Suomeen ns. virhepiste-systeemi käyttöön, voitaisiin tehdä niin, että ellei ole saanut yhtään virhepistettä 3 vuoteen, niin seuraavana vuonna katsastus jäisi väliin. Näin edettäisiiin kolmen vuoden välein, ellei yhtään virhepistettä tulisi.
Ykiskin virhepiste ja kuljettaja menttäisi "bonuksen" 3 vuoden välein tehtäviin katsastuksiin. Tällöin kuljettaja joutuisi vuosittaisiin katsastuksiin, kunnes kolme vuotta olisi puhdas rekisteri virhepisteissä.
- Anonyymi
Joo ne iäkkäät onkin autoineen koivujen ympärillä ja muuten pöpelikössä, kun eivät muista liikennesääntöjä.
- Anonyymi
Jostakin syystä yli 75 vuotiaat ovat yliedustettuja liikennekuolemissa samoin kuin alle 25 vuotiaatkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jostakin syystä yli 75 vuotiaat ovat yliedustettuja liikennekuolemissa samoin kuin alle 25 vuotiaatkin.
Yli 75-vuotiaat ovat muutenkin yliedustettuja kuolemantapauksissa. Tilanteeseen on puututtava tasa-arvon nimissä
- Anonyymi
Ei onnistu.
Yksikään ei osaisi ajokokeessa vaihtaa kaistaa tai kääntyä oikein risteyksessä.
Moottoritielle liittyminen olisi iso ongelma. - Anonyymi
Tuo testi pakolliseksi nuorisolle ja keski-ikäisille, loppuisi törttöily liikenteessä.
- Anonyymi
Ei mitkään testit poistaisi, minä minä ynnä muiden itsekkäiden kuskien ajotapoja liikenteessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitkään testit poistaisi, minä minä ynnä muiden itsekkäiden kuskien ajotapoja liikenteessä.
Itse tosin voisin reputtaa joten vastustan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2504526Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1252965Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412732Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741700Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051553Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn171437- 521295
- 921216
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2021067- 471055