Ja siveiden jätesäkkien puolustaminen suomessa.
Kuulostaa ihan taru sormusten herrasta…
Profeetta Moktar.
7
128
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta täytyy myöntää, että aivan uskomaton provokaattori.
Jotenkin tulee mieleen vihervasemmistolainen anarkisti, joka vastustaa suomalaista yhteiskuntaa ja on valmis tekemään kaikkensa sen romuttamiseksi…- Anonyymi
mulla tulee mieleen suomi24 mainos...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mulla tulee mieleen suomi24 mainos...
Sekin.
- Anonyymi
Islam romuttaa yhteiskuntamme varmasti, koska Suomi on väestöltään oieni maa joka on helppo valloittaa holtittomalla lisääntymisellä. Varsinkin kun viherpunikkien islamasto hysteria saa kantasuomalaiset nuoret naiset lopettamaan lisääntymisen.
- Anonyymi
Islamistien Suomi somaliaksi projekti etenee vauhdilla täällä pääkaupunkiseudulla…
- Anonyymi
Ja pyllistely jatkuu…
- AnonyymiUUSI
Jäikö PROFEETTA MOKTAR lopullisesti koukkuun, pyllistelyssä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 28111143
- 1326988
- 955663
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa385038- 524241
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303869- 613504
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323452Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru222975- 782874