Kun ilmoitettu nopeusrajoitus on 100km/h, miksi HENKILÖAUTOLLA ajetaan 80km/h tai jopa sen ali? Näitä letkoja joissa ei ole raskasta kalustoa, mutta ajetaan silti alinopeutta, on päivittäin useita.
Tämä aiheuttaa sumpussa ajamista ja vaaratilanteita. Kyseinen moottoritie on taipuvainen ruuhkautumaan varsinkin iltapäivisin.
Jos olet liian vanha ja/tai sairas autonrattiin etkä pysty reagoimaan ajotilanteisiin 100km/h vauhdissa, ÄLÄ AJA.
Lahdentiellä ei osata numeroita
21
201
Vastaukset
- Anonyymi
- Pöljäke - se 100 h/km on suurin sallittu nopeus, -siis on laillista ajaa sen alle - !
- Anonyymi
Luuleeko aloittaja, että tuo 100 on alin sallittu nopeus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuleeko aloittaja, että tuo 100 on alin sallittu nopeus
Luuletko itse että kaikki sallittu on järkevää, hyödyllistä tai edes oikein?
Mikset köröttele sivutietä?
Mikset huomioi muita?
- Anonyymi
Ohita,vilkku vasemmalle ja oot vetämässä jonoa.
Miks ajaa 100km/h kun 80 km/h kerkiää hyvin.
Näytä mallia äläkä valita,kerkiät kyllä sossun jonoon.- Anonyymi
Kenen arvio "hyvin kerkiämisestä on oikein? Sen 80km/h körröttelijän vai sen 100km/h ajavan?
Ja mikä on matka? Eikö silläkin ole väliä, eikä sitäkään voi toisen puolesta arvioida. Muutenhan käy niin että kun se 80km/h "hyvin kerkiävä" on tukkona kaksi tuntia ajavien edessä, niin sen sijaan että nopeammat olisivat perillä, niin he onkin näiden "hyvin kerkiävien" takia vielä 40km päässä omasta kohteestaan.
Onko se reilua?
Miksi siis estää ketään ajamasta sitä täyttä sallittua, vedoten itsekkäästi vain omiin hidastelun haluihinsa?
- Anonyymi
Turha kiire pois. Voisit miettiä, montako sekuntia menetät, jos osan matkaa joudut ajamaan kahdeksaakymppiä.
- Anonyymi
Voisit itse miettiä mitä matkaa ja miksi ne toiset ajaa, eikä heitellä omia arvauksisia toisten asioista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisit itse miettiä mitä matkaa ja miksi ne toiset ajaa, eikä heitellä omia arvauksisia toisten asioista.
Jätä turha kiire pois.
- Anonyymi
Ihmiset on agressiivisia varsinkin ne jotka ajavat rahoitusyhtiön autolla ja maksavat autostaan ihan vitunmoista hintaa ja raha ei riitä sitten ruokaan yms niin kyrsiihän se.
Sitten haukutaan vanhaa ihmistä jolla on velaton auto ja jääkaappi täynnä, kyllä se kyrsii. Koskahan kulissit kaatuu.- Anonyymi
Se vanha on ongelma ylimielisen typeryytensä takia, jos kuvittelee muiden kiireestä ja ajankäytöstä jotain niiden puolesta, eikä ajattele kuin omaa napaansa.
- Anonyymi
Aloittaja on vaarallinen liikenteen seassa.
- Anonyymi
Ei suinkaan, vaan aloittaja kertoi liikenteen todellisista vaarantajista. Kun olisikin se 80 nopeutena, mutta useasti se on 65 km/h vaikka rajoitus olisi satanen. Rajoitusnopeutta ei tarvitse ajaa, mutta jos ajaa selvästi hitaammin niin on velvollinen sopivassa paikassa ajamaan sivuun ja päästämään normaalinopeutta ajavat ohitseen. Lisäksi huomattavan hiljaisesta nopeudesta voidaan jopa sakottaa. Tämä löytyy nykyisestä tieliikennelaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei suinkaan, vaan aloittaja kertoi liikenteen todellisista vaarantajista. Kun olisikin se 80 nopeutena, mutta useasti se on 65 km/h vaikka rajoitus olisi satanen. Rajoitusnopeutta ei tarvitse ajaa, mutta jos ajaa selvästi hitaammin niin on velvollinen sopivassa paikassa ajamaan sivuun ja päästämään normaalinopeutta ajavat ohitseen. Lisäksi huomattavan hiljaisesta nopeudesta voidaan jopa sakottaa. Tämä löytyy nykyisestä tieliikennelaista.
Kyllä vain suinkaan on.
Tuollaiset kuskit, kuten aloittaja, vaarantavat kaikkien turvallisuuden. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vain suinkaan on.
Tuollaiset kuskit, kuten aloittaja, vaarantavat kaikkien turvallisuuden.Ja kuuttakymppiä nysväävät ovat niitä turvallisuuden maksimoijia..? Olisiko sinunkin syytä kerrata tieliikennelakia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vain suinkaan on.
Tuollaiset kuskit, kuten aloittaja, vaarantavat kaikkien turvallisuuden.Älä jänkytä väärää kuvitelmaasi toistamalla sitä, vasn esitä edes jolu perustelu höpinällesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuuttakymppiä nysväävät ovat niitä turvallisuuden maksimoijia..? Olisiko sinunkin syytä kerrata tieliikennelakia?
Kyseisellä osuudella tuskin kukaan ajaa kuuttakymppiä. Hiukan liikaa fleimaat.
- Anonyymi
Aloittaja tulee kyllä itsekin huomaamaan aikanaan miksi jotkut eivät aja sata lasissa. Maltti on valttia ja kiireessä ei kannata liikenteen sekaan tuppautua hermojaan repimään. Mihin sitä valamiissa maailmassa tarvitsisi hoppuilla, jos ei kyse ole ensiapuun menosta. Ja sinne vie sitten hätätilanteessa ambulanssi.
- Anonyymi
Taasko sinä teiden tulppa koitat päteä tietämällä muiden puolesta asioita, joista sinulla ei selvästi ole käsitystäkään.
Äläkä glorifioi haittakäyttäytymistäsi höpisemällä mutua turvallisuudesta. Sitä ei usko kukaan muu kuin sinä itse.
Tässä vinkki.
Laita google mapsiin reittisi. Se laskee ajan minuutin tarkkuudella. Jos nyhverrät matkaa pidempään, olet tulppana liikenteessä. Valitse silloin hitaampi reitti googlesta joka sopii sinulle, äläkä koita muuttaa kaikkien nopeampaa reittiä hitaaksi vain omista itsekkäistä syistäsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taasko sinä teiden tulppa koitat päteä tietämällä muiden puolesta asioita, joista sinulla ei selvästi ole käsitystäkään.
Äläkä glorifioi haittakäyttäytymistäsi höpisemällä mutua turvallisuudesta. Sitä ei usko kukaan muu kuin sinä itse.
Tässä vinkki.
Laita google mapsiin reittisi. Se laskee ajan minuutin tarkkuudella. Jos nyhverrät matkaa pidempään, olet tulppana liikenteessä. Valitse silloin hitaampi reitti googlesta joka sopii sinulle, äläkä koita muuttaa kaikkien nopeampaa reittiä hitaaksi vain omista itsekkäistä syistäsi.Turvallista matkaa. https://www.youtube.com/watch?v=2CJZSNuUuCA&list=PLOIJsEnjNjV65mNjFzaT1qkheDQU3ktDH&index=2
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä vinkki.
Laita google mapsiin reittisi. Se laskee ajan minuutin tarkkuudella. Jos nyhverrät matkaa pidempään, olet tulppana liikenteessä. Valitse silloin hitaampi reitti googlesta joka sopii sinulle, äläkä koita muuttaa kaikkien nopeampaa reittiä hitaaksi vain omista itsekkäistä syistäsi.Vai minuutin tarkkuudella. Ja pöh. Arvioita ne ovat. Eikä matkaa pidä minuutin tarkkuudella suunnitella, vaan varata reilusti aikaa, ettei hermot kärvähdä.
- Anonyymi
Yksi syy alinopeudelle on sähköauto, jonka kuskit joutuu valitsemaan haluaako ne päästä sen tunsaan kahden tunnin matkan perille asti, mutta alinopeudella, vai pysähtyykö ylimääräiseksi tunniksi sille mainostetulle pakkokahville, vaikkei edes juo kahvia.
Useimmat valitsee säästöpossulinjan ja nilkuttaa kuivalla asfaltilla auringonpaisteessa kesälläkin alinopeutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905227
- 534076
- 252199
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271977Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281260Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991- 21990