Mitä ne nuoret ajattelevat, kun vuosikymmeniä kuluu, eikä Harmagedonia kuulu? Minä en ole sitä näkemässä. On jo ikää.
Vuodet kuluvat eikä loppua kuulu
9
127
Vastaukset
- Anonyymi
Nuoret ajattelevat, ettei heidän koskaan tarvitse tulla vanhaksi ja kuolla, koska paratiisi tulee ihan näillä näppäimillä. Ajan mittaan heille kuitenkin hiljalleen valkenee, ettei asia ollutkaan näin.
- Anonyymi
On varmaan kauhea pettymys. Niin se on ollut minulle ja monille muillekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On varmaan kauhea pettymys. Niin se on ollut minulle ja monille muillekin.
Varmasti on pettymys. Toisaalta onneksi monet todistajat pystyvät elämään melko normaalia elämää uskonnostaan huolimatta. Surkeampi kohtalo on niillä, jotka uhraavat kaiken järjestön hyväksi ja haaskaavat ainoan elämänsä odotellen paratiisia, jota ei koskaan tule.
- Anonyymi
Jos kirjassa sanotaan, että ensin tapahtuu asia x, sitten vielä asia y ja vasta sen jälkeen tulee Harmageddon, niin turhaa odottaa Harmageddonia kohdassa y tai aiemmin.
- Anonyymi
..Harmageddonia kohdassa *x... 🤭
- Anonyymi
Niin, ennen harmagedonia pitäisi JT-opin mukaan tapahtua mm. koko maailmalle saarnaaminen ja suuren babylonin tuho. Kumpaakaan näistä ei ole vieläkään tapahtunut, mutta se ei estänyt Vartiotornia odottamasta loppua jo vuodelle 1975.
- Anonyymi
Harmagedon ei ole sitä, mitä JT:t odottavat. Se on sota Israelin ympärillä joka johtaa siihen, että Israelin tukijatkin hylkäävät se.
Jumalan tuomiopäivä ei ole Harmagedon.- Anonyymi
Ilmestyskirja ei kuitenkaan mainitse mitään tällaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmestyskirja ei kuitenkaan mainitse mitään tällaista.
Ilm.16:16.
Ei siinä sanota, että esim.Suomi kuuluisi harmagedoniin.
Ilm.19:15.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 422880
- 622804
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle492262Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3401956- 1401729
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161545Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71358Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101217- 421136
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661096