Harvempi kansalainen tietää eräästä salaisesta seikasta valtionhallintoon liittyen.
Vasta tiettyyn asemaan noustuaan korkea virkamies saa työtilojensa yhteyteen rakennetun huoneen, jossa sijaitsee Ruskea Puhelin. Ruskean Puhelimen olemassaolo paljastetaan vasta virantoimituksen alettua. Ruskean Puhelimen olemassaolo kuuluu korkeimpien salassapitomääräyksien alaiseen menettelyyn.
Ruskeilla Puhelimilla voi soittaa vain toisiin Ruskeisiin Puhelimiin.
Yleensä käytäntö on kuitenkin se, että Ruskeat Puhelimet eivät keskustele keskenään. Ruskeaa Puhelinverkostoa hallinnoi julkisvallasta erillinen, sille rinnakkainen viestintäprotokolla jota hallinnoi Turun Ruskea Talo.
Tavallisesti Ruskeilla Puhelimilla välitetään vain käskyjä joita on viipymättä noudatettava.
Ruskeiden Puhelimien verkostojen operaattorit on yleensä naamioitu organisaatiorakenteen alemmiksi virkamiehiksi.
Silloin, kun Ruskea Puhelin soi on siihen viipymättä vastattava.
Muuten seuraa Rangaistus!
Ruskea Puhelin
18
328
Vastaukset
- Anonyymi
Aah...
- Anonyymi
Ruskea Rangaistus?
- Anonyymi
Ruskea puhelin ja Keltainen rangaistus, kuin kakka ja pissi ne yhteen sopii...
- Anonyymi
Ruskeasta puhelimesta kuultua:
Plörbs Blörbs Blörps Plörps Plörbs Blörbs Blörps Plörps Plörbs Blörbs Blörps Plörps Plörbs Blörbs Blörps Plörps Plörbs Blörbs Blörps Plörps Plörbs Blörbs Blörps Plörps - Anonyymi
Tähän puhutaan silkkaa paskaa.
- Anonyymi
Talossa on kahtalainen suhde Paskaan.
Sitä ei vain puhuta vaan sitä myös työnnetään ylämäkeen.
Lisäksi se muodostaa merkittävän osan rekryyttivankien ruokavaliosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Talossa on kahtalainen suhde Paskaan.
Sitä ei vain puhuta vaan sitä myös työnnetään ylämäkeen.
Lisäksi se muodostaa merkittävän osan rekryyttivankien ruokavaliosta.Oikeastaan siis kolminainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeastaan siis kolminainen
Mikään nainen, ei edes kolmi-, liity millään tavalla Turun Ruskean Talon kellarissa tapahtuvaan neohumanistiseen toimintaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikään nainen, ei edes kolmi-, liity millään tavalla Turun Ruskean Talon kellarissa tapahtuvaan neohumanistiseen toimintaan!
Ruskea kolminaisuus eli Rankaisija ja Alistaja ja Häpäisijä liittyy ihan kaikkeen Neohumanistiseen toimintaan, niin Talossa kuin myös Talon ulkopuolellakin
- Anonyymi
Todellinen Persephone.
- Anonyymi
"muutoin seuraa rangaistus"
Muistettakoon, että Ruskeassa Talossa seuraa rangaistus aina, riippumatta siitä mitä rekryytti tekee tai on tekemättä. - Anonyymi
Ruskean puhelimen ansainnut, omaa huomattavan lipevän ja käytössä värjääntyneen kielen.
- Anonyymi
Ruskea puhelin tuuttaa... kaikkia... kaikkialle.. jawohl katkase.
- Anonyymi
Talkkarineuvoston kansliassa on Ruskea Puhelinkoppi, josta on kerralla yhteys kaikkiin ruskeisiin puhelimiin. Ruskea liikekannallepano tapahtuu juuri tätä kautta.
- Anonyymi
Minkälainen on Ruskea Liikekannallepano?
- Anonyymi
Lähinnä ylämäkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähinnä ylämäkeen.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähinnä ylämäkeen.
Tarkoittanette jotain tälläistä
https://urbaanisanakirja.com/word/ylamakityonto/
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1205850
- 574306
- 532665
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282478Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151514
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331362Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241301- 261147
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431101