Merimiehet raivostuivat peruSS Purran järjettömille hankkeille. Eikä syyttä.
Merimiehet raivostuivat Purralle.
30
173
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä on täyttä asiaa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011418089.html - Anonyymi
Jo kauan sitten merimiehet tiesivät, nainen laivassa tuo huonoa onnea.
Varsinkin valtiolaivassa....- Anonyymi
Purra laidan yli..
- Anonyymi
Ne oli Riikan risteilyt sitten siinä?
- Anonyymi
Kaikki Ruotsin lipun alle vaan se on kaikille parempi etenkin työläisille aina ollut.
- Anonyymi
Että sellaista isänmaallisuutta persulta. Juupa juu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että sellaista isänmaallisuutta persulta. Juupa juu.
Persut pakottavat suomalaiset pois Suomesta ja haalivat mamuja tilalle mm. Palestiinsata. Näin saadaan persujen mukaan Suomi takaisin. Ällistyttävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut pakottavat suomalaiset pois Suomesta ja haalivat mamuja tilalle mm. Palestiinsata. Näin saadaan persujen mukaan Suomi takaisin. Ällistyttävää.
Vain otettu lääke auttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persuja ei auta mikään. Persujen tyhmyys on pysyvää ja pahenevaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei persut palestiinalaisia ota. Kannattaa uskoa tämä. Persut tukee oikeata puolta eli Israelia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on totta, vaikka monet vihreät uskoo uskomushoitoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persuja ei auta mikään. Persujen tyhmyys on pysyvää ja pahenevaa.
Suomi on persujen panttivankina ja kohta kansainvälisen yhteisön silmätikkuna.
Orpon hallitusta on paheksuttu Euroopassa far-right -porukkana alusta lähtien. Olemme varoittava esimerkki, kuinka mitä tahansa voi tapahtua maassa, jossa laitaoikeisto hilluu hallituksessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei persut palestiinalaisia ota. Kannattaa uskoa tämä. Persut tukee oikeata puolta eli Israelia.
Persut rakastaa Israelia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi on persujen panttivankina ja kohta kansainvälisen yhteisön silmätikkuna.
Orpon hallitusta on paheksuttu Euroopassa far-right -porukkana alusta lähtien. Olemme varoittava esimerkki, kuinka mitä tahansa voi tapahtua maassa, jossa laitaoikeisto hilluu hallituksessa.Totta.kaikki ,ihan kaikki on mennyt perheelleen. Kiitos peruspuurtajille kun hylkäsitte duunareita vihaavan puolueen. Hallan tultua valituksi puolue muuttui eliittipuolueeksi. Entinen köyhienpuolustajapuolue hävisi saman tien.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta.kaikki ,ihan kaikki on mennyt perheelleen. Kiitos peruspuurtajille kun hylkäsitte duunareita vihaavan puolueen. Hallan tultua valituksi puolue muuttui eliittipuolueeksi. Entinen köyhienpuolustajapuolue hävisi saman tien.
Eikä palstapersutkaan näytä ymmärtävän tätä. Milloin ne pohtii Suomen tilannetta ja huumeita ynnä muita vastauksia? Ei koskaan. Aiheet ovat vain Marin ja mamut. Heidän kanssaan ei saa kertakaikkiaan mitään keskustelua aikaan.
- Anonyymi
Jos varustamot haluaisivat karsia menoja sekä maksimoida voitot, varustamo sekä laivat rekisteröitäisiin esim. Liberiaan.
Valtiontuki loppuisi mutta ei tarvitse maksaa veroja, miehistokulut olisi 80% halvemmat, ym.
- Anonyymi
Riikkuli on upeasti onnistunut ärsyttämään monia ryhmiä, joiden joukoista (aiemmin) löytyivät persujen äänestäjät. Kokoomuslaisia Riikka on pitänyt kuin kukkaa kämmenellä.
- Anonyymi
Gazassa riehuu israelilaisten suorittama kansanmurha. Sen persut hyväksyvät. Sydämetöntä.
- Anonyymi
Näin on tapahtunut. Lähes kaikki ihmisryhmät ovat pöyristyneet. Jopa yrittäjät.
- Anonyymi
Miksi pitäisi rahoittaa Viron lipun alla seilaavia aluksia, kerro ihmeessä?
- Anonyymi
Kerro sinä persu ensin mitkä Suomen laivat purjehtivat Viron lipun alla? Palataan sitten asiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro sinä persu ensin mitkä Suomen laivat purjehtivat Viron lipun alla? Palataan sitten asiaan.
Eikun kerro sinä komu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikun kerro sinä komu.
Trolli Tauno meni ihan änkäksi.
- Anonyymi
Tais mennä merimiehillä pihvit väärään kurkkuun
- Anonyymi
Raivostuivat? Ihan normaalia palautetta antoivat, mutta Ilta-Sanomien järkky toimittaja oli ainoa raivostunut kun otsikkoa pähkäili.
- Anonyymi
…järkky toimittaja lisäksi nainen, Marika.
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa muutaman lukutaidottoman juopon rauvostumiset kenellekin.
- Anonyymi
Jos Riikka löisi jotain kenttäpersua vaikka halolla päähän ja sanoisi - tämä oli sinun parhaaksi. Mitä vastaisi persu?
Persu sanoisi: Kiitosta! Kiitosta! Kyllä minä ymmärrän, olet tietysti oikeassa. Voisinko saada lisää? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos Riikka löisi jotain kenttäpersua vaikka halolla päähän ja sanoisi - tämä oli sinun parhaaksi. Mitä vastaisi persu?
Persu sanoisi: Kiitosta! Kiitosta! Kyllä minä ymmärrän, olet tietysti oikeassa. Voisinko saada lisää?Tuo typeryys kertoo kaiken kyllä sinusta, ei mistään muusta.
Palstalla valitetaan leikauksista ja vaaditaan, että ne pitää kohdistaa yritystukiin ihmisten tukemisesta leikkaamisen sijasta. Meikäläinen on toppuutellut, että ei se yritystukienkaan leikkaaminen ole tosta noin vaan juttu. Nyt se sitten nähdään, että itku ja hammasten kiristys voi yritystukienkin leikkaamisesta seurata.
Yritystuet ovat kiinteä osa globalisaatiota, niillä valtiot yrittävät vähän paikata globalisaation kielteisiä vaikutuksia. Globalisaatiossa pääoma liikkuu, tuotanto liikkuu ja työvoima liikkuu vapaasti ja hallitsematta. Se voi aiheuttaa kipua poliitikoille, jotka vielä tuntevat vastuuta omasta maastaan ja kansastaan. Merimiesten palkat ja yritystukien leikkaukset ovat ristiriidassa keskenään. Globalisaation ratkaisu olisi tietenkin palkat alas, merimiesunioni alas ja hommiin halvinta työvoimaa, mitä maailmalta löytyy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisit vihdoin ymmärtää
Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.222754- 1121708
- 171341
- 2451308
Keskisarjan puheet olivat ihmisarvoa alentavia
Purra ilmoitti Lauantai-aamuohjelmassa hyväksyvänsä Keskisarjan puheet. Orpon ilmoitus tänään: "Yksikään hallituspuolue1801300Ulkomaalainen yrittäjä
Minkäs alan yrittäjä tämä herrasmies on/oli? Poliisi epäilee varkautelaista 44-vuotiasta miestä entisen puolisonsa murh191124Laita lyhyt tunniste kaivatullesi
Laita lyhyesti joku avainsana, jolla kaivattusi voi sut tunnistaa🤗65994Kannattaako omaan intuitioon luottaa
Kun minulla on tunne, että se mies tykkää minusta yhtä paljon kuin minä hänestä? Siksi olen näin kauan tätä kaipaamista67953En tiedä sinusta
Mutta minä kaipaan sitä meidän välillä vuosia sitten käytyä "säpinää". Edellytykset oli vaikka mihin, varsinkin kun olet25942Olen niiiin vihainen sille naiselle...
Ymmärrän todellakin sua, jos koet joskus olevasi sodan keskellä. OMG. Anna sun kaikki kestää. Tsemppiä 🙏16917