Minkä kautta antikristus nousee valtaan?

Anonyymi-ap

Olisiko se YK (Yhdistyneet kansakunnat) ?

" Katso, kansakunnat ovat kuin pisara vesisangon uurteessa, ovat kuin tomuhiukkanen vaa'assa. Katso, merensaaret hän nostaa kuin hiekkajyvän.Ei Libanon riittäisi polttopuiksi eikä sen riista polttouhriksi.Kaikki kansakunnat ovat niinkuin ei mitään hänen edessään, ne ovat hänelle kuin olematon ja tyhjä."

Jesaja 40:15-17

Jos olet seurannut YK:ta niin olet voinut huomata kuinka selvällisesti se toimii Israelia vastaan. Voijaan sanoa että se on antisemitistinen piiri, saatanan vaikutuksesta.

Jakeet jatkuvat , jossa Jumala vertaa kansakuntijen , erityisellisesti YK:N ihmisijä heinäisiin sirkkoihin ja tuo esiin sen kuinka nämä ihmiset eivät tunne Jumalaa. Jumala tuntee ihmiset ja vertauskuvaa heitä? :

"Hän istuu korkealla maanpiirin päällä, kuin heinäsirkkoja ovat sen asukkaat; hän levittää taivaan niinkuin harson, pingoittaa sen niinkuin teltan asuttavaksi. Hän tekee ruhtinaat olemattomiksi, saattaa maan tuomarit tyhjän veroisiksi.Tuskin he ovat istutetut, tuskin kylvetyt, tuskin on heidän vartensa juurtunut maahan, niin hän puhaltaa heihin, ja he kuivettuvat; myrsky vie heidät kuin oljenkorret. "

Jesaja 40:22-24

YK perusteltiin 24. lokaista kuuta 1945 monija hyvijä tarkoituksija varten, joista yksikään ei ollut pahantahtoinen saatanan vaikuttama juutalaisten tuhoaminen, mutta YK koostuu monista maista, joilla on saatanan agenda ja oppikirjat luettavanaan, josta juutalaisvihaa lietsotaan.

YK:lle käy pijan kuten antikristukselle Jumalan vertauskuvan mukaan?

"Tuskin he ovat istutetut, tuskin kylvetyt, tuskin on heidän vartensa juurtunut maahan, niin hän puhaltaa heihin, ja he kuivettuvat; myrsky vie heidät kuin oljenkorret. "

Selef Urge

9

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Olemmeko lopunaikojen suhteen oikealla tolalla???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olemmeko lopunaikojen suhteen oikealla tolalla???

Jotkutlliset enen mään, toiset vähen mään ja jotkut eivät ollenkaan,ovat kuin särkikalat, joita helvetti odottaa katiskaisen kitaisuus anmollaan kenen saa ikuisuus syöpälöijä rikinhajulliseen mahaansa.

Söin äsken perunasänpylän, jossa marjariinija päällä, juustollista,avomaasen kurkku.

Avomaan kurkulle 5/5, mietin sitä syöpäistessä että tää mavullisuus muistuttaa sehr scnelliröitynyttä ylöstenpauksellisuutta.

Kun ylöstenppuu on tehty niin olis kiva nähjä liperaalitejolokijen ilmeitä. Armotalouskausi kun loppuu niin sika paljastuu sijaksi, epäpyhä epäpyhäksi.

Selef Urge

• Anonyymi

Juutalaiset syntihyväksyy antikristuksen kunnes tajuavat olleensa lievästi yksinkertaisia. Juutalaiset sanoivat etteivät enää anna yllättää itseään kuten lokakuussa 2023 kun muslimit hyökkäsivät Israeliin, hyökkääjien joukossa ei ollut ainuttakaan ei-muslimia. He repivät raskaana olevista naisista vauvat ja mm. repivät sydämen juutalaisesta ja purivat sydäntä. Nämä ovat täysin saatanasta.

• Anonyymi

AK:n täytyy näytellä Israelin ystävää. Ei Israel ottaisi vastaan vihollistansa.

"Minä olen tullut Isäni nimessä, ja te ette ota minua vastaan; jos toinen tulee omassa nimessään, niin hänet te otatte vastaan." Joh. 5:43

• Anonyymi

Sitä kun on vähän vaikea arvata.

Ihan minkä kautta tahansa.
      Politiikan, uskonnon, kulttuurin, rahamaailman...

Sen sitten näkee. Miksi sekin pitäisi arvata ennalta? Hoksottimia tarvitaan silloin kun se ilmaantuu.

Sen tiedämme, että hänellä on tuolloin suuri maailman suosio. En hämmästyisi vaikka olisi Stubb. Sellaiset elkeet olleet alusta asti.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Trumpin (Donald) nimen merkitys ainakin osuu siihen, mitä Jeesus sanoi: Maailman ruhtinas tulee..

"Donald on skotlantilaista alku­perää oleva miehen etunimi. Nimi on muunnos gaelin­kielisestä nimestä Domhnall, joka merkitsee maailman hallitsijaa."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trumpin (Donald) nimen merkitys ainakin osuu siihen, mitä Jeesus sanoi: Maailman ruhtinas tulee..

"Donald on skotlantilaista alku­perää oleva miehen etunimi. Nimi on muunnos gaelin­kielisestä nimestä Domhnall, joka merkitsee maailman hallitsijaa."

Trump ei kylläkään vastaa ainakaan omaa mielikuvaani maailman ihailemasta suuresta johtajasta. Hän on henkilö joka ei ole eksyttänyt hetkeäkään, ainakaan itseäni.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      213
      1413
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1266
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      3
      1057
    4. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      15
      971
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      918
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      890
    7. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      59
      828
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      820
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      758
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      744
    Aihe