Tänään Väliaho myönsi että kävijä määrä on elukkalassa romahtanut koko kausi täysi fiasko.
Miten voi Sheriffit tietää kävijä määrät noin hyvin, heillehän on täällä naurettu ennusteista ja laskennasta, taitaa nauru hyytyä vellihousuilla !
Taas laskenta täysosuma !
15
576
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ollut silmälasikarhuista pelastajaksi.
- Anonyymi
No luuliko joku täysijärkinen muuta?
Ei ketään kiinnosta joku täysin yhdentekevä silmälasikarhu ja vielä ylihintaan.
- Anonyymi
Eikös ne saa joka viikolta dataa, joku siellä vuotaa.
- Anonyymi
Miksi kävijämäärät pitäisi olla salaisia?
Nehän pitäisi homman maksajille raportoida kuuksusittain. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kävijämäärät pitäisi olla salaisia?
Nehän pitäisi homman maksajille raportoida kuuksusittain.Mikä Ähtärissä on avointa ?
- Anonyymi
Hassu sheriffi laatii itse näitä pöljiä aloituksia.verratkaas primetimessä olevaan kirjoitukseen
- Anonyymi
Saman huomasin että sama kirjoittaja on 🤣
Taitaa olla monta muutakin juttua samalta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saman huomasin että sama kirjoittaja on 🤣
Taitaa olla monta muutakin juttua samalta.Jos tuolla väijyllä ei pysy tilastoissa vaikka välillä nukkuukin..
Olis ihme - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tuolla väijyllä ei pysy tilastoissa vaikka välillä nukkuukin..
Olis ihmeJa teille idiooteille tiedoksi, että minä olen aloituksen tekijä, enkä todellekaan ole mikään apulaissheriffi. Minulla on isot rinnat ja tuuhea tuhero.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja teille idiooteille tiedoksi, että minä olen aloituksen tekijä, enkä todellekaan ole mikään apulaissheriffi. Minulla on isot rinnat ja tuuhea tuhero.
Voitaisko tavata vaikka eläinpuison parkkipaikalla tänää klo 17?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitaisko tavata vaikka eläinpuison parkkipaikalla tänää klo 17?
Ei kiinnosta. Nysää ja vanhaa saa muutoinkin.
- Anonyymi
Joo kunnon miestissit😁
- Anonyymi
Kepulaiset näkee Apulais Sheriffin joka puolella,lähes kaikissa viesteissä, toimittajien kirjoittamissa lehtijutuissa ja tv raporteissa ym. , on tämä suurta viihdettä seurata Kepulaisten kujanjuoksua kohti tuhoa.
- Anonyymi
Kyllä täällä maalitetaan aivan mielikuvitusoletettuja.💩
- Anonyymi
Toisaalta perustuuhan koko elukkapuistokin mielikuvitusasiakkaisiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953809
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473185Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002817- 1342477
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572460- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172377Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212304Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232296- 642080