Meillä tulee 50 yhteistä vuotta täyteen ja kihlat ostettiin Tampereelta. Hotelli ei saa olla niin hieno, että vanhoja kohdellaan huonosti eikä myöskään niin huono, ettei siellä saa mitään palvelua. Osaatteko neuvoa missä meitä vähän hemmoteltaisiinkin? Asiallisia vastauksia, kiitos.
Hyvä mutta rento hotelli Tampereella
17
167
Vastaukset
- Anonyymi
Miten olis Lillan hotel och kök
- Anonyymi
Kait ne puhuu suomeakin, näyttää kyllä melkoisen hyvältä. Toistaiseksi vain yksi suositeltu.
- Anonyymi
mixei
- Anonyymi
Mixei on Tampereella sijaitseva kaksikerroksinen yökerho. Aika vähän yöpymismahdollisuuksia taittaa sitten olla kyseisessä mestassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mixei on Tampereella sijaitseva kaksikerroksinen yökerho. Aika vähän yöpymismahdollisuuksia taittaa sitten olla kyseisessä mestassa.
saat asiakkailta ilmaisen yöpymispaikan 🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
saat asiakkailta ilmaisen yöpymispaikan 🤣
En minä tarvitse sellaista. Aloittaja asioita tiedustelee. Kannattaa lukea aloitus ja ymmärtää, mitä kysytään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En minä tarvitse sellaista. Aloittaja asioita tiedustelee. Kannattaa lukea aloitus ja ymmärtää, mitä kysytään.
eli et ymmärrä paikallista huumoria ?
- Anonyymi
Ei kai missään hotellissa erityisemmin syrjitä vanhempia henkilöitä, vai syrjitäänkö?
- Anonyymi
Ei tietenkään suoranaista syrjintää, mutta tuskinpa vanhemmat ihmiset on kovinkaan tervetulleita vaikkapa Hiltoniin. Ellei ole lottovoittajia, se raha nääs.
- Anonyymi
Niin, erikoinen ajatus iän mukaan syrjimisestä, eihän sellaista nyt hotelleissa kai ole, luulisin,että eläkeläiset ovat aika suuri asiakaskunta juuri hotelleissa.
- Anonyymi
Rentoa on kaikki takaperoisestikin.
- Anonyymi
Hotelli hermica oli törkeä. Joku virolainen selitti ertä sä jäit velkaa 4ceuroa. Vielä pahempi todin oli helsknki scandic, löi virkailija luurin korvaan. Tampereeellakaan ei pelistä homma kyllä aina, Juutilainen totesi aluetaksista että oahoittelut kun ei tullut hotellille ajoissa. Kummaa hommaa kyllä.
- Anonyymi
K.L. Oli. Ei vedä asuakaakuntaa, jos ei tiedetä miten virmaa edustetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
K.L. Oli. Ei vedä asuakaakuntaa, jos ei tiedetä miten virmaa edustetaan.
Ei kyllä viitsi antaa peukkua,👍, eikö minulla ole, toivon mukaan, todella toivon että tuokin virma saa oikein hyvät peukut,👍, tarvittaessa. Peukku ei aina anna niin paljon kylläkään.
- Anonyymi
Veikkaan, että aika harva yöpyy hotelleissa omassa kotikaupungissaan. Voin toki olla väärässä, mutta tällainen mielikuva ainakin itselläni on asiasta. Voi sitten kenties olla vaikea saada näkemyksiä asiasta juuri tällä palstalla.
- Anonyymi
"Parhaat hotellit Tampereella" tai jotakin sen suuntaista hauksi, niin kenties Google osaa kertoa jotakin järkevää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Parhaat hotellit Tampereella" tai jotakin sen suuntaista hauksi, niin kenties Google osaa kertoa jotakin järkevää.
Ääh, ei googlettamalla saa ihmisten omia kokemuksia. Uskon kyllä, että Tampere-keskustelua seuraa muutkin kuin tamperelaiset itse. Vaikka turkulaiset kun Turku-Tampere välillä on vanhastaan viha-rakkaus-suhde.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 28611286
- 1337020
- 995741
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa385098- 524281
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303979- 613534
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323501Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223035- 782984