Ajatukseni ovat kypsyneet vuosikymmenten aikana. Tiedän, tästä asiasta täällä ei ole oikea foorumi kirjoittaa. Mikä on oikea paikka ottaa asia esille, en tiedä. Oman srk n johto ei halua keskustella asiasta. Mihin tarvitaan tavallista rivijäsentä srk ssa ? Johto hoitaa Sanan julistamisen. Srk ssa käy hyvin vieraita : Gideonit. Ne vasta erikoisia jotka ovat pelastuneet vankilassa, huumeista, tanssilavoilta. Samoin rikkaat johtajat ovat erikoisia. Naapurisrk n johtoa käy srk ssa puhumassa. Sitten käy oman herätysliikkeen KAN-väkeä, Samaria- lähetys ja muista lukuisista yhdistyksistä. Koulu- ulkolähetysjärjestöstä jne. Joitain rahankerääjiäkin käy vuoden mittaan. Ovatko uskovat taustasta riippumatta samanarvoisia ? Ollaan kaukana siitä. Olen itse ratkaissut asian niin että kuulun Keski-Eurooppalaisen kaupungin X helluntaisrk aan. Näin on hyvä kohdallani. Ajattelet mitä ajattelet. Olen jo kerran seurannut katseella. Nyt en seuraa katseella. Se tulee meille kaikille aika jolloin seuratataan katseella keinutuolissa. Tuskin kirkossa onnistuu ollenkaan maallikon osallistua Sanan julistamiseen. Varmaan kaikissa kirkkokunnissa diakoniatyötä riittää. Lumen luontia, käydä sairaalassa, haravointia jne. Mutta Jumala ei ole hylännyt minua. Olen elänyt rikkaan elämän. Monia ihmeparantumisia olen itse nähnyt. Vain asiallisia mielipiteitä. Du kan skriva också på svenska. Finland är tvåspråkig. Mina åsikter.
Tavallinen seurakuntalainen
1
88
Vastaukset
- Anonyymi
Olen palvellut Jumalan antamilla lahjoilla kuten parantamisen armolahjalla ja rukoillen kielillä. Jumalan kädestä on kaikki. Toinen saa lahjan joka voi olla kahvin keittäminen tai Jumala siunaa omassa kammiossa rukouspalvelemiseen. Yhtä arvokasta on sekin työ. Toiset palvelee seurakunnassa ja yli seurakuntarajojen Jeesuksen seurakunnassa. Se on hengellistä työtä. Olenpa saanut olla mukana demonien ulosajossakin. se on sarka, mikä ei heikommalle astialle sovi. Palvelemisen lahjalla armoitettu joutuu tekemään Jumalan työtä 24 h vuorokaudessa. Saman arvoisia mutta rivijäsen saa herkut pullasta jossa on Jumalan siunaus. Palveleva työntekijä ei srk:ssa voi kuin huokailla. Ketuilla on luolansa ja linnuilla on pesänsä. Det är sant.
Hyvää yötä sisar tai veli.
Toivoo, keskisuomen lähettiläs.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81408- 891145
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1031057Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51933Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62807- 81715
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli178694Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253676- 35669
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42623