Yksinhuoltajanainen jolla teinitytär otti taannoin tällaisen yksintulleen palleropojan(mus.) kotiinsa asumaan(näitä naisia on aika paljonkin).
No pallero tuli naisen ja tyttären kotiin asumaan, eikä mennyt kauaa kun pallero rai*kasi tyttären. Tytär kertoi asiasta äidilleen joka ei halunnut tehdä poliisi-ilmoitusta, kuvitelkaa. Tytär kertoi asiasta isälleen ja vähän muillekkin jotka sitten tekivät poliisi-ilmoituksen, ja pallero haettiin poliisin huomaan.
Eikä tämä ole lainkaan ainoa tämän tyyppinen tapaus Ruotsissa, moni tällainen suvakkinainen on siellä ottanut yksintulleen palleron kotiinsa asumaan, mutta sitten onkin käynyt huonosti, on jopa henki lähtenyt.
Monet suvakkinaiset ovat hyvin fanaattisia, heitä ei haittaa vaikka nämä pallerot tekee vaikka mitä. Ja suvakkinaisten mielenkiinto kohdistuu VAIN muslimimiehiin, ei naisiin tai oikeisiin pakolaisiin Ukrainasta.
Näille Suomen suvakeille sanoisin, että menkää kokeileen asumista jossain Tukholman ghettolähiössä, niin näette totuuden. Minä tiedän kun olen asunut.
Ruotsalainen suvaitsevainen nainen ei halunnut tehdä ilmoitusta.....
18
184
Vastaukset
- Anonyymi
Äiti siis halusi uhrata tyttärensä mussepojan hyväksi, mielisairasta.
- Anonyymi
No suvakkinaiset on.
- Anonyymi
Ihan käsittämätöntä.
- Anonyymi
Tytär oli rasisti...
- Anonyymi
No, äitihän vain halusi tytyären "rikastuvan"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tytär oli rasisti...
Kun ei antanut suosiolla.
- Anonyymi
Ajatelkaa, niiden omat huoltajat, kasvattajat, vanhemmat
EIVÄT PUOLUSTA LAPSIAAN. - Anonyymi
Tää on niin paskaa.
Ruotsalaiset opetelkaa puolustamaan maatanne ja kansaanne.
Ja hurrit liittyi Natoon, KOSKA NE ON SISÄISESTI PULASSA.- Anonyymi
Kyllä sitä puolustamista kannattaa opetella täällä suomessakin.
- Anonyymi
Ruotsissahan tosiaan on vuosien varrella moni suvakkinainen menettänyt henkensä mamujen takia.
- Anonyymi
Oma vikansa.
- Anonyymi
Suvakit on kovin hiljaa.
- Anonyymi
Aika "ystävällinen" äippä kun antoi tyttärensä tulijan käyttöön?
- Anonyymi
Suvakki tarjosi vieraanvaraisuutta.
- Anonyymi
Hullu varmaan.
- Anonyymi
Suvakit on sairaita.
- Anonyymi
Monilla niistä tosiaan on mt-ongelmaa.
- Anonyymi
Kuinka sekavaksi tilanteen pitää mennä kunnes myönnetään että oli virhe antaa naisten päätää asioista politiikassa ja näissä? Naiset ovat hidasälyisempiä tuon asian ymmärtämisessä....
Naiset ovat kehittyneet enemmän pesässä ja yksityisalueilla lapset seuranaan, siksi fokusoituvat enemmän huolehtimaan matuista ja yksilöistä, eivät ole soveliaita yleistämään ja katsomaan kokonaiskuvaa, huolehtimaan yhteiskunnallisista ja valtiollisista asioista jotka ovat enemmän järjen kuin tunteilun asioita.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512