Näin videon netissä facebookissa tai instagramissa missä joku asiakas kehui saaneensa apua. Kannattaako mennä tutustumaan tai treenaamaan? Mulla on alaselässä ollut ongelmaa pidemmän aikaa.
Sairaalanmäen liikunta- ja hyvinvointikeskus valmennukset Jyväskylä
147
233
Vastaukset
- Anonyymi
Minä uskallan suositella omasta kokemuksestani. Erityisesti valmentajia. Salihan on perus hyvä sali. Naisvalmentajan tapa selittää on sellainen, että asiat jää mieleen. Miesvalmentaja taas jaksaa toistaa ja korjata tekniikkaa niin monta kertaa, että se menee oikein. Yhdessä he ovat saaneet aikaan sen, että selkä ei ole enää kipeä työpäivän jälkeen. Ite oon tosin käynyt jo yli puolivuotta.
- Anonyymi
Minä suosittelen myös. Mun olkapää oli ollut kipeä jo pitkään, ja aina sanottiin että älä tee punnerruksia. Täällä sain korvaavat liikkeet ja videot, joista näin tarkalleen miten tehdä. Pikkuhiljaa voimat palasi ja nyt pystyn punnertamaan taas.💪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä suosittelen myös. Mun olkapää oli ollut kipeä jo pitkään, ja aina sanottiin että älä tee punnerruksia. Täällä sain korvaavat liikkeet ja videot, joista näin tarkalleen miten tehdä. Pikkuhiljaa voimat palasi ja nyt pystyn punnertamaan taas.💪
Kun tulin ensimmäistä kertaa, olin varma että tämä on taas yksi niistä paikoista, missä näytetään liike kerran ja sitten olet omillasi. Olin väärässä. Täällä jokainen liike purettiin osiin ja kuvattiin mulle henkilökohtaisesti niin, että voin katsoa sen kotona uudelleen. Alkuun tein soutuliikkeet liian käsivetoisesti, ja se rasitti niskaa. Videolta näin selvästi, että lapojen liike puuttui, ja kun korjasin sen, kipu hävisi jo muutaman treenin jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun tulin ensimmäistä kertaa, olin varma että tämä on taas yksi niistä paikoista, missä näytetään liike kerran ja sitten olet omillasi. Olin väärässä. Täällä jokainen liike purettiin osiin ja kuvattiin mulle henkilökohtaisesti niin, että voin katsoa sen kotona uudelleen. Alkuun tein soutuliikkeet liian käsivetoisesti, ja se rasitti niskaa. Videolta näin selvästi, että lapojen liike puuttui, ja kun korjasin sen, kipu hävisi jo muutaman treenin jälkeen.
Mun lonkat olivat jäykät ja polvet arat. Aloitettiin helpoilla liikkeillä ja katsottiin yhdessä tekniikka. Videot auttoi muistamaan yksityiskohdat, ja kun kotona tein niitä uudelleen, pystyin keskittymään liikkeen tuntemukseen ilman että piti miettiä miten se meni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun lonkat olivat jäykät ja polvet arat. Aloitettiin helpoilla liikkeillä ja katsottiin yhdessä tekniikka. Videot auttoi muistamaan yksityiskohdat, ja kun kotona tein niitä uudelleen, pystyin keskittymään liikkeen tuntemukseen ilman että piti miettiä miten se meni.
Kun tulin ensimmäistä kertaa, en pystynyt nostamaan kättä pään yli ilman kipua. Naisvalmentaja suunnitteli mulle kuntouttavan olkapääohjelman, ja miesvalmentaja piti huolen, että teen jokaisen toiston rauhassa ja oikein. Kuukauden päästä sain kädet ylös ilman vihlontaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on ollut voimannostotausta ja selkä on ottanut osumaa. Miesvalmentaja ymmärsi heti mistä on kyse ja antoi liikkeet, jotka tukevat keskivartaloa ilman turhaa kuormitusta. Koutsi auttoi kans avaamaan lonkankoukistajat, ja nyt pystyn taas treenaamaan ilman selkäkipua.
Suosittelen. - Anonyymi
Minä uskon että paras paikka Jyväskylässä selkäongelmaiselle. Montaa olen kokeillut… Mun selkä oli ollut kipeä yli 15 vuotta. Oli päiviä, jolloin en pystynyt edes kääntymään sängyssä ilman että sattui. Kun täällä alettiin tekemään soutuliikkeitä ja keskivartaloa vahvistavia harjoituksia, aluksi ajattelin että ei näistä mitään hyötyä ole. Mutta parin viikon jälkeen huomasin, että pystyin istumaan pidempään ja ajamaan autolla ilman että piti pysähtyä venyttelemään. Nyt pystyn nostamaan pyykkikorin ja kumartumaan ilman kipua. Se tuntuu melkein ihmeeltä. Nyt treeniä takana vajaa vuosi ja uskalla en lopettaa.
- Anonyymi
Selkäjumit katosivat jo parissa viikossa, se oli yllätys. Mä tykkäsin siitä isosta ja lihaksikkaasta valmentajasta tosi paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selkäjumit katosivat jo parissa viikossa, se oli yllätys. Mä tykkäsin siitä isosta ja lihaksikkaasta valmentajasta tosi paljon.
Ensimmäisellä kerralla olin vähän jännittynyt. Miesvalmentaja otti mut vastaan ja heti tuli olo, että oon hyvissä käsissä. Hän kuunteli mun polviongelmat ja muisti mainita, että edetään rauhassa. Sit sen jälkeen tapasin naisvalmentajan joka tuli pitämään ohjausta ja näytti sellaiset tukevat liikkeet, joita en ollut ennen kokeillut. Yhdessä he on saaneet aikaan sen, että pystyn taas tekemään portaissa nousuja ilman kipua.
- Anonyymi
Miesvalmentaja huomasi heti, että mun polvi kääntyy sisäänpäin askeltaessa. Naisvalmentaja rakensi ohjelman, jossa tukilihaksia vahvistettiin ja liikerataa korjattiin. Nyt kävely tuntuu tasaiselta. Suosittelen!
- Anonyymi
En ollut ennen uskonut, että tällainen videopalautteen antaminen toimii. Mutta kun sain ekan oman videoni, ymmärsin heti, missä olin tehnyt virheen. Lapojen väliin jäänyt jatkuva jumi katosi, kun opin tekemään soutuliikkeen oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun polvi kesti ennen hädin tuskin portaiden nousua. Step up -videon avulla näin, että olin tullut liian syvään ja polvi kuormittui väärin. Kun korjasin sen, pystyin lisäämään toistoja ja nyt polvi tuntuu tukevammalta kuin vuosiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on ollut paljon huonoja kokemuksia aiemmista saleista, missä sopimus tuntui väijytykseltä. Täällä oli toisin sopimusluonnos lähetettiin etukäteen, käytiin läpi yhdessä ja sain kysyä rauhassa. Treenivideot on sellaisia, että niitä pystyy seuraamaan vaikka ei olisi ennen liikkunut. Jokainen liike näytetään ja selitetään. Valmentaja on todella ammattitaitoinen ja näkee heti, jos teen liikkeen väärin, ja antaa korjauksen ilman että tulee huono fiilis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on ollut välilevyn pullistuma, ja olin jatkuvasti varuillani selän kanssa. Monessa paikassa ohjaajat eivät uskaltaneet antaa liikkeenkään liikkua selän alueella. Täällä valmennus perustui siihen, että opeteltiin hallitsemaan liikettä ja vahvistamaan tukilihaksia. Liikkeet olivat aluksi niin pieniä, että ihmettelin, mutta pikkuhiljaa selkä tuntui vakaammalta. Nyt pystyn nostamaan asioita lattiasta ilman pelkoa kivusta ja se on iso askel takaisin normaaliin arkeen.
- Anonyymi
Olen eläkkeellä ja arvelin jo, että nämä on nuorten hommia. Mutta valmentaja näytti, että treeni voidaan räätälöidä just mun kyvyille. Sopimus käytiin rauhassa läpi ja ehdot luettiin ääneen. Videot on tehty selkeästi, ja voin katsoa niitä vaikka kännykästä olohuoneessa. Asiakaspalvelu on ystävällistä ja valmentaja on todella taitava. Nyt pystyn kävelemään pidempiä matkoja ilman taukoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä uskon että paras paikka Jyväskylässä selkäongelmaiselle. Montaa olen kokeillut… Mun selkä oli ollut kipeä yli 15 vuotta. Oli päiviä, jolloin en pystynyt edes kääntymään sängyssä ilman että sattui. Kun täällä alettiin tekemään soutuliikkeitä ja keskivartaloa vahvistavia harjoituksia, aluksi ajattelin että ei näistä mitään hyötyä ole. Mutta parin viikon jälkeen huomasin, että pystyin istumaan pidempään ja ajamaan autolla ilman että piti pysähtyä venyttelemään. Nyt pystyn nostamaan pyykkikorin ja kumartumaan ilman kipua. Se tuntuu melkein ihmeeltä. Nyt treeniä takana vajaa vuosi ja uskalla en lopettaa.
Mielestäni paras paikka myös. Mun selkä ei kipeydy enää siivotessa, ja se on isosti sen ansiota, että opin oikean nostotekniikan videolta. Oon laitoshuoltaja eli teen paljon siivoustyötä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis pakko sanoo et mä oon vähän allerginen kaikelle missä pitää “sitoutua” johonkin, mut tää paikka yllätti. Soppari käytiin läpi ihan sanasta sanaan, sain kysyä kaikkea ja vielä tsekata rauhassa ennen ku päätin. Videot on next level mun omista liikkeistä kuvattu, selitys rauhallinen ja kuvakulma sellanen et näkee mitä tapahtuu. Asiakaspalvelu vastas jopa iltamyöhään mun kysymyksiin ja valmentaja näki heti et mulla on lonkka jäykkä ja muokkasi liikkeet sopiviks. Ei vois olla helpompaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mie olin nuorempana voimannostossa SM-tasolla ja selkä otti silloin osumaa. Nyt 70:n paremmalla puolella ajattelin, ettei tälle mitään voi, mutta valmentaja rakensi ohjelman joka huomioi mun taustan ja selän tilanteen. Korjattiin liikeratoja, tehtiin tukilihaksille hommia ja videolta näin heti missä menin väärin. Sopimusasiat käytiin läpi niin että jäi luottavainen olo. Asiakaspalvelu on vastannut nopeasti ja kehitys selässä on ollut ihan huikeaa, ei särje aamulla noustessa enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ollut ennen uskonut, että tällainen videopalautteen antaminen toimii. Mutta kun sain ekan oman videoni, ymmärsin heti, missä olin tehnyt virheen. Lapojen väliin jäänyt jatkuva jumi katosi, kun opin tekemään soutuliikkeen oikein.
Thainyrkkeilyssä sain polveen kiertovamman. Kuntouttavat liikkeet ja askellustekniikan korjaukset auttoivat, ja nyt pystyn liikkumaan kehässä ilman epäröintiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon harrastanut crossfitiä monta vuotta, mutta alaselkä on aina ollut heikko kohta. Täällä käytiin läpi jokainen liike, ja maveen tehtiin uusi tekniikka. Opin hallitsemaan keskivartalon ihan eri tavalla. Nyt pystyn tekemään treenit täysillä ilman että selkä antaa periksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä suositteleb valmennusta salilla. Niska-hartiaseudun jatkuva jumi oli ongelma erityisesti tietokoneella työskentelyssä. Soutuliikkeiden oikea tekniikka opetettiin kädestä pitäen ja videoitiin. Kun toistin liikkeitä videon kanssa kotona, opin pitämään hartiat rentoina ja lavat liikkeessä. Oireet vähentyneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä suositteleb valmennusta salilla. Niska-hartiaseudun jatkuva jumi oli ongelma erityisesti tietokoneella työskentelyssä. Soutuliikkeiden oikea tekniikka opetettiin kädestä pitäen ja videoitiin. Kun toistin liikkeitä videon kanssa kotona, opin pitämään hartiat rentoina ja lavat liikkeessä. Oireet vähentyneet.
Mulla auttoi kans sellaiset ryhtiliikkeet niskaan ja sit kans polvien kivut vähentyneet. Tosin oon käynyt jo 8kk ajan salilla ja kohta tulee 4.ohjelma. Pari eri valmentajaa ollut ja tosi ammattitaitoisia ja osaavat selittää videolle liikkeet hyvin. Yleensä en kirjoittele tänne mut nyt teki mieli kehua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä sain täällä niskahartiavaivat hallintaan. Soutuliikkeet ja venytykset, jotka näytettiin videolla, on muuttaneet arjen ihan täysin. Ei enää jatkuvaa särkyä. Kiitos koutislle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lonkka- ja polvivaivat oli saanut mut välttämään kaikkea isoa liikettä. Mutta jo ekalla tunnilla huomattiin, että ongelma oli liikeradan puolivälissä, ja kun se korjattiin, pystyin taas tekemään portaita ilman kipua. Minulta suositus kans.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on ollut lonkka jäykkä siitä asti, kun kaaduin jäällä viitisen vuotta sitten. Täällä liikkeet otettiin rauhassa ja opetettiin minulle niin, että uskalsin tehdä niitä kotonakin videon avulla. Hiljalleen lonkka alkoi aueta ja kävely muuttui kevyemmäksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lapsenlapsia varten halusin pysyä liikkeessä. Valmennuksessa opitut polvi- ja lonkkaharjoitteet pitävät jalat vahvoina. Katson videot aina ennen treeniä ja teen liikkeet turvallisesti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku olisi sanonut, että niska-hartiajumi voi helpottaa näin nopeasti, en olisi uskonut. Mutta kun soutuliike opetettiin kunnolla ja sain siitä videon, opin rentouttamaan hartiat ja vetämään lavat yhteen oikeassa kohdassa.
- Anonyymi
Minulla auttoi selkään ohjeet mitä olen saanut sieltä. Se mikä teki eniten eroa oli, että jokaisessa ohjeessa kerrottiin, mihin pitää keskittyä. Ei vaan “tee näin” vaan “tunnustele että tämä lihas tekee työn”. Kun katsoin videon ja tein sen mukaan, sain ensimmäistä kertaa tuntuman sinne, mihin pitikin. Käyn toisella salilla treenaamassa, mutta valmennusta en vaihtaisi enää muualle. Osaavia ovat.
- Anonyymi
Mun polvet ei enää turpoa, ja se johtuu siitä, että miesvalmentaja toi step upit ohjelmaan ja ne antoi tukea tasapainon kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun polvet ei enää turpoa, ja se johtuu siitä, että miesvalmentaja toi step upit ohjelmaan ja ne antoi tukea tasapainon kanssa.
Polvi oli ollut pitkään kipeä ja tunsin aina epävarmuutta portaissa. Step up -liikkeillä tuli varmuus takaisin. En edes huomaa enää, että nousen rappuset ilman kaidetta. Onneks löysin nää liikkeet valmentajan avulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Polvi oli ollut pitkään kipeä ja tunsin aina epävarmuutta portaissa. Step up -liikkeillä tuli varmuus takaisin. En edes huomaa enää, että nousen rappuset ilman kaidetta. Onneks löysin nää liikkeet valmentajan avulla.
Kotona treenaaminen ei ollut mun juttu ennen tätä. Nyt kun jokainen liike on videolla, voin tehdä niitä omassa tahdissa ja silti varmistua, että teen oikein. Tulokset on olleet nopeita ja pysyviä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kotona treenaaminen ei ollut mun juttu ennen tätä. Nyt kun jokainen liike on videolla, voin tehdä niitä omassa tahdissa ja silti varmistua, että teen oikein. Tulokset on olleet nopeita ja pysyviä.
Oon käynyt salilla ennenkin, mutta tää on eka kerta kun oikeesti tiedän mitä teen. Videot ja selkeät ohjeet teki sen mahdolliseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon käynyt salilla ennenkin, mutta tää on eka kerta kun oikeesti tiedän mitä teen. Videot ja selkeät ohjeet teki sen mahdolliseksi.
Mun mielestä yksi tärkeimmistä asioista täällä on se, miten huolellisesti kaikki on selitetty. Sopimus käytiin yhdessä ääneen läpi, sain kopion ja aikaa lukea sen rauhassa. Videot on tehty niin selkeiksi, että pystyn palaamaan niihin koska tahansa ja saan aina kiinni mitä pitää tehdä. Valmentaja osaa selittää myös sen, miksi liike tehdään tietyllä tavalla ja se auttaa ymmärtämään ja motivoitumaan. Asiakaspalvelu on ollut kärsivällistä ja ystävällistä, mikä tekee koko prosessista miellyttävän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen saanut takaisin liikkumisen ilon. Kun jokainen liike on näytetty ja selitetty videolla, ei tarvitse arvailla. Polvikin parantunut samalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen saanut takaisin liikkumisen ilon. Kun jokainen liike on näytetty ja selitetty videolla, ei tarvitse arvailla. Polvikin parantunut samalla.
Suosittelen isosti tätä salia! En oo ikinä liikkunut, ja kun polvet alkoi vaivata niin ajattelin että se on menoa. Valmentaja kuitenkin sai mut aloittamaan pienistä jutuista ja jokainen liike näytettiin videolla niin rauhallisesti että pysyin mukana. Sopimus käytiin läpi, luettiin ääneen, ja sain kysyä ihan tyhmiäkin kysymyksiä. Nyt, puolen vuoden jälkeen, jaksan kävellä lähikauppaan ilman että polvet huutaa hoosiannaa. Asiakaspalvelu on ollut aina ystävällistä ja rohkaisevaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suosittelen isosti tätä salia! En oo ikinä liikkunut, ja kun polvet alkoi vaivata niin ajattelin että se on menoa. Valmentaja kuitenkin sai mut aloittamaan pienistä jutuista ja jokainen liike näytettiin videolla niin rauhallisesti että pysyin mukana. Sopimus käytiin läpi, luettiin ääneen, ja sain kysyä ihan tyhmiäkin kysymyksiä. Nyt, puolen vuoden jälkeen, jaksan kävellä lähikauppaan ilman että polvet huutaa hoosiannaa. Asiakaspalvelu on ollut aina ystävällistä ja rohkaisevaa.
Lonkkaongelmat olivat vieneet multa paljon liikkumisen iloa. Ohjelmassa oli liikkuvuutta parantavia harjoitteita ja tarkkoja ohjeita, miten hengitys yhdistetään liikkeeseen. Kolmen kuukauden jälkeen kävelen rennommin ja pystyn myös harrastamaan thainyrkkeilyä ilman kipua
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lonkkaongelmat olivat vieneet multa paljon liikkumisen iloa. Ohjelmassa oli liikkuvuutta parantavia harjoitteita ja tarkkoja ohjeita, miten hengitys yhdistetään liikkeeseen. Kolmen kuukauden jälkeen kävelen rennommin ja pystyn myös harrastamaan thainyrkkeilyä ilman kipua
Kun sain ensimmäisen ohjelman, yllätyin siitä, että siinä oli mukana myös liikkeitä, joita pystyin tekemään töiden tauolla. Selkä ei enää kipeydy iltapäivisin, ja ohjelma pysyy mielessä, koska voin katsoa sen kännykästä videolta.
- Anonyymi
Olkapään kuntoutus onnistui, koska näin videolta miten mun oma liike etenee. Se toi varmuutta, että teen oikein. Osaavaa valmennusta siellä on.
- Anonyymi
En ollut koskaan ajatellut, että voisi olla näin helppoa oppia liikkeet oikein. Jokaisesta harjoitteesta sain videon, jossa näkyy tarkalleen mitä teen ja miten sitä voi säätää. Kun tein ensimmäistä kertaa step up -harjoitteita, videolta näin, että polvi kääntyi liikaa sisään. Korjasin sen heti, ja kipu katosi jo seuraavalla viikolla.
- Anonyymi
Olkapääkipu oli mun riesa monta vuotta. Aina kun yritin nostaa jotain, tuli vihlaisu. Täällä otettiin heti alkuun kaikki painavat punnerrukset pois ja tehtiin korjaavia liikkeitä. Eka kuukausi meni tosi rauhallisesti, mutta se kannatti. Nyt voin taas laittaa hyllyn ylimmälle tasolle tavaroita ilman että pitää kiertää koko kättä varoen. Se on pieni asia, mutta arjessa ihan valtava helpotus.
Samaa mieltä että osaavat hommansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olkapääkipu oli mun riesa monta vuotta. Aina kun yritin nostaa jotain, tuli vihlaisu. Täällä otettiin heti alkuun kaikki painavat punnerrukset pois ja tehtiin korjaavia liikkeitä. Eka kuukausi meni tosi rauhallisesti, mutta se kannatti. Nyt voin taas laittaa hyllyn ylimmälle tasolle tavaroita ilman että pitää kiertää koko kättä varoen. Se on pieni asia, mutta arjessa ihan valtava helpotus.
Samaa mieltä että osaavat hommansa.Se että oma valmentaja oikeasti katsoo, miten teen liikkeet, on iso ero. Ei tarvitse arvailla ja pelätä, että tekee väärin. Jokainen liike käytiin läpi niin monta kertaa, että tekniikka jäi lihasmuistiin. Niskat ja olkapäät vaivas ennen tätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se että oma valmentaja oikeasti katsoo, miten teen liikkeet, on iso ero. Ei tarvitse arvailla ja pelätä, että tekee väärin. Jokainen liike käytiin läpi niin monta kertaa, että tekniikka jäi lihasmuistiin. Niskat ja olkapäät vaivas ennen tätä.
Mun alaselkä oli niin herkkä, että pienikin väärä liike aiheutti kipua. Kun sain ohjelman, siinä oli mukana tarkat videot ja ohjeet, mitä pitää välttää ja miten liikerata tehdään oikein. Nyt selkä on vahvistunut ja pystyn tekemään enemmän kuin uskalsin kuvitella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun alaselkä oli niin herkkä, että pienikin väärä liike aiheutti kipua. Kun sain ohjelman, siinä oli mukana tarkat videot ja ohjeet, mitä pitää välttää ja miten liikerata tehdään oikein. Nyt selkä on vahvistunut ja pystyn tekemään enemmän kuin uskalsin kuvitella.
Kun tulin ensimmäistä kertaa, minua jännitti lähinnä se, että en ymmärtäisi mitä pitäisi tehdä. Mutta heti alkuun käytiin kaikki läpi niin selkeästi, että ei jäänyt mitään epäselvää. Sopimus käytiin kohta kohdalta ja valmentaja luki ehdot ääneen ja kysyi jokaisen jälkeen, että ymmärsinkö varmasti. Se teki olon turvalliseksi. Kun sain ensimmäiset harjoitusvideot, olin yllättynyt siitä, miten selkeitä ne olivat, kamera oli juuri oikeassa kulmassa ja ohjeet kerrottiin rauhallisesti, niin että pystyin seuraamaan kotona ilman ongelmaa. Nyt tiedän, että olen oikeassa paikassa ja oikeiden ihmisten käsissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun tulin ensimmäistä kertaa, minua jännitti lähinnä se, että en ymmärtäisi mitä pitäisi tehdä. Mutta heti alkuun käytiin kaikki läpi niin selkeästi, että ei jäänyt mitään epäselvää. Sopimus käytiin kohta kohdalta ja valmentaja luki ehdot ääneen ja kysyi jokaisen jälkeen, että ymmärsinkö varmasti. Se teki olon turvalliseksi. Kun sain ensimmäiset harjoitusvideot, olin yllättynyt siitä, miten selkeitä ne olivat, kamera oli juuri oikeassa kulmassa ja ohjeet kerrottiin rauhallisesti, niin että pystyin seuraamaan kotona ilman ongelmaa. Nyt tiedän, että olen oikeassa paikassa ja oikeiden ihmisten käsissä.
Mä arvostan sitä, että täällä ei anneta mitään geneeristä ohjelmaa, vaan kaikki tehdään yksilölle. Harjoitusvideot on tehty ihan mun liikeradoilla ja mun omilla välineillä, joten ne tuntuu tutuilta ja turvallisilta heti alusta. Asiakaspalvelu toimii kuin unelma – viesteihin vastataan nopeasti ja aina saa asiallisen vastauksen. Ennen kuin allekirjoitin mitään, käytiin koko sopimus yhdessä läpi ja sain kysyä kaikki mieltä painavat jutut. Valmentajan osaaminen näkyy joka kerta, ja se tuo ihan eri tavalla luottamusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä että osaavat hommansa.Olkapää kesti tänään jo enemmän painoa kuin koskaan viime vuotena. Videolta näin miten pitää liike hallittuna loppuun asti. Osaavaa porullaa tuolla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olkapää kesti tänään jo enemmän painoa kuin koskaan viime vuotena. Videolta näin miten pitää liike hallittuna loppuun asti. Osaavaa porullaa tuolla!
Olen ollut tosi varovainen olkapään kanssa, koska vanha repeämä on aina ärtynyt punnerruksista. Valmentaja karsi ne heti alkuun pois ja korvasi liikkeillä, jotka palautti liikkuvuutta ja voimaa. Videot oli selkeät ja ne pystyi katsomaan uudelleen ja uudelleen. Sopimus käytiin tarkkaan läpi ja sain kaiken kirjallisena. Asiakaspalvelu on ollut ystävällistä ja nyt pystyn tekemään jopa punnerruksia seinää vasten ilman kipua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä arvostan sitä, että täällä ei anneta mitään geneeristä ohjelmaa, vaan kaikki tehdään yksilölle. Harjoitusvideot on tehty ihan mun liikeradoilla ja mun omilla välineillä, joten ne tuntuu tutuilta ja turvallisilta heti alusta. Asiakaspalvelu toimii kuin unelma – viesteihin vastataan nopeasti ja aina saa asiallisen vastauksen. Ennen kuin allekirjoitin mitään, käytiin koko sopimus yhdessä läpi ja sain kysyä kaikki mieltä painavat jutut. Valmentajan osaaminen näkyy joka kerta, ja se tuo ihan eri tavalla luottamusta.
Olen pitkään halunnut oppia kyykkäämään ilman selkäkipua. Nyt tekniikka on kunnossa, ja se näkyy myös tuloksissa. Videon avulla pystyn tarkistamaan aina ennen treeniä, että asento on oikea.
- Anonyymi
Kannattaa mennä ohjauksen selkeyden takia. Oon aina ollut vähän huono muistamaan mitä salilla on neuvottu. Nyt ei tarvi luottaa muistiin, kun saan jokaisesta liikkeestä videon, jossa näkyy just mun oma tekeminen ja ohjaus. Kun katson sitä, muistan heti, mihin kohtaan piti keskittyä ja missä asennossa pitää olla. Se on tehnyt siitä paljon helpompaa ja turvallisempaa.
- Anonyymi
Samaa mieltä ja suosittelen menemään. Mun lonkat ja polvet oli jäykät, ja olin varovainen kaikessa liikkumisessa. Kun sain ohjelman, jokainen liike oli selitetty niin selkeästi, että uskalsin kokeilla heti. Videot ja muistutukset, miten liike pitää tuntua, toi rohkeutta ja tulokset näkyi nopeasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä ja suosittelen menemään. Mun lonkat ja polvet oli jäykät, ja olin varovainen kaikessa liikkumisessa. Kun sain ohjelman, jokainen liike oli selitetty niin selkeästi, että uskalsin kokeilla heti. Videot ja muistutukset, miten liike pitää tuntua, toi rohkeutta ja tulokset näkyi nopeasti.
Se tunne kun tajusin, että pääsen aamulla ylös sängystä ilman että alaselkä on lukossa, oli uskomaton. Mun selkä on ollut kipeä aina, ja oon kokeillut kaikenlaista. Täällä keskityttiin heti siihen, että löydetään liikkeet, jotka tukee mun selkää ja vahvistaa keskivartaloa. Soutuliikkeet eri kulmista ja lantion hallintaharjoitukset teki eron jo parissa viikossa. Nyt jaksan tehdä puutarhahommia ilman että pitää huilata joka viides minuutti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se tunne kun tajusin, että pääsen aamulla ylös sängystä ilman että alaselkä on lukossa, oli uskomaton. Mun selkä on ollut kipeä aina, ja oon kokeillut kaikenlaista. Täällä keskityttiin heti siihen, että löydetään liikkeet, jotka tukee mun selkää ja vahvistaa keskivartaloa. Soutuliikkeet eri kulmista ja lantion hallintaharjoitukset teki eron jo parissa viikossa. Nyt jaksan tehdä puutarhahommia ilman että pitää huilata joka viides minuutti.
En ole koskaan saanut näin selkeää ohjausta. Videoilta näkee aina, miten liike tehdään, ja ne on juuri mulle suunniteltu. Se on helpottanut omaa harjoittelua tosi paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan saanut näin selkeää ohjausta. Videoilta näkee aina, miten liike tehdään, ja ne on juuri mulle suunniteltu. Se on helpottanut omaa harjoittelua tosi paljon.
Parasta on se, että ohjeet ei ole mitään yleistä höpinää, vaan just mulle tehty. Kun katson omaa videotani, siinä on mun oma tekeminen ja ohjaus siihen, mitä pitää muuttaa. Se tekee kaikesta paljon henkilökohtaisempaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parasta on se, että ohjeet ei ole mitään yleistä höpinää, vaan just mulle tehty. Kun katson omaa videotani, siinä on mun oma tekeminen ja ohjaus siihen, mitä pitää muuttaa. Se tekee kaikesta paljon henkilökohtaisempaa.
Aluksi olin epäileväinen, mutta jo ensimmäisessä tapaamisessa huomasi, että nämä ihmiset tietävät mitä tekevät. Sopimus ei ollut mikään pikkuprintti-ansakuoppa, vaan käytiin yhdessä ääneen läpi, mitä se tarkoittaa. Treenivideot on mun mielestä ihan huippuja – näkee tarkasti mitä pitää tehdä ja samalla saa sanalliset ohjeet, ettei jää arvailujen varaan. Kun valmentaja vielä huomioi jokaisen liikkeen kohdalla mun vanhan olkapäävamman, tiesin että kyse ei ole mistään liukuhihnasta vaan oikeasta yksilöllisestä työstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aluksi olin epäileväinen, mutta jo ensimmäisessä tapaamisessa huomasi, että nämä ihmiset tietävät mitä tekevät. Sopimus ei ollut mikään pikkuprintti-ansakuoppa, vaan käytiin yhdessä ääneen läpi, mitä se tarkoittaa. Treenivideot on mun mielestä ihan huippuja – näkee tarkasti mitä pitää tehdä ja samalla saa sanalliset ohjeet, ettei jää arvailujen varaan. Kun valmentaja vielä huomioi jokaisen liikkeen kohdalla mun vanhan olkapäävamman, tiesin että kyse ei ole mistään liukuhihnasta vaan oikeasta yksilöllisestä työstä.
Kuule, mie oon jo seittemänkymppinen ja nähny kaikenlaista. Monessa paikassa sopimukset on ollu sellasta pikkupränttihässäkkää, ettei niistä tolkkua ota. Mutta täällä, voi hyvänen aika, valmentaja luki jokaisen kohdan ääneen ja vielä varmisteli, että ymmärsinkö. Videot, ne on ihan toista maata,mun omista liikkeistä kuvattuja, selostus niin selkee, ettei tarvii arpoa. Asiakaspalvelu pelaa ku junan vessa, ja valmentaja… kyllä se tietää mitä tekee. Mie oon taas polvileikkauksen jälkeen jaloillani ja uskallan lähteä torille ilman pelkoo että jalka pettää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule, mie oon jo seittemänkymppinen ja nähny kaikenlaista. Monessa paikassa sopimukset on ollu sellasta pikkupränttihässäkkää, ettei niistä tolkkua ota. Mutta täällä, voi hyvänen aika, valmentaja luki jokaisen kohdan ääneen ja vielä varmisteli, että ymmärsinkö. Videot, ne on ihan toista maata,mun omista liikkeistä kuvattuja, selostus niin selkee, ettei tarvii arpoa. Asiakaspalvelu pelaa ku junan vessa, ja valmentaja… kyllä se tietää mitä tekee. Mie oon taas polvileikkauksen jälkeen jaloillani ja uskallan lähteä torille ilman pelkoo että jalka pettää.
Minulle on tehty lonkan tekonivelleikkaus, ja kuntoutuminen kotona oli hidasta. Kun tulin tänne, valmentaja kartoitti heti mitä pystyn tekemään ja missä on vielä rajoituksia. Harjoittelu eteni suunnitelmallisesti niin, että liikealue kasvoi ja voima palasi. Sain myös ohjeita, miten vältän virheasentoja arjessa. Ilman tätä valmennusta olisin varmasti jättänyt osan liikkeistä kokonaan tekemättä pelon takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairaalanmäen liikunta- ja hyvivointikeskuksesta ennen en oo ennen salilla käynyt ja polvivaivat teki portaista painajaisen. Täällä aloitettiin tosi rauhassa ja jokainen liike oli selitetty videolla niin, että osasin kotona tehdä oikein. Sopimus käytiin ääneen läpi ja sain itse päättää milloin allekirjoitan. Asiakaspalvelu on ystävällistä ja rohkaisevaa, ja nyt kuljen portaat ilman että tartun kaiteeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suosittelen kun osaavat neuvoa ne pienetkin detailit. Joskus pieni muutos tekee ison eron. Mulla se oli soutuliikkeen kahvan kulma ja kyynärpäiden suunta. Kun näin sen videolta ja korjasin, lapojen väliin ei tullut enää kipua.
- Anonyymi
Suosittelen. Kun sain ohjelman, yllätyin siitä, miten selkeä se oli. Jokaisesta liikkeestä oli video, ja niissä kerrottiin tarkalleen mihin lihakseen pitäisi tuntua. Nyt kun teen harjoituksia, tiedän heti jos joku menee väärään paikkaan, ja voin korjata sen saman tien.
- Anonyymi
Jep sama. Ennen mä arvasin aina, teenkö liikkeen oikein. Nyt tiedän sen. Videot ja selkeät ohjeet on tehneet siitä mahdollista. Kun opin tekemään soutuliikkeen oikein, mun ryhti muuttui ja hartiakipu jäi historiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep sama. Ennen mä arvasin aina, teenkö liikkeen oikein. Nyt tiedän sen. Videot ja selkeät ohjeet on tehneet siitä mahdollista. Kun opin tekemään soutuliikkeen oikein, mun ryhti muuttui ja hartiakipu jäi historiaan.
Mä oon aina ollut itsepäinen ja ajatellut että “mä tiedän kyllä mitä pitää tehdä”. Mutta kun selkä rupesi kipuilemaan jatkuvasti, päätin antaa tälle mahdollisuuden. Se oli hyvä päätös. Opin ihan uusia tapoja tehdä liikkeitä niin, että ne oikeasti tukee selkää. Erilaiset soutuvariaatiot avasi hartioita ja lapojen väliä niin, että pääsin eroon siitä jatkuvasta puristuksen tunteesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon aina ollut itsepäinen ja ajatellut että “mä tiedän kyllä mitä pitää tehdä”. Mutta kun selkä rupesi kipuilemaan jatkuvasti, päätin antaa tälle mahdollisuuden. Se oli hyvä päätös. Opin ihan uusia tapoja tehdä liikkeitä niin, että ne oikeasti tukee selkää. Erilaiset soutuvariaatiot avasi hartioita ja lapojen väliä niin, että pääsin eroon siitä jatkuvasta puristuksen tunteesta.
Ensin ajattelin, että mitään muutosta ei tule, mutta jo parin viikon jälkeen selkäkipu väheni selvästi. Se antoi motivaatiota jatkaa, ja nyt teen liikkeitä jo ihan eri tasolla. Vuos treeniä takana suunnilleen ja käyn 2-3 x vko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensin ajattelin, että mitään muutosta ei tule, mutta jo parin viikon jälkeen selkäkipu väheni selvästi. Se antoi motivaatiota jatkaa, ja nyt teen liikkeitä jo ihan eri tasolla. Vuos treeniä takana suunnilleen ja käyn 2-3 x vko
Mun polvi kesti viime talvena tuskin portaissa kävelyä. Ohjelmassa oli liike, joka näytti ensin helpolta, mutta videoiden avulla tajusin sen oikean tekniikan. Nyt polvi kestää taas reipasta kävelyä ilman kipua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun polvi kesti viime talvena tuskin portaissa kävelyä. Ohjelmassa oli liike, joka näytti ensin helpolta, mutta videoiden avulla tajusin sen oikean tekniikan. Nyt polvi kestää taas reipasta kävelyä ilman kipua.
Oon ollut monessa paikassa, mutta täällä on eka kerta kun sopimusasioissa ei jäänyt mitään epäselvää. Kaikki ehdot käytiin läpi ennen kuin nimi oli paperissa. Videot on iso apu: ne ei ole mitään geneerisiä pätkiä vaan ihan oikeasti mun tekemistä liikkeistä kuvattuja, ja selitys tulee rauhalliseen tahtiin. Asiakaspalvelusta on saanut aina ystävällisen ja asiantuntevan vastauksen, ja valmentajan tietotaito näkyy siinä, että liikkeet toimii ja kehittyminen on ollut tasaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon ollut monessa paikassa, mutta täällä on eka kerta kun sopimusasioissa ei jäänyt mitään epäselvää. Kaikki ehdot käytiin läpi ennen kuin nimi oli paperissa. Videot on iso apu: ne ei ole mitään geneerisiä pätkiä vaan ihan oikeasti mun tekemistä liikkeistä kuvattuja, ja selitys tulee rauhalliseen tahtiin. Asiakaspalvelusta on saanut aina ystävällisen ja asiantuntevan vastauksen, ja valmentajan tietotaito näkyy siinä, että liikkeet toimii ja kehittyminen on ollut tasaista.
Sanotaanko nyt näin, että mä en oo ikinä ollut mikään tekniikan ihmelapsi, mut noi treenivideot on tehty niin selkeiksi että jopa minä tajuan heti. Sopimus ei ollut mikään sokkotemppu, vaan käytiin kohta kohdalta läpi ja sain kysyä tyhmiäkin kysymyksiä. Asiakaspalvelu toimii heti ja valmentaja osaa oikeesti selittää, miksi jokin liike tehdään tietyllä tavalla. Nyt mun polvikipu on paljon parempi ja liikkuminen helpompaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanotaanko nyt näin, että mä en oo ikinä ollut mikään tekniikan ihmelapsi, mut noi treenivideot on tehty niin selkeiksi että jopa minä tajuan heti. Sopimus ei ollut mikään sokkotemppu, vaan käytiin kohta kohdalta läpi ja sain kysyä tyhmiäkin kysymyksiä. Asiakaspalvelu toimii heti ja valmentaja osaa oikeesti selittää, miksi jokin liike tehdään tietyllä tavalla. Nyt mun polvikipu on paljon parempi ja liikkuminen helpompaa.
Mie oon kainuusta ja tottunu siihen että asiat hoidetaan rehellisesti. Täällä sopimus käytiin niin tarkkaan, ettei jääny mitään piiloon. Videot tehtiin minun omista harjoituksista ja niitä on helppo seurata, vaikka ois vähän huonompi päivä. Asiakaspalvelu on ripeetä ja aina ystävällistä. Valmentajalla on silmää huomata, mikä liike sopii millekin vaivalle minun lonkkakivut helpottuivat jo kuukaudessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mie oon kainuusta ja tottunu siihen että asiat hoidetaan rehellisesti. Täällä sopimus käytiin niin tarkkaan, ettei jääny mitään piiloon. Videot tehtiin minun omista harjoituksista ja niitä on helppo seurata, vaikka ois vähän huonompi päivä. Asiakaspalvelu on ripeetä ja aina ystävällistä. Valmentajalla on silmää huomata, mikä liike sopii millekin vaivalle minun lonkkakivut helpottuivat jo kuukaudessa.
Suosittelen ehdottomasti tutustumaan. Mä oon aika suora ihminen ja sanon heti jos joku on kuraa, mut tää ei ollu. Sopimus oli rehellinen, käytiin ääneen kaikki kohdat ja sain kopion heti mukaan. Videot on mun mielestä paras osa, koska ei tarvi arpoo. Ne näyttää liikkeen alusta loppuun ja kertoo mihin pitäis tuntua. Asiakaspalvelu vastaa nopeesti ja valmentaja osaa antaa sellasia vinkkejä, mitä et netistä löydä. Nyt polvet kestää treenin ja portaissa kulkemisen.
- Anonyymi
Olen aina ollut hartioista kireä ja lapojen väli jumissa. Erilaiset soutuliikkeet, mitä valmentaja opetti, teki ihmeitä. Ne kuvattiin mun omassa tekemisessä ja videoissa selitettiin mihin lihakseen liike kohdistuu. Sopimusasiat käytiin läpi ja kaikki oli avointa. Asiakaspalvelu toimi heti kun oli kysyttävää. Nyt hartiat on auki ja niska ei särje enää aamuisin. Aloitin treenit 12.1.2025 Sairaalanmäen liikunta- ja hyvinvointikeskuksella. Kannattaa mennä.
- Anonyymi
Suosittelen myös. Olkapään kuntoutus vei aikaa, mutta jokainen liike tehtiin niin, että tiesin sen olevan turvallista. Video-ohjeet varmistivat, ettei liike lähtenyt väärään suuntaan, ja lopulta pystyin palaamaan penkkipunnerruksiin. Kiitos valmentajille!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suosittelen myös. Olkapään kuntoutus vei aikaa, mutta jokainen liike tehtiin niin, että tiesin sen olevan turvallista. Video-ohjeet varmistivat, ettei liike lähtenyt väärään suuntaan, ja lopulta pystyin palaamaan penkkipunnerruksiin. Kiitos valmentajille!
Hauska juttu, mutta huomasin että ryhti parani tässä samalla. En ollut ajatellut että sekin muuttuisi, mutta niin vaan kävi. Kyse siis samasta että olkapäätä kuntoutettiin.
- Anonyymi
Kannatta mennä jos hartioissa jotain. Lavat oli ennen kuin betonia. Soutu eri kulmista sai ne pehmenemään ja veri kiertämään. Nyt ryhti on parempi ja olo kevyempi.
- Anonyymi
Niska- ja hartiakivut oli mun arkea. Olin jo tottunut siihen, että päätä ei voinut kääntää kunnolla ja autoa ajaessa piti kääntää koko yläkroppa. Kun täällä alettiin tekemään lapojen avauksia ja soutuliikkeitä, huomasin muutoksen jo parissa viikossa. Nyt pystyn katsomaan olan yli ilman kipua, ja se tekee kaikesta helpompaa. Hyvä koutsiiiiiit 👏👏👏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niska- ja hartiakivut oli mun arkea. Olin jo tottunut siihen, että päätä ei voinut kääntää kunnolla ja autoa ajaessa piti kääntää koko yläkroppa. Kun täällä alettiin tekemään lapojen avauksia ja soutuliikkeitä, huomasin muutoksen jo parissa viikossa. Nyt pystyn katsomaan olan yli ilman kipua, ja se tekee kaikesta helpompaa. Hyvä koutsiiiiiit 👏👏👏
Olkapääkipu on ollut vuosia riesana, mutta nyt se on lähes poissa. Alkuun tehtiin paljon tukevia ja vahvistavia liikkeitä, ja vasta sitten lisättiin kuormaa. Se toimi täydellisesti. Reilu kuus kuukautta reenannu ja 3 eri ohjelmaa ollu tähän mennessä. Toimiii!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun niska-hartiaseutu ei ole enää jumissa. Siitä saan kiittää sitä, että jokainen liike opetettiin ja näytettiin videolla niin, että tiesin täsmälleen mitä tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun niska-hartiaseutu ei ole enää jumissa. Siitä saan kiittää sitä, että jokainen liike opetettiin ja näytettiin videolla niin, että tiesin täsmälleen mitä tehdä.
Fibromyalgia on tehnyt liikkumisesta vaikeaa, koska kipu vaihtelee päivittäin. Täällä sain kerrankin valmennusta, jossa ei ollut painetta suoriutua aina samalla tasolla. Jos oli huono päivä, tehtiin lempeitä venytyksiä ja liikkuvuutta. Jos taas kipu oli lievempi, teimme enemmän voimaharjoittelua. Valmentaja ymmärsi, että tämä sairaus ei ole suoraviivainen ja siksi ohjelma jousti. Se teki treenistä pitkässä juoksussa mahdollisen ja jopa miellyttävän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fibromyalgia on tehnyt liikkumisesta vaikeaa, koska kipu vaihtelee päivittäin. Täällä sain kerrankin valmennusta, jossa ei ollut painetta suoriutua aina samalla tasolla. Jos oli huono päivä, tehtiin lempeitä venytyksiä ja liikkuvuutta. Jos taas kipu oli lievempi, teimme enemmän voimaharjoittelua. Valmentaja ymmärsi, että tämä sairaus ei ole suoraviivainen ja siksi ohjelma jousti. Se teki treenistä pitkässä juoksussa mahdollisen ja jopa miellyttävän.
Tiesin että tarvii tehdä jotain, mutta en uskaltanut liikkua yksin. Pelkäsin pahentavani tilannetta. Täällä oli heti rauhallinen tunnelma ja ohjaus oli tarkkaa mutta lempeää. Uskalsin vihdoin aloittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suositus. Tuntuu että pääsin takaisin omaan kehooni. Olin menettänyt yhteyden siihen kipujen myötä. Nyt jaksan taas tehdä ruokaa seisten ja se tuntuu vapaudelta. Mulla on neuropaattista kipua alaraajoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suositus. Tuntuu että pääsin takaisin omaan kehooni. Olin menettänyt yhteyden siihen kipujen myötä. Nyt jaksan taas tehdä ruokaa seisten ja se tuntuu vapaudelta. Mulla on neuropaattista kipua alaraajoissa.
Mä oon sitä tyyppiä et en katso videoita jos ne on tylsiä, mut nää oli oikeesti tehty silleen et jaksoin keskittyä. Mun omat liikkeet, mun oma tempo, eikä mitään ylimääräistä häsläystä. Sopimus oli selkee, käytiin läpi ja sain varmistaa et kaikki ok. Asiakaspalvelu pelaa ku Formula-tiimi ja valmentaja tietää tasan mitä tekee huomaa heti jos joku liike ei oo mun polville hyvä ja vaihtaa sen lennosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin suosittelen Sairaalanmäen liikunta- ja hyvinvointikeskusta. Mulla polvi reistaili monta vuotta ja joka askel tuntui. Täällä ku alettiin tekee Poliquin step uppeja, niin aluks vähän epäilin, että mitä hyötyä tämmösestä muka on. No, parin viikon päästä huomasin jo portaita mennessä, että ei satu samalla tavalla. Nyt meen rappuset ylös ilman että tarvi kaidetta puristaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun niska-hartiakivut helpottivat, kun löysin oikean asennon työpöydän ääressä ja opin vahvistamaan yläselkää. Sain videon, jossa käytiin läpi juuri mulle tärkeimmät liikkeet, ja niitä teen yhä viikoittain. Kohta uus ohjelma 💪
- Anonyymi
Ennen piti käyttää hissiä, nyt meen portaat ylös ja alas monta kertaa päivässä.Se johtuu siitä että käyn tuolla treenaamassa heidän ohjeillaan. Voinnet arvata että kannattaa mennä minun sanojeni mukaan.
- Anonyymi
Mä suosittelen kans. Kun sain taas takaisin luottamuksen omaan polveen, se muutti koko arkea. Nyt uskallan lähteä lenkille ja retkille ilman pelkoa, että jalka pettää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä suosittelen kans. Kun sain taas takaisin luottamuksen omaan polveen, se muutti koko arkea. Nyt uskallan lähteä lenkille ja retkille ilman pelkoa, että jalka pettää.
Mun olkapää oli ollut kuukausia kipeä, eikä mikään tuntunut auttavan. Täällä lähdettiin liikkeelle siitä, että jätettiin kaikki punnerrukset pois ja tilalle tuli tarkasti ohjatut tukiliikkeet. Videot oli mulle iso apu, koska en olisi muuten muistanut kaikkia yksityiskohtia. Kun näin omaa tekemistäni ja valmentajan korjaukset videolla, sain tekniikan kohdilleen. Kolmen kuukauden päästä olkapää kesti jo kevyet punnerrukset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on ollut olkapään kiertäjäkalvosimen repeämä, josta toivuin leikkauksen jälkeen. Täällä valmennus oli huolellista ja tarkkaa. Jokainen liike näytettiin ja tekniikka korjattiin heti, jos oli tarve. Se toi turvallisuuden tunteen ja mahdollisti sen, että uskalsin käyttää olkapäätä uudelleen. Nyt saan taas nostettua tavaroita ylähyllyltä ilman kipua. Iso kiitos siitä, että edettiin rauhassa ja selitettiin miksi tietyt liikkeet olivat tärkeitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on ollut olkapään kiertäjäkalvosimen repeämä, josta toivuin leikkauksen jälkeen. Täällä valmennus oli huolellista ja tarkkaa. Jokainen liike näytettiin ja tekniikka korjattiin heti, jos oli tarve. Se toi turvallisuuden tunteen ja mahdollisti sen, että uskalsin käyttää olkapäätä uudelleen. Nyt saan taas nostettua tavaroita ylähyllyltä ilman kipua. Iso kiitos siitä, että edettiin rauhassa ja selitettiin miksi tietyt liikkeet olivat tärkeitä.
Ensin epäilin, että jaksan keskittyä videoihin, mutta niistä tulikin rutiini. Laitan videon päälle ja teen liikkeen samalla. Se on kuin valmentaja olisi siinä koko ajan vieressä. Nyt selkä ja polvet kestävät jo pitkiä kävelylenkkejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensin epäilin, että jaksan keskittyä videoihin, mutta niistä tulikin rutiini. Laitan videon päälle ja teen liikkeen samalla. Se on kuin valmentaja olisi siinä koko ajan vieressä. Nyt selkä ja polvet kestävät jo pitkiä kävelylenkkejä.
Aamulla käveleminen oli ennen hidasta ja kivuliasta. Nyt pääsen ovesta ulos kevyemmin enkä pelkää liukasta niin kuin ennen. Yli vuos reeniä takana ja päivääkään en vaihtais pois. Iso J on paras valkku mitä mulla ollu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamulla käveleminen oli ennen hidasta ja kivuliasta. Nyt pääsen ovesta ulos kevyemmin enkä pelkää liukasta niin kuin ennen. Yli vuos reeniä takana ja päivääkään en vaihtais pois. Iso J on paras valkku mitä mulla ollu.
Mun kaveri suositteli tätä ja ekana ajattelin et no just joo, taas joku kalliimpi sali. Mut ku tulin niin sopimus käytiin kohta kohdalta, ja sain kysyä vaikka mitä. Videot on oikeesti mun omista liikkeistä, niin niitä on helppo seurata. Asiakaspalvelu on se mitä pitääkin olla nopee ja ystävällinen. Valmentaja tietää miten muokata treeniä ku on huonompi päivä. Nyt niskakivut on paljon paremmat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun kaveri suositteli tätä ja ekana ajattelin et no just joo, taas joku kalliimpi sali. Mut ku tulin niin sopimus käytiin kohta kohdalta, ja sain kysyä vaikka mitä. Videot on oikeesti mun omista liikkeistä, niin niitä on helppo seurata. Asiakaspalvelu on se mitä pitääkin olla nopee ja ystävällinen. Valmentaja tietää miten muokata treeniä ku on huonompi päivä. Nyt niskakivut on paljon paremmat.
Selkä oli aina jumissa, lapojen väli kireenä ku viulunkieli. Sain ohjelmaan kaikenlaisia soutuja, sellasia mitä en oo ennen edes nähny. Ne aukas koko yläselän ja ryhti nousi. Tuntuu et hengitys kulkee paremmin ku ennen ja niskatki on rennommat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suositus minultakin. Oli yllättävää huomata, miten paljon polvien kunto vaikutti kaikkeen muuhun. Kun ne saatiin kuntoon step up - ja tukiliikkeillä, pystyin palaamaan juoksulenkkeihin ja karateharjoituksiin ilman pelkoa vammasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suositus minultakin. Oli yllättävää huomata, miten paljon polvien kunto vaikutti kaikkeen muuhun. Kun ne saatiin kuntoon step up - ja tukiliikkeillä, pystyin palaamaan juoksulenkkeihin ja karateharjoituksiin ilman pelkoa vammasta.
Mun polvet oli ennen sellaset että jos kävelin rappusia alas, niin joka askel oli kuin joku olisi laittanut pienen sähköiskun sinne. Nyt kolmen kuukauden jälkeen pääsen portaat alas ilman yhtään kipua. Eka kerta 15 vuoteen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suositus minultakin. Olin pitkään ajatellut, että voimaharjoittelu ei ole minua varten. Mutta kun sain ohjelman, jossa kaikki oli selitetty selkeästi ja näytetty videolla, uskalsin aloittaa. Lonkka ei enää kipeydy kävellessä ja tasapaino on parempi kuin vuosiin.
- Anonyymi
Mun olkapää kesti tänään kauppakassin nostamisen ilman vihlausta. Sain hyvät liikkeet salilta olkapäähän. Kannattaa siis mennä jos olkapäähommaa.
- Anonyymi
Mun ryhti on parantunut niin paljon, että muutkin ovat huomanneet sen. Soutuliikkeet ja hartia-avaavat liikkeet on tehneet ihmeitä.
- Anonyymi
Olkapään takia mulla oli kielletty aluksi punnerrukset. Naisvalmentaja toi tilalle liikkeet, jotka vahvisti tukilihaksia. Miesvalmentaja kertoi aiemmin, että punnerrukset tulee takaisin ohjelmaan vasta kun olkapää oli valmis. Nyt teen niitä jo lattialta.
Iso suositus! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olkapään takia mulla oli kielletty aluksi punnerrukset. Naisvalmentaja toi tilalle liikkeet, jotka vahvisti tukilihaksia. Miesvalmentaja kertoi aiemmin, että punnerrukset tulee takaisin ohjelmaan vasta kun olkapää oli valmis. Nyt teen niitä jo lattialta.
Iso suositus!Mun lonkat oli jäykät ja polvet kipeät. En oikein tiennyt mitä uskaltaa tehdä. Valmennuksessa aloitettiin liikkeillä, joissa ei ollut kipua, ja ne kuvattiin mulle videolle. Oli turvallista kokeilla kotona, kun pystyin tarkistamaan liikkeen niin monta kertaa kuin halusin. Kuukauden kuluttua huomasin, että kävely on kevyempää ja polvi kestää portaissa paremmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun lonkat oli jäykät ja polvet kipeät. En oikein tiennyt mitä uskaltaa tehdä. Valmennuksessa aloitettiin liikkeillä, joissa ei ollut kipua, ja ne kuvattiin mulle videolle. Oli turvallista kokeilla kotona, kun pystyin tarkistamaan liikkeen niin monta kertaa kuin halusin. Kuukauden kuluttua huomasin, että kävely on kevyempää ja polvi kestää portaissa paremmin.
Olen elänyt vuosia kroonisen alaselkäkivun kanssa, enkä uskonut että mikään enää auttaisi. Täällä sain kokea, että liike voi olla lääkettä. Valmennus alkoi todella rauhallisesti ja jokainen liike perusteltiin niin, että ymmärsin sen tarkoituksen. Valmentaja piti kirjaa edistymisestäni, ja jo kuukaudessa huomasin, että pystyn istumaan pidempään ilman kipua. Tuntuu uskomattomalta, että näin pieni muutos treenityyliin voi vaikuttaa näin paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen elänyt vuosia kroonisen alaselkäkivun kanssa, enkä uskonut että mikään enää auttaisi. Täällä sain kokea, että liike voi olla lääkettä. Valmennus alkoi todella rauhallisesti ja jokainen liike perusteltiin niin, että ymmärsin sen tarkoituksen. Valmentaja piti kirjaa edistymisestäni, ja jo kuukaudessa huomasin, että pystyn istumaan pidempään ilman kipua. Tuntuu uskomattomalta, että näin pieni muutos treenityyliin voi vaikuttaa näin paljon.
Olin tehnyt soutuliikkeitä vuosia, mutta vasta kun näin oman suoritukseni videolla, tajusin miksi mun selkä ei ollut vahvistunut. Olin vetänyt liian pitkälle taakse ja jättänyt lapojen työn vajaaksi. Kun valmentaja näytti videolla, miten muutan liikerataa, selkä tuntui jo ensimmäisen oikean toiston jälkeen erilaiselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin tehnyt soutuliikkeitä vuosia, mutta vasta kun näin oman suoritukseni videolla, tajusin miksi mun selkä ei ollut vahvistunut. Olin vetänyt liian pitkälle taakse ja jättänyt lapojen työn vajaaksi. Kun valmentaja näytti videolla, miten muutan liikerataa, selkä tuntui jo ensimmäisen oikean toiston jälkeen erilaiselta.
Minulla on ollut masennusta ja sen myötä liikkuminen jäi kokonaan. Valmennuksessa ei painostettu vaan keskityttiin siihen, että tulin paikalle ja sain tehdä sen verran kuin jaksoin. Jokainen onnistuminen huomioitiin ja sain tunteen, että olen tärkeä juuri sellaisena kuin olen. Liikunnasta tuli vähitellen voimavara, joka auttaa myös mielialaan. Tämä valmennus muutti arkeni täysin. Treeniä takana heidän valmennuksessa jo muutama vuosi. Välillä tulee kuukauden taukokin ja se on ok kun silloin maksut voinut tauottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iso käsi salille ja valmentajille kiitos! En tiedä monesko sali tää on missä oon käyny, mut eka missä oikeesti kuunnellaan. Sopimus ei ollu mikään ansa, vaan selitettiin kaikki ja sain aikaa miettiä. Videot on mun omista treeneistä, eikä mitään yleistä hömppää. Asiakaspalvelu on ystävällinen ja nopee, ja valmentaja huomaa heti jos teen väärin ja korjaa niin et saan onnistumisen fiiliksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iso käsi salille ja valmentajille kiitos! En tiedä monesko sali tää on missä oon käyny, mut eka missä oikeesti kuunnellaan. Sopimus ei ollu mikään ansa, vaan selitettiin kaikki ja sain aikaa miettiä. Videot on mun omista treeneistä, eikä mitään yleistä hömppää. Asiakaspalvelu on ystävällinen ja nopee, ja valmentaja huomaa heti jos teen väärin ja korjaa niin et saan onnistumisen fiiliksen.
Samat minulta! Kiitos valmennukselle. Olkapää oli entisestä vammasta semmonen että punnerrus sai sen napsumaan ja särkemään. Täällä ei ees annettu tehdä punnerruksia heti, vaan ekat kuukaudet mentiin korjaavilla ja avaavilla liikkeillä. Nyt voin painaa punnerruksia seinää vasten ilman kipua. On se iso juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samat minulta! Kiitos valmennukselle. Olkapää oli entisestä vammasta semmonen että punnerrus sai sen napsumaan ja särkemään. Täällä ei ees annettu tehdä punnerruksia heti, vaan ekat kuukaudet mentiin korjaavilla ja avaavilla liikkeillä. Nyt voin painaa punnerruksia seinää vasten ilman kipua. On se iso juttu.
Kiitos koutsille. Lonkkaongelma rajoitti mun kävelylenkkejä, mutta nyt pystyn taas kulkemaan pidempiä matkoja ilman, että tarvitsen taukoa. Avauksia ja liikkuvuutta parantavat liikkeet on helppo tehdä, kun ne on videolla näytetty niin selkeästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos koutsille. Lonkkaongelma rajoitti mun kävelylenkkejä, mutta nyt pystyn taas kulkemaan pidempiä matkoja ilman, että tarvitsen taukoa. Avauksia ja liikkuvuutta parantavat liikkeet on helppo tehdä, kun ne on videolla näytetty niin selkeästi.
Noi videot on timanttia. Aloitin täällä treenaamisen viime syksynä, kun selkä oli koko ajan jumissa. Alussa käytiin läpi kaikki liikeradat ja löytyi monta virhettä, joita en ollut itse huomannut. Nyt voin nostaa tavarat lattialta ilman kipua.
- Anonyymi
En ole ennen ollut mikään tekniikan ystävä, mutta nyt ymmärrän sen merkityksen. Se, että saan videon, jossa valmentaja näyttää liikkeen ja vielä kommentoi mun omaa tekemistä, on muuttanut koko harjoittelun. En enää arvaile salilla, vaan teen juuri niin kuin ohjeessa sanottiin ja tulokset näkyvät ryhdissä ja voimassa.
- Anonyymi
Olin yllättynyt siitä, miten nopeasti asiakaspalvelu vastaa viesteihin. Ei tarvinnut koskaan odottaa päiviä. Sopimusasiat käytiin selvästi läpi ja varmistettiin, että kaikki on ymmärretty. Treenivideot on tehty mun omilla liikkeillä ja niissä kerrotaan myös, mitä pitää tuntea missäkin liikkeessä – se auttaa huomaamaan teenkö oikein. Valmentaja osaa soveltaa treeniä mun polvivaivoihin niin, että voin silti vahvistaa koko kehoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin yllättynyt siitä, miten nopeasti asiakaspalvelu vastaa viesteihin. Ei tarvinnut koskaan odottaa päiviä. Sopimusasiat käytiin selvästi läpi ja varmistettiin, että kaikki on ymmärretty. Treenivideot on tehty mun omilla liikkeillä ja niissä kerrotaan myös, mitä pitää tuntea missäkin liikkeessä – se auttaa huomaamaan teenkö oikein. Valmentaja osaa soveltaa treeniä mun polvivaivoihin niin, että voin silti vahvistaa koko kehoa.
Olkapää ei enää rajoita mun arkea. Videon avulla sain liikkeet takaisin turvallisesti. Kiitos ihana naisvalmentajani S… 🤩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon vähän semmonen et teen vaan jos on helppoo seurata, ja nää videot on just sitä. Oma treeni, oma selostus, ei turhaa. Soppari käytiin läpi ääneen ja sain kysyä niin kauan ku halusin. Asiakaspalvelu vastaa nopeesti ja valmentaja tietää mitä tekee sit selkäkipu helpottu jo parissa viikossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olkapää ei enää rajoita mun arkea. Videon avulla sain liikkeet takaisin turvallisesti. Kiitos ihana naisvalmentajani S… 🤩
Oon nostellu rautaa nuorena ja selkä ottanu vuosien saatossa osumaa. Täällä opastettiin ihan uudet tavat tehdä vanhojakin liikkeitä ja laitettiin keskivartalo töihin. Huomasin kuukaudessa, että aamulla ei oo enää jäykkä olo. Ja kyllä, pystyn taas kyykkäämään ilman että alaselkä huutaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon nostellu rautaa nuorena ja selkä ottanu vuosien saatossa osumaa. Täällä opastettiin ihan uudet tavat tehdä vanhojakin liikkeitä ja laitettiin keskivartalo töihin. Huomasin kuukaudessa, että aamulla ei oo enää jäykkä olo. Ja kyllä, pystyn taas kyykkäämään ilman että alaselkä huutaa.
Alkuun vähän epäilytti, mutta se katosi heti kun näin kuinka tarkasti tekniikkaa korjattiin. Olkapään liikerata parani muutamassa viikossa, ja nyt pystyn treenaamaan thaiboxingissa lyöntejä ilman kipua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo nostellu rautaa aiemmin. Mutta kävellyt metsässä ja siitä tykkään. Oli selkä tosi kipee ja kävelyt ei onnannu. Nyt onnaa.. Pystyn taas kävelemään metsässä. Ennen piti kääntyä takaisin jo 500 metrin jälkeen, nyt menee pari kilometriä helposti. Kiitos hyvästä valmennuksesta ja ohjeista.
- Anonyymi
Kannattaa mennä ehottomasti. Olkapään kuntoutus onnistui, koska jokainen vaihe käytiin läpi ja tallennettiin mulle. Näin tarkasti miten liikerataa laajennetaan vähitellen. Nyt pystyn nostamaan kädet pään yli ilman kipua.
- Anonyymi
Täällä ei jää yksin missään vaiheessa. Sopimus käytiin yhdessä läpi niin, että tiesin tasan mitä olen allekirjoittamassa. Harjoitusvideot on tehty mun omista liikkeistä ja niissä on rauhallinen, selkeä selostus. Asiakaspalvelu on hoitanut pienimmätkin kysymykset nopeasti ja ystävällisesti. Valmentaja on taitava huomaamaan pienetkin virheet tekniikassa ja korjaa ne heti. Oon kokenut olevani hyvissä käsissä alusta asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä ei jää yksin missään vaiheessa. Sopimus käytiin yhdessä läpi niin, että tiesin tasan mitä olen allekirjoittamassa. Harjoitusvideot on tehty mun omista liikkeistä ja niissä on rauhallinen, selkeä selostus. Asiakaspalvelu on hoitanut pienimmätkin kysymykset nopeasti ja ystävällisesti. Valmentaja on taitava huomaamaan pienetkin virheet tekniikassa ja korjaa ne heti. Oon kokenut olevani hyvissä käsissä alusta asti.
Mun hartiat ei enää kipeydy edes raskaammassa työssä. Videoiden avulla opin oikean asennon ja sen, miten välttää turhaa jännitystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun hartiat ei enää kipeydy edes raskaammassa työssä. Videoiden avulla opin oikean asennon ja sen, miten välttää turhaa jännitystä.
Mun olkapää ei kestänyt punnerruksia, ja olin jo ajatellut että se on pysyvää. Ohjelmassa tuli tilalle erikoisliikkeitä, ja jokainen niistä kuvattiin. Katsoin videoita monta kertaa ennen kuin tein liikkeet, ja se toi varmuuden että nyt teen oikein. Kahden kuukauden päästä olkapää kesti jo osittain painoa. Suosittelen ohjeita mitä tuolta saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis en tiedä miten selkeemmin vois asiat hoitaa. Sopimus käytiin läpi, sain kaiken mustaa valkoisella. Videot tehty mun liikkeistä ja selitetty rauhassa. Asiakaspalvelu on ihan huippu, ja valmentaja on ammattilainen joka tietää mitä voi tehdä polvivamman kanssa. Nyt uskallan taas treenata ilman pelkoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis en tiedä miten selkeemmin vois asiat hoitaa. Sopimus käytiin läpi, sain kaiken mustaa valkoisella. Videot tehty mun liikkeistä ja selitetty rauhassa. Asiakaspalvelu on ihan huippu, ja valmentaja on ammattilainen joka tietää mitä voi tehdä polvivamman kanssa. Nyt uskallan taas treenata ilman pelkoo.
Polvet oli niin huonot, et rappuset tuntu vuorikiipeilyltä. Nyt, kun oon tehny step uppeja ja muutamia tukilihasliikkeitä, niin huomaan että askel on kevyempi. Voi jopa kävellä kaupungilla ilman että joka kerta etsii penkkiä.
- Anonyymi
Olen treenannut crossfitiä vuosia, mutta selkäongelmat olivat jääneet vaivaamaan. Nyt näen videolta, miten lantion asento pysyy parempana, ja selkäkipu ei enää palaa edes raskaimmissa nostoissa.
Suosittelen! - Anonyymi
Mun olkapää on ollut vaivana pitkään, mutta vasta kun näin videolta miten kyynärpää nousi liikaa sivulle, tajusin missä meni vikaan. Nyt teen liikkeet eri kulmalla ja kipu on poissa.
- Anonyymi
Mun kokemus on, että täällä panostetaan ihan alusta alkaen siihen, että asiakas ymmärtää kaiken. Sopimus ei ollut vain nippu papereita, vaan valmentaja selitti jokaisen kohdan ja varmisti, että oon ok sen kanssa. Videot on selkeitä ja niissä näkyy tarkasti kaikki yksityiskohdat. Asiakaspalvelu hoitaa asiat nopeasti ja ystävällisesti. Valmentajalla on tietoa ja kokemusta niin paljon, että tuntuu turvalliselta tehdä kaikki liikkeet.
- Anonyymi
Mun polvi kesti hädin tuskin lyhyen kävelylenkin. Valmennuksessa keskityttiin alkuun siihen, että rakennetaan tukilihaksia ympärille ja opetellaan liike oikein. Videot oli mulle henkivakuutus – pystyin tarkistamaan aina ennen treeniä, että teen kaiken just oikein. Nyt polvi ei enää kipuile edes pidemmällä lenkillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun polvi kesti hädin tuskin lyhyen kävelylenkin. Valmennuksessa keskityttiin alkuun siihen, että rakennetaan tukilihaksia ympärille ja opetellaan liike oikein. Videot oli mulle henkivakuutus – pystyin tarkistamaan aina ennen treeniä, että teen kaiken just oikein. Nyt polvi ei enää kipuile edes pidemmällä lenkillä.
En ollut koskaan tehnyt kuntosalilla liikkeitä näin huolellisesti. Videoiden avulla pystyin varmistamaan, että teen just oikein joka kerta. Sillä on ollut valtava ero siihen, miten keho voi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ollut koskaan tehnyt kuntosalilla liikkeitä näin huolellisesti. Videoiden avulla pystyin varmistamaan, että teen just oikein joka kerta. Sillä on ollut valtava ero siihen, miten keho voi.
Kiitos koutsille. Mun niskahartiaseutu on ollut aina kireä. Kun sain videon, jossa näkyi mun oma soututekniikka ja valmentajan korjaus, tajusin heti missä mulla meni pieleen. Sen muuttaminen toi helpotuksen jo parissa viikossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos koutsille. Mun niskahartiaseutu on ollut aina kireä. Kun sain videon, jossa näkyi mun oma soututekniikka ja valmentajan korjaus, tajusin heti missä mulla meni pieleen. Sen muuttaminen toi helpotuksen jo parissa viikossa.
Pakko sanoo, et tää on eka paikka missä ei oo jätetty mitään arvailun varaan. Soppari selitetty läpi, videot selkeet ja henkilökohtaset, asiakaspalvelu ripee ja valmentaja osaa hommansa. Mun lonkka kipeytyi ennen helposti, nyt treenaan jo kolme kertaa viikossa ilman kipua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos minultakin valmnuksen ohjeille. Lavat ja niska ollu kireenä niin kauan kun muistan. Soudut eri kulmista ja eri otteilla sai ne pehmenemään. Yhtäkkiä huomasin, että jopa pää kääntyy helpommin kun autoillessa kattoo olan yli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos koutsille! Tiesin heti, että tästä tulee erilaista kuin aiemmin, kun kaikki liikkeet käytiin rauhassa läpi ja sain ne videona mukaan. Lonkka ei enää napsu jokaisella kyykyllä ja pystyn taas harrastamaan painonnostoa kivutta.
- Anonyymi
No, täytyy sanoo et olin aika kyräilevä ku ekaa kertaa astuin sisään. Mietin vaan et mitähän maksaa ja sitouttaako tää johonki ikuisuuteen. Mut ne kävi sopimuksen kohdat ääneen läpi ja sain jopa paperit kotiin mietittäväks. Videot, voi pojat, ne on tehty just mulle ei mitään yleistä vaan mun oma tekniikka siinä näkyy. Valmentaja osas korjata pienetkin virheet ja nyt oon päässy eroon niska-hartiakivuista, jotka oli riesana vuosia.
- Anonyymi
Mun selkä kipeytyi aina, kun yritin tehdä kyykkyjä. Ohjelmassa tuli tilalle liikkeitä, jotka eivät kuormittaneet selkää samalla tavalla, ja ne kuvattiin mulle heti. Kotona katsoin videon ja opin, miten selkä pysyy tuettuna koko liikkeen ajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun selkä kipeytyi aina, kun yritin tehdä kyykkyjä. Ohjelmassa tuli tilalle liikkeitä, jotka eivät kuormittaneet selkää samalla tavalla, ja ne kuvattiin mulle heti. Kotona katsoin videon ja opin, miten selkä pysyy tuettuna koko liikkeen ajan.
Mun selkä on nyt paljon vahvempi, ja se johtuu siitä, että jokainen liike opetettiin ja tarkistettiin videolta. Vuosia menny joo treenatessa pari kertaa viikossa, mut on kannattanut. Aiemmin makasin särkylääkkeillä kotona sohvalla. Nyt ei särkyjä nii paljoa. Ukkokin tykkää kun oon paremmassa kunnossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun selkä on nyt paljon vahvempi, ja se johtuu siitä, että jokainen liike opetettiin ja tarkistettiin videolta. Vuosia menny joo treenatessa pari kertaa viikossa, mut on kannattanut. Aiemmin makasin särkylääkkeillä kotona sohvalla. Nyt ei särkyjä nii paljoa. Ukkokin tykkää kun oon paremmassa kunnossa.
Okei, siis mä en yleensä jaksa lukea sopimuksia, mut täällä valmentaja luki sen mulle ääneen. Ei jääny yhtään epäselvää. Videot on tehty mun omista liikkeistä ja ne on kuvattu niin, et vaikka ois puoliväsy, niin pystyy silti tekemään oikein. Asiakaspalvelu vastaa nopeesti ja oikeesti auttaa, eikä oo mitään “kopioituja vastauksia”. Valmentaja tietää miten saada mun olkapää vahvemmaksi ilman kipua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei, siis mä en yleensä jaksa lukea sopimuksia, mut täällä valmentaja luki sen mulle ääneen. Ei jääny yhtään epäselvää. Videot on tehty mun omista liikkeistä ja ne on kuvattu niin, et vaikka ois puoliväsy, niin pystyy silti tekemään oikein. Asiakaspalvelu vastaa nopeesti ja oikeesti auttaa, eikä oo mitään “kopioituja vastauksia”. Valmentaja tietää miten saada mun olkapää vahvemmaksi ilman kipua.
Mulle kans luettiin ääneen soppari läpi 👍👍
Olkapäävamma estäny monta vuotta monet liikkeet. Täällä uskallettiin jättää mun treenistä heti pois ne, mitkä ei sovi, ja keskityttiin rakentaan pohja uusiks. Nyt pystyn tekee käsipainoilla juttuja, mihin ei ois ollu mitään saumaa vielä keväällä
- Anonyymi
Kannattaa mennä ainakin kokeilemaan. Lonkka ei enää vihlo, ja se on pitkälti sen ansiota, että sain videolta tarkat ohjeet, miten pitää liikerata hallittuna. Aiemmin menin liian pitkälle ja se teki kipeää, nyt osaan lopettaa juuri oikeaan kohtaan.
- Anonyymi
Mulla kans lonkat. En ollut ennen saanut näin selkeitä ohjeita. Videot teki siitä, että ei tarvitse arvailla eikä muistaa ulkoa kaikkea. Apua ollut särkyjen vähenemiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla kans lonkat. En ollut ennen saanut näin selkeitä ohjeita. Videot teki siitä, että ei tarvitse arvailla eikä muistaa ulkoa kaikkea. Apua ollut särkyjen vähenemiseen.
Mun polvi ei enää vihlo portaissa. Step up -videon avulla opin tekemään nousut niin, että koko jalka tekee töitä eikä pelkkä polvi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun polvi ei enää vihlo portaissa. Step up -videon avulla opin tekemään nousut niin, että koko jalka tekee töitä eikä pelkkä polvi.
Mie oon 73 ja polvet on leikattu molemmat, niin enpä uskonut enää löytäväni liikettä mikä tuntuisi hyvältä. Mutta valmentaja näytti Poliquin step up -liikkeen ja vielä muokkasi sen mun tasolle. Eka kerran tuntu siltä, että polvi saa tehdä töitä ilman kipua. Sopimus käytiin rauhassa läpi, jokainen pykälä, eikä jääny mikään epäselväksi. Videot oli just mun omista suorituksista, niin kotona uskalsi tehdä ilman että pelotti. Asiakaspalvelu on pelannu ku kellokoneisto, ja kyllä mie sanon, että nyt uskallan taas lähtee portaita ylös ilman kaidetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mie oon 73 ja polvet on leikattu molemmat, niin enpä uskonut enää löytäväni liikettä mikä tuntuisi hyvältä. Mutta valmentaja näytti Poliquin step up -liikkeen ja vielä muokkasi sen mun tasolle. Eka kerran tuntu siltä, että polvi saa tehdä töitä ilman kipua. Sopimus käytiin rauhassa läpi, jokainen pykälä, eikä jääny mikään epäselväksi. Videot oli just mun omista suorituksista, niin kotona uskalsi tehdä ilman että pelotti. Asiakaspalvelu on pelannu ku kellokoneisto, ja kyllä mie sanon, että nyt uskallan taas lähtee portaita ylös ilman kaidetta.
Hartiat ja niska ollu vuosikausia jumissa. Ne erilaiset soutuliikkeet mitä sain kokeilla, aukas jumit jo ekalla viikolla. Nyt ei tarvi enää hierojalla rampata samaan tahtiin, ku treeni pitää kropan auki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hartiat ja niska ollu vuosikausia jumissa. Ne erilaiset soutuliikkeet mitä sain kokeilla, aukas jumit jo ekalla viikolla. Nyt ei tarvi enää hierojalla rampata samaan tahtiin, ku treeni pitää kropan auki.
Niska-hartiaseutu ei kiristy enää entiseen malliin, ja pystyn ajamaan autoa pitkiäkin matkoja ilman taukoja. Soutuliikkeen tekniikka korjattiin videon avulla, ja se on tehnyt ison eron.
- Anonyymi
Suositus. Polvikivut väheni jo ensimmäisen kuukauden aikana, kun näin videolta miten painon pitää jakautua askelluksessa.
- Anonyymi
Ennen tämä kaikki tuntui sekavalta, mutta nyt se on niin selkeetä kun voi katsoa omaa tekemistä ja kuulla ohjeet videolta uudestaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen tämä kaikki tuntui sekavalta, mutta nyt se on niin selkeetä kun voi katsoa omaa tekemistä ja kuulla ohjeet videolta uudestaan.
Mulla on ollu yläselkä jäykkä ja lapojen välissä jatkuva kireys, kunnes valmentaja laittoi ohjelmaan erilaisia soutuja. Ne ei ollu mitään perusjuttuja vaan just mulle suunniteltuja ja videolla näytettiin millä kulmalla ja millä painolla. Soppari käytiin läpi, sain kaiken selville ja vielä paperit kotiin. Asiakaspalvelu toimii nopeasti, ja parissa kuukaudessa mun ryhti on muuttunut niin että tyttärenikin huomasi. On se kumma miten oikein tehty soutu voi avata koko selän.
- Anonyymi
Vanha voimamies tässä hei. Selkä niistä vuosien nostohommista oli yhtä puuta. Opin täällä semmoset keskivartalon ja lantion liikkeet, että johan rupes kulkeen. Nykyään pystyy kumartuun ja nostaan halkoja ilman että koko kroppa huutaa. Kiitos 🙏🏻
- Anonyymi
Selkä on ollut terveenä koko tämän vuoden, ja se on iso muutos. Kyykyt ja nostot opetettiin niin, että pystyn tekemään niitä kotona ja mökillä turvallisesti.
- Anonyymi
Kannattaa mennä. Sain ohjelman, jossa oli liikkeet mun polven kuntoutukseen. Videot piti huolen, että en mennyt liian pitkälle liian nopeasti.
- Anonyymi
Olen 68 ja olkapää meni nuorena vanhassa loukkaantumisessa niin, että kaikki punnerrukset on aina tuntuneet pahalta. Täällä ei edes annettu aloittaa punnerruksista, vaan tehtiin ekat kuukaudet pelkkiä korjaavia liikkeitä ja liikkuvuutta. Se tuntui ensin hitaalta, mutta nyt olkapää on niin hyvä, että sain ekaa kertaa vuosikymmeniin tehdä punnerruksen ilman kipua. Sopimus käytiin huolella ja videot on selkeät. Asiakaspalvelu on ollut kärsivällistä ja ystävällistä, ei oo yhtään sellainen olo että olisin liian “hankala” asiakas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen 68 ja olkapää meni nuorena vanhassa loukkaantumisessa niin, että kaikki punnerrukset on aina tuntuneet pahalta. Täällä ei edes annettu aloittaa punnerruksista, vaan tehtiin ekat kuukaudet pelkkiä korjaavia liikkeitä ja liikkuvuutta. Se tuntui ensin hitaalta, mutta nyt olkapää on niin hyvä, että sain ekaa kertaa vuosikymmeniin tehdä punnerruksen ilman kipua. Sopimus käytiin huolella ja videot on selkeät. Asiakaspalvelu on ollut kärsivällistä ja ystävällistä, ei oo yhtään sellainen olo että olisin liian “hankala” asiakas.
En ollu liikkunu vuosiin ku polvi rupes kipuileen. Aloitettiin rauhallisesti, eka kerrat meni ihan kevyillä jutuilla. Kotona katoin videolta mallia ja opin, että pienikin liike voi olla tehokas ku se tehdään oikein. Nyt pystyn käymään lähikaupassa ilman taukoja.
- Anonyymi
Mulla on selkä kipeytynyt aina kun olen tehnyt mitään pidempään. Täällä valmentaja teki ohjelmaan soutuvariaatioita ja keskivartalon vahvistuksia, jotka oli juuri mulle sopivia. Videoissa näkyy tarkasti, miten pitää liikkua ja mihin kohtaan liikkeen pitäis tuntua. Sopimusasiat käytiin alussa niin selvästi, ettei tarvinnut arvailla. Asiakaspalvelu toimii ja nyt voin jo kantaa puukorin sisälle ilman selkäkipua.
- Anonyymi
Tbh mä luulin et tää on jotain “perus salihuttua”, mut eipä ollu. Soppari luettiin mulle ääneen, ei jätetty yhtään juttua epäselväks. Videot on just mun treeneistä, ja niissä näytetään selkeesti joka kulma. Asiakaspalvelu on aina fresh ja nopea, ja valmentaja on ihan pro – tietää miten saada mun selkä pysyyn kivuttomana. Ja joo, fiilis on ihan eri ku ennen.
- Anonyymi
Kannattaa mennä. Ehdottomasti. Olkapäiden liikkuvuus on parantunut valtavasti. Kun valmentaja näytti videolta, miten liike tehdään oikein, pystyin korjaamaan virheen, joka oli vaivannut vuosia.
- Anonyymi
Sama mulla autto olkapäihin hurjasti liikkeet mitä sain ja niskasäryt hävis samalla. Osaavaa valmennusta!
- AnonyymiUUSI
Yleisesti treenaamisesta tuli heti mielekkäämpää, kun sai tietää miksi joku liike sattui ja miten se korjataan. Ei tarvitse arvailla tai vältellä asioita, vaan voi luottaa siihen, että liike on turvallinen. Suosittelen tutustumaan jos jotain vaivoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1636512
- 1165886
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465377Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323475- 603149
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252671- 272432
- 432380
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta132080On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na162020