Lahkot yms. vain jakelevat pelastusvarmuuksia ja taivaspaikkoja etenkin helluntaipapit.
Taistelu sieluista ja rahasta on kovaa.
Kenet Jeesus on jo pelastanut - - ?
14
145
Vastaukset
- Anonyymi
Jeesus ei pelastanut ketään. Ei edes itseään.
- Anonyymi
Jeesus antaa kuulemma pelastuksen mukana parannuksen, rauhan sydämmeen ja mieleen.
Miten se on sitten kun pastori vetää kaksi askia tupakkaa päivässä ja rundaa levottomana autollaan kaupungin katuja kierrellen ihan kuin pelastettavia etsien.
Sehän nyt on tietenkin yksityisasia mitä uskollaan ja eläkepäivillään tekee, mutta mutta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus antaa kuulemma pelastuksen mukana parannuksen, rauhan sydämmeen ja mieleen.
Miten se on sitten kun pastori vetää kaksi askia tupakkaa päivässä ja rundaa levottomana autollaan kaupungin katuja kierrellen ihan kuin pelastettavia etsien.
Sehän nyt on tietenkin yksityisasia mitä uskollaan ja eläkepäivillään tekee, mutta mutta?Missä sellainen pastori vaikuttaa ?
Helluntaissa jos olisi, potkut tulis samana päivänä
- Anonyymi
Ateistit ja helluntailaiset eivät päätä kenen sielu joutuu kadotukseen.
- Anonyymi
Room.13:11-12 Ja että me sen tiedämme, nimittäin ajan, että nyt on aika unesta nousta; sillä meidän autuutemme on nyt lähempänä kuin silloin, kun me uskoimme. Yö on kulunut ja päivä on tullut; sentähden hyljätkäämme pimeyden työt ja pukekaamme meitämme valkeuden sota-aseilla. Biblia (1776)
- Anonyymi
Joh.8:21 Niin Jesus sanoi taas heille: minä menen pois, ja te etsitte minua, ja teidän pitää kuoleman teidän synneissänne. Kuhunka minä menen, ette sinne taida tulla. Biblia (1776) Joh.7:34. Joh.13:33.
- Anonyymi
Jeesus kokoaa omansa neljältä ilman suunnalta, se on siinä.
1234567---- Anonyymi
Sapatin pyhittäminen todistaa sen että on sapattifariseus.
Yritystä riittää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sapatin pyhittäminen todistaa sen että on sapattifariseus.
Yritystä riittää.Joka ei pidä Hänen käskyjänsä, ei ole Hänen omansa.
1234567---
- Anonyymi
Lopunajan uususkonnollinen lahkouskomus, "me adventistit olemme lopunajan jäännösseurakunta."
Se vaatii uskoa.
Millä lihaksilla ?- Anonyymi
Harvat ovat ne, jotka sen tien löytävät joka elämään vie.
1234567---
- Anonyymi
Matt.13:39 Vihollinen, joka ne kylvi, on perkele; elonaika on maailman loppu; mutta elonmiehet ovat enkelit. Biblia (1776) Jooel.3:13. Ilm.14:15-20.
- Anonyymi
Luterilaisuudessa ei jaeta eikä saada pelastusvarmuutta.
- Anonyymi
Se Jeesukseksi mainittuhan lupasi tulla takaisin Maan päälle pikapuoliin, peräti osan kuulijoistaan vielä henkeä huokuessa.
Vaan onko sandaalihemmoa sen koomin näkynyt?
Ei ole.
Petkuhuiputusta koko jorina, sanon ma.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2131413- 961266
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31057Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle15961Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9918Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86890Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.58824- 32820
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37748Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44744