Millaisia sopimuksia?

Anonyymi-ap

Aihealueen mukaisessa vuorovaikutuksessa on monia toiminnan laatuun vaikuttavia tekijöitä. Itselleni laatu syntyy vakituisuudesta (ei aina uusi ihminen), vastapuolen kunnioituksesta ja asiallisesta kohtelusta, sekä molemmipuolisesta turvallisuudesta.

Onko kukaan tehnyt pitempiaikaisempia sopimuksia? Esim. kaksi vuotta, 500 eur/kk, pari tapaamista kuukaudessa, muita ehtoja? Miten homma toimii? Kannattiko? Kommentit sopimuksen molemmilta osapuolilta kiinnostaa....

12

515

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko MikaM?

• Anonyymi

Ei meillä mitään aasia ole. Puhut taas ihan itsestäsi. Mites sun lääkitys et kai ole pistänyt sitä tauolle.

• Anonyymi

Kysy spedeltä niuvanniemen suljetulta buaahaa

• Anonyymi

No spede mikäs meno siellä niuvanniemellä nyt. Onko aamupuuro syöty ja lääkkeet jaettu.

• Anonyymi

No buaahaa spede mites menee buaahaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No buaahaa spede mites menee buaahaa.

Ei näytä spede vastaavan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei näytä spede vastaavan.

Menkääs nyt spedet muualle leikkimään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menkääs nyt spedet muualle leikkimään

Noin kertoi itse spedejen spede.

• Anonyymi

"Esim. kaksi vuotta, 500 eur/kk, pari tapaamista kuukaudessa, muita ehtoja?"

Hauskan puolituntisen hinta pääkaupunkiseudulla on 100e tienoilla ja vakkarit saavat alennusta.

• Anonyymi

Kiitän ensimmäisestä järkevästä vastauksesta.....

Ensimmäisessä viestissä mainitsin sanan laatu. Sana laatu on tässä yhteydessä laaja moniulotteinen käsite.

1) En jaksa käsittää sitä, että täällä puhutaan huorista, horatsuista, ilolinnuista, jne. Olen työelämässä oppinut, että parasta palvelua saa kun vastapuolta kohtelee kunnioittavasti. Se, että maksat jostakin asiasta, ei tee sinusta parempaa ihmistä, mikä oikeuttaisi kohtelemaan toista ala-arvoisesti fyysisesti tai henkisesti. Kun itse toimit asiallisesti ja laadukkaasti, saat laadukkaampaa palvelua.

2) Toinen laatuun vaikuttava tekijä on suhteen pysyvyys. Jos joka ikinen kerta haet uutta palvelun tuottajaa, ei palveluntarjoajakaan jaksa juurikaan panostaa, vaan tavoitteena on vain maksimoida tuotto. Siksi puhun pitkästä liikesuhteesta, en yhden puolituntisen hinnasta. Aikaresursseistahan tässä puhutaan. Täällä keskustellaan todellakin siitä tunnin hinnasta, mutta minä näen kuluna myös oman aikani, jota kuluisi uusien kontaktien etsimiseen.

3) Kolmas laatuun vaikuttava tekijä on kokemus. Tämä taitaa olla yksi harvoista aloista, missä vuosikymmenten kokemus ei välttämättä ole hyve. Myöskään pitkä referenssilista lyhyelläkään kokemuksella ei houkuttele. Uusien ihmisten päästäminen lähelle on rankkaa, jos niitä tulee jatkuvalla syötöllä. Siksi näen, että olisi laadukkaampaa mahdollistaa kumppanille uusien kontaktien minimoinnin. Parhaimmillaan nollaan, mutta ainakin siten, ettei joka viikko tarvitsisi uutta asiakaskuntaa etsiä. Se on aikaa vievä prosessi myös palveluntarjoajalle.

4) Neljäs palveluun ja sen laatuun vaikuttava tekijä on, yllättys-yllätys, hinta. Olen aina pitänyt nyrkkisääntönä, että jos olet maksavinasi palkkaa, on toinen tekevinään töitä. On aina parempi, että toinen viihtyy työssään ja on tyytyväinen korvaukseen. Jos haluan maksaa vain ladasta, niin ei voi saada Mersua.

Edellä mainituista syistä sopimusjärjestelyt kiinnostavat. Pitkäkestoinen yhteistyö säästää osapuolien aikaa, vähentää riskejä ja parantaa yhteistyön laatua molempien osapuolien kannalta. Ilmeisesti tällaisia pitkäkestoisia sopimuksia ei juurikaan harrasteta tai sitten niiden harrastajat eivät vieraile täällä. Ymmärrän kyllä palveluntarjoajan kannan asiaan. Liian tiiviiseen yhteistyöhön ei haluta, sillä henkilökohtainen elämä ja työelämä on aina hyvä pitää turvallisella etäisyydellä toisistaan....

• Anonyymi

Mulla on sponsorina varattu eläkeläismies, tapaamme 2-3 kertaa/kk saan 150-200/ kerta + matkoja tehdään laivoilla mutta yhdessä ei näyttäydytä. Opiskelijalle on ihan hyvä lisätienesti ja pidän miehestä, olen tuntenut jo yli vuoden.
      N 18

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      222
      2936
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      173
      2556
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      109
      1208
    4. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      132
      1112
    5. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      70
      1068
    6. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      583
      1045
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      1021
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      341
      996
    9. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      929
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      788
    Aihe