En ole osa mitään täällä olevaa kiusaajaporukkaa, enkä ole koskaan halunnut pahaa hänelle. En tiennyt hänen olevan sairaalassa ennen kuin se tuli täällä ilmi. Jos joku on kokenut sanani hyökkäävinä, se ei ole ollut tarkoitus — ne lähtivät huolesta ja epävarmuudesta. Toivon hänelle vilpittömästi voimia ja paranemista. Rakastan. 🙏🏼💖
Viimeinen viesti tänne
132
982
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Täällä ihmiset toivoo toisten kuolemaa ei kande lukee eikä kirjottaa sairas sivusto
- AnonyymiUUSI
Se kertoo paljon tämän maan tilasta.
- AnonyymiUUSI
Kyllä sinäkin toivoisit jos sun lapsi vaikka raiskataan.Tuossa vähän inffoa.Ikävä palsta on ikävää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinäkin toivoisit jos sun lapsi vaikka raiskataan.Tuossa vähän inffoa.Ikävä palsta on ikävää.
Onko tämä tosiaan IKÄVÄ-palsta?? Voisi kuvitella pikemminkin VIHA-palstaksi ja nimenomaan NAISVIHA-palstaksi. Sitähän tämä on aivan täynnä. Ei mulla muuta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä tosiaan IKÄVÄ-palsta?? Voisi kuvitella pikemminkin VIHA-palstaksi ja nimenomaan NAISVIHA-palstaksi. Sitähän tämä on aivan täynnä. Ei mulla muuta.
Täysin samaa mieltä tästä. Eipä sillä, että tämä aloittajaäijän avaus poikkeaisi tästä linjasta, päinvastoin. Hohhoijaa jo etukäteen mihin tämä ”keskustelu” todnäk ohjautuu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En minä ainakaan koe naisena, että täällä naisvihaa olisi.
Ei anonyymistä voi tietää vaikka kirjoittaja olisikin nainen joka esiintyy miehenä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei anonyymistä voi tietää vaikka kirjoittaja olisikin nainen joka esiintyy miehenä.No on täällä niitä naisiakin jotka trollaa muita naisia. Suomihan on tunnetusti kateellisia naisia pullollaan. Mutta kyllä sen huomaa aika hyvin mikä teksti on naisen kirjoittama ja harvoin yrittävät esiintyä suoraan naisena mutta sen kateuden oikeuden aistii siitä viestistä.
Sitä kateusvihaa on ilmeisesti vaikee piilottaa. Miehet taas tunnistaa aivan erilaisesta viestinnästä joka on sellaisesta jonka takana on että jos et mua huoli niin saat maksaa siitä. Eli toisin sanoen ne katkerat miehet eli samat ne täälläkin kuten siellä työpaikalla ja muualla irl maailmassa.
Täällä se vaan on niin mukavaa vissiin kun voi anonyymisti haukkua eikä suomi24 ilmeisesti pahemmin välitä siivota noita törkyviestejä nimenomaan naisiin kohdistuvia sellaisia. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei anonyymistä voi tietää vaikka kirjoittaja olisikin nainen joka esiintyy miehenä.Kyllä täällä on naisvihaa. Mun kuolemistakin toivottu mm.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No on täällä niitä naisiakin jotka trollaa muita naisia. Suomihan on tunnetusti kateellisia naisia pullollaan. Mutta kyllä sen huomaa aika hyvin mikä teksti on naisen kirjoittama ja harvoin yrittävät esiintyä suoraan naisena mutta sen kateuden oikeuden aistii siitä viestistä.
Sitä kateusvihaa on ilmeisesti vaikee piilottaa. Miehet taas tunnistaa aivan erilaisesta viestinnästä joka on sellaisesta jonka takana on että jos et mua huoli niin saat maksaa siitä. Eli toisin sanoen ne katkerat miehet eli samat ne täälläkin kuten siellä työpaikalla ja muualla irl maailmassa.
Täällä se vaan on niin mukavaa vissiin kun voi anonyymisti haukkua eikä suomi24 ilmeisesti pahemmin välitä siivota noita törkyviestejä nimenomaan naisiin kohdistuvia sellaisia.Älähänny palstaäijä esiinny naisena!
- AnonyymiUUSI
Mistä te voitte tietää kuka anonyymi on sairaalassa?Stalkkereitako olette kaikki.Hyi helvetti että vihaan niitä.
- AnonyymiUUSI
Vähän apaattinen monologi taas aloittajaäijä, mutta riittävä varmaan näille penaalin tylsimmille kynille
- AnonyymiUUSI
Kyllä kai nyt joku ANONYYMI äkkiä käväsee vaikka SAIRAALAN KAHVIOSSA KAHVILLA ja kuitilla todistaa, että MINÄ OLIN SAIRAALASSA IHAN VARMASTI.
- AnonyymiUUSI
Saanko?
- AnonyymiUUSI
Saat niin paljon kuin haluut....😜😂
- AnonyymiUUSI
Pitäiskö sun mennä vähä jo lepäämään? Sivusta
- AnonyymiUUSI
Hän ei ole sairaalassa ja voi hyvin. Älä huolehdi. Hän on nähnyt monet massahyökkäykset ja teflonia niille ja oppinut pitämään näppinsä irti suhdeketjuista.
On se kumma kun kesäloma saa ..... toiset hymyilemään, voimaan hyvin, ruskettumaan.
Virkeänä syksyyn.- AnonyymiUUSI
Mulatti geeni sen tekee.
- AnonyymiUUSI
Suomalaiset ovat geneettisesti lähellä muita itämerensuomalaisia ja länsiuralilaisia kansoja, ja heidän esivanhempansa asuivat alun perin nykyisen Venäjän alueella.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mulatti geeni sen tekee.
Aurinko paistaa enemmän etelässä ja pitää ihmiset hyvällä tuulella.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aurinko paistaa enemmän etelässä ja pitää ihmiset hyvällä tuulella.
Niin niin että mansikat kasvaa ja
- AnonyymiUUSI
Aloitus oli mustasudelta 🐺 kaikkea hyvää.
😢🙏🏻❤️- AnonyymiUUSI
❤️
- AnonyymiUUSI
Kumpi on pahempi susi vai Niuva ?
- AnonyymiUUSI
OYS Psykiatria
Psykoosisairauksien hoito-osasto 82 suljettu osasto - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
OYS Psykiatria
Psykoosisairauksien hoito-osasto 82 suljettu osastoHitto ku en muista kuka siellä nyt onkaan.
Just joku kertoi sen joku aika sitten. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kumpi on pahempi susi vai Niuva ?
Susitrolliäijä ehdottomasti!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hitto ku en muista kuka siellä nyt onkaan.
Just joku kertoi sen joku aika sitten.Tosi sairasta nää teidän juttunne jotka koko viikonlopun täällä mellakoitte. Eiköhän teitä saada vielä vastuuseen ja haloo ylläpito mitä kaikkea täällä tehdä ettekä puutu yhtään. Sairaat ihmiset kirjoittelee ihan omiaan ja keksii juttuja jotka täyttä puppua. Eikö näille tuu loppua...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
OYS Psykiatria
Psykoosisairauksien hoito-osasto 82 suljettu osastoOlen töissä sillä viereisellä osastolla mutta myös tuolla tarvitaan joskus apuja eli tuttu paikka. Onkos jollakin sinne tarvetta vai mitä asiaa tänne palstalle on tuoda osastoa esiin? Suuresti hämmästyin kun näin tämän.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen töissä sillä viereisellä osastolla mutta myös tuolla tarvitaan joskus apuja eli tuttu paikka. Onkos jollakin sinne tarvetta vai mitä asiaa tänne palstalle on tuoda osastoa esiin? Suuresti hämmästyin kun näin tämän.
Ja sen toisin työntekijänä vielä esille että yksityisyyssuojat ja rikokset että kukahan siellä on tyyliset kannattaa unohtaa täällä. Voit päätyä itse osastolle tai johonkin muualle terveet ihmiset päästään ei näitä juttuja yöllä 4 jälkeen tänne tehtaile. Pistäkäähän mieleen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen töissä sillä viereisellä osastolla mutta myös tuolla tarvitaan joskus apuja eli tuttu paikka. Onkos jollakin sinne tarvetta vai mitä asiaa tänne palstalle on tuoda osastoa esiin? Suuresti hämmästyin kun näin tämän.
Niin kuka kaipailee tätä osastoa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Susitrolliäijä ehdottomasti!
Oleppas kunnolla ja yritä edes vähän petrata että täällä olis muillakin hyvä olla. Oot oikea pahanilman lintu!
- AnonyymiUUSI
Itseäkin täällä seurattu. Jotenkin pääsevät laitteeseen kiinni näkevät mm. kuvia joita ei ole someen julkaistu. Sairasta porukkaa ja itseä ja läheisiä on uhkailtu. Teen poliisille tutkintapyynnön, mutta en usko että mitään voivat. 🙁
- AnonyymiUUSI
Riippuu millä paikkakunnalla.Jotkut on puoluissa sellaisia vaikuttajia joiden agenda on saada kaikki naiset ,ellei saa tuhotaan.
- AnonyymiUUSI
Se kirjoitetaan aloittajaäijä, että tutkinta_pyyntö. T naiselta tämä tarkennus
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se kirjoitetaan aloittajaäijä, että tutkinta_pyyntö. T naiselta tämä tarkennus
Eikä kirjoiteta ku p_astronautti ja sun a-pilas siihen p€rseeseen. Kuulemma. ;)
-sivusta
- AnonyymiUUSI
Kiva kunnpyydär anteeksi häneltä
- AnonyymiUUSI
Niin on. Vähintä mitä voi tehdä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin on. Vähintä mitä voi tehdä.
No mun mielestä jutut meni niin yli ja törkeiksi ettei mikään anteeksipyyntö täällä auttaisi mitään ja ainahan sanan anteeksi voi kirjoittaa on täysin eri asia tarkoittaako sitä edes pennin vertaa. Ja eikös se täällä jo tänä aamuna huomenia toivotellut ja naureskeli kuinka ihana aamu ja mahtavaa olla täällä. Säälittävää touhua. Itse en ainakaan enää voisi hyväksyä tuollaista käytöstä. Joku raja pitäisi olla kaikkien jutuissa vaikka kuinka sekopäisiä ollaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No mun mielestä jutut meni niin yli ja törkeiksi ettei mikään anteeksipyyntö täällä auttaisi mitään ja ainahan sanan anteeksi voi kirjoittaa on täysin eri asia tarkoittaako sitä edes pennin vertaa. Ja eikös se täällä jo tänä aamuna huomenia toivotellut ja naureskeli kuinka ihana aamu ja mahtavaa olla täällä. Säälittävää touhua. Itse en ainakaan enää voisi hyväksyä tuollaista käytöstä. Joku raja pitäisi olla kaikkien jutuissa vaikka kuinka sekopäisiä ollaan.
Kuvittelet omiasi.
- AnonyymiUUSI
........
- AnonyymiUUSI
Kenen vika se on ettei sulla pää kestänyt sitä juoppokuskin uraa- toiko rajalliset vallankäyttömahdollisuudet pettymyksen?
- AnonyymiUUSI
JR jengin hommia!
- AnonyymiUUSI
Okei, sulla on taas tällainen kuihtuvien ajatusten jakso meneillään. Tuskin edes itse ymmärrät mihin pyrit näillä keskusteluilla itsesi kanssa
- AnonyymiUUSI
Voi lutunaa- kuulutko sinäkin jenKiin? 🌸
- AnonyymiUUSI
Myy itseään
- AnonyymiUUSI
Kenestä sinä yrität tässä palstaäijän avauksessa tiedottaa, oletko se magapoika? T naiselta mene töihin skeidanjauhaminen ei sinullekaan leipää pöytään tuo
- AnonyymiUUSI
Poliisille tama1
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Poliisille tama1
Oikeus_murha1
- AnonyymiUUSI
Palstasetä lähettelee taas viimeisiä viestejä. Ainakin puoleksi tunniksi 🤣
- AnonyymiUUSI
Tähän loppuu myy itseään teksti tv
- AnonyymiUUSI
Niin siellä teksti-tvssäkö?
- AnonyymiUUSI
Vakuuttunut myy itseään kaikesta.
- AnonyymiUUSI
Ai kuten sinä sielusi noin kakkosen pussista affea tai sitä vastaavasta summasta? Sivusta
- AnonyymiUUSI
Täälä ilmi ei kai täälä?
Täälä totuuden siemen on kyllä mahdotonta löytää. - AnonyymiUUSI
Kuulostaa kyllä tosi oudolta, että joku random mies tulisi koko Suomelle tämän ihmisen terveystietoja juoruamaan, sen sijaan että kirjoittaisi suoraan sinulle. Tuli vain mieleen josko olisivat jotain rakkaushuijareita, kun noin muka alkoivat sinua ihan turhasta syyllistämään.
- AnonyymiUUSI
Ehkä kannattaa olla puuttumatta kun ei tiedä koko kuvaa eikä mitä kaikkea on tapahtunut etkö sinä nähnyt siellä ketjussa jotain toisen jmiehen nimeä alettiin yhtäkkiä hokemaan joka oli siis tämä joka pysäytti lopulta koko homman jota oli viikonlopun katsonut. Ihmeen pitkään jaksoi kunnes jutut vaan paheni ja hyvä kun puuttuu kun ylläpito ei tee mitään koskaan. Ei se riitä että ketjut poistetaan vasta kun jo maito on maassa. Monta päivää riehuttu ja viikonloppuisin kaikki sekoilee oikein urakalla joten kyllä ylläpidon pitäisi toimia täällä ihan aina.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä kannattaa olla puuttumatta kun ei tiedä koko kuvaa eikä mitä kaikkea on tapahtunut etkö sinä nähnyt siellä ketjussa jotain toisen jmiehen nimeä alettiin yhtäkkiä hokemaan joka oli siis tämä joka pysäytti lopulta koko homman jota oli viikonlopun katsonut. Ihmeen pitkään jaksoi kunnes jutut vaan paheni ja hyvä kun puuttuu kun ylläpito ei tee mitään koskaan. Ei se riitä että ketjut poistetaan vasta kun jo maito on maassa. Monta päivää riehuttu ja viikonloppuisin kaikki sekoilee oikein urakalla joten kyllä ylläpidon pitäisi toimia täällä ihan aina.
Hus mene pois paha henki.
Heitän päällesi pyhää vettä ja kopautan kupoliin krusifiksilla. - AnonyymiUUSI
Hän ei ollut mikään random mies. Eikä kyseessä ole mikään salaliitto eikä juoni. Voit rauhoittua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei ollut mikään random mies. Eikä kyseessä ole mikään salaliitto eikä juoni. Voit rauhoittua.
No random anomuumi. Jos ne susi pyytää sinulta rahaa sairaalakuluihin tms. haistata niillä kukkanen ja soita poliisisedälle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No random anomuumi. Jos ne susi pyytää sinulta rahaa sairaalakuluihin tms. haistata niillä kukkanen ja soita poliisisedälle.
Tuskin teidän tarvitsee miettiä täällä enää kenenkään asioita. Voisitteko lopettaa vai pitääkö tästä oikeasti tehdä joku isompi juttu eikö tämä nyt jo lopu. Kuka sinä olet joka säestää tämän suden rinnalla ilmeisesti se original. Miksi ette ole pariskunta kun niin samanlaisia olette ja yhteistyössä täällä toimitte ja sekoilette. Menkää yhteen josko sitten tämä hulluus täällä palstalla loppuisi tai ainakin rauhoittuisi. Teitä on ennenkin yritetty yhteen ja teidän yhteinen elo jatkuu koko ajan niin menkää nyt virallisesti kunnolla. Hynttyyt yhteen vaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin teidän tarvitsee miettiä täällä enää kenenkään asioita. Voisitteko lopettaa vai pitääkö tästä oikeasti tehdä joku isompi juttu eikö tämä nyt jo lopu. Kuka sinä olet joka säestää tämän suden rinnalla ilmeisesti se original. Miksi ette ole pariskunta kun niin samanlaisia olette ja yhteistyössä täällä toimitte ja sekoilette. Menkää yhteen josko sitten tämä hulluus täällä palstalla loppuisi tai ainakin rauhoittuisi. Teitä on ennenkin yritetty yhteen ja teidän yhteinen elo jatkuu koko ajan niin menkää nyt virallisesti kunnolla. Hynttyyt yhteen vaan.
Kumpikin meukannut täällä viikonlopun ilman rekkautumista mitä järkeä sillä on kun sitten ollaan ilman sitä. No tietenkin se ettei kukaan voi todistaa miten hulluja täällä on tehnyt taas. Mua pelottaa tuo nainen ja samoin toi susi nykyään ovat jotenkin erittäin vaarallisen ja julman oloisia ja taitaa myös jotain mtongelmaa olla aika pahojakin tuon naisen jutut erittäin väkivaltaisia ja ihme sekoiluja. Kannattaa pysyä kaukana ja yrittää vältellä niitä vaan ainakin itse teen niin en halua asettaa itseäni tuollaisten joukkoon.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Enpä usko että niin tulee tapahtumaan. Uskokaa joskus hyvään ihmiset!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan ollut kenenkään kiusaaja, en täällä enkä missään muuallakaan. Minulla on tunteita ihmistä kohtaan, joka on tällä hetkellä sairaalassa, ja toivon hänelle vain paranemista ja rauhaa. En halua hänelle mitään pahaa.
Oli taas pakko loggautua tänne, kun näköjään väärinymmärrykset vaan pahenee. Anonyymi kirjoitti:
Kumpikin meukannut täällä viikonlopun ilman rekkautumista mitä järkeä sillä on kun sitten ollaan ilman sitä. No tietenkin se ettei kukaan voi todistaa miten hulluja täällä on tehnyt taas. Mua pelottaa tuo nainen ja samoin toi susi nykyään ovat jotenkin erittäin vaarallisen ja julman oloisia ja taitaa myös jotain mtongelmaa olla aika pahojakin tuon naisen jutut erittäin väkivaltaisia ja ihme sekoiluja. Kannattaa pysyä kaukana ja yrittää vältellä niitä vaan ainakin itse teen niin en halua asettaa itseäni tuollaisten joukkoon.
Minä en ole missään kiusaaja sakissa täällä. Enkä ole ketään halunnu mollata enkä haukkua todellakaan. Sellaiset väitteet saa jo loppua. Minulla on aidosti huoli ja ikävä ihmistä joka on nyt kuulema sairaalassa!
Anonyymi kirjoitti:
Minä en edelleenkään halua olla missään tekemisissä Orginalnaisen kanssa, enkä ole täällä riepottelemassa ketään julkisesti. Olin vain aidosti huolissani kun eräästä ihmisestä ei kuulunut, enkä tiennyt miksi. Todella ikävää että asia selvisi vasta täällä ikävien sotkujen seurauksena. Ei olisi tarvinnut mennä sillä tavalla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Enpä usko että niin tulee tapahtumaan. Uskokaa joskus hyvään ihmiset!
Pidä huoli itestäs.
Onkohan tuo hullu, joka tunkee joka väliin ja paasaa sinusta jatkuvasti, se sama joka kiusasi sinua aiemmin? Ihme tyyppi. Anonyymi kirjoitti:
Pidä huoli itestäs.
Onkohan tuo hullu, joka tunkee joka väliin ja paasaa sinusta jatkuvasti, se sama joka kiusasi sinua aiemmin? Ihme tyyppi.Voi olla... Ainakin tietää asiani tarkasti ja osaa kaivella menneitä. Mutta minä en lähde enää mihinkään sotkuun mukaan. Asiat on jo ihan riittävän solmussa ja hyvin ikävästi. Minun mainetta on mustamaalattu ihan riittävästi.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Minä en edelleenkään halua olla missään tekemisissä Orginalnaisen kanssa, enkä ole täällä riepottelemassa ketään julkisesti. Olin vain aidosti huolissani kun eräästä ihmisestä ei kuulunut, enkä tiennyt miksi. Todella ikävää että asia selvisi vasta täällä ikävien sotkujen seurauksena. Ei olisi tarvinnut mennä sillä tavalla.
Ei sulta palstasetä ainakaan mielikuvitusta puutu näiden höpötystesi laatimisessa.
Anonyymi kirjoitti:
Ei sulta palstasetä ainakaan mielikuvitusta puutu näiden höpötystesi laatimisessa.
Sinäkin voisit ihan oikeasti, hakea apua noihin paranoideihin ja luulosairauteesi.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Voi olla... Ainakin tietää asiani tarkasti ja osaa kaivella menneitä. Mutta minä en lähde enää mihinkään sotkuun mukaan. Asiat on jo ihan riittävän solmussa ja hyvin ikävästi. Minun mainetta on mustamaalattu ihan riittävästi.
No minusta sinä et ole tehnyt mitään väärää. Tuo edellä mainittu ja muut aivovaurioiset riidankylväjät taas laittoi kaiken mullin mallin, niin kuin usein aiemminkin.
Tsemppiä sinulle. - AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Sinäkin voisit ihan oikeasti, hakea apua noihin paranoideihin ja luulosairauteesi.
Milloin oot taas lähdössä avaruusaluksella Kuuhun prinsessana kruunu päässä?😇🚀💦💦💦
Anonyymi kirjoitti:
No minusta sinä et ole tehnyt mitään väärää. Tuo edellä mainittu ja muut aivovaurioiset riidankylväjät taas laittoi kaiken mullin mallin, niin kuin usein aiemminkin.
Tsemppiä sinulle.Jos minun ja erään naisen välit ovat menneet pilalle tämän palstan sekoilujen takia, kadun sitä lopun ikääni. Kadun toki muutenkin, mutta en silloin tiennyt mistä hänen katoamisessaan oli kyse, enkä osannut toimia paremmin. Olisi paljon helpompaa oikaista väärinkäsitykset ja oletukset, jos hänen työkaverinsa ottaisi minuun suoraan yhteyttä ja voisimme jutella asioista kuten aikuiset. Moni täällä esitetty asia minusta ei ole totta. 😥🙏🏼
Rauhaa ja rakkautta.- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Jos minun ja erään naisen välit ovat menneet pilalle tämän palstan sekoilujen takia, kadun sitä lopun ikääni. Kadun toki muutenkin, mutta en silloin tiennyt mistä hänen katoamisessaan oli kyse, enkä osannut toimia paremmin. Olisi paljon helpompaa oikaista väärinkäsitykset ja oletukset, jos hänen työkaverinsa ottaisi minuun suoraan yhteyttä ja voisimme jutella asioista kuten aikuiset. Moni täällä esitetty asia minusta ei ole totta. 😥🙏🏼
Rauhaa ja rakkautta.Eli täällä vaan roikut palstalla ja tulet olemaan eteenpäinkin kun toinen on sairaalassa eikä voi pitää sulle seuraa niin palsta lohduttaa. Siis aioit jo monta kertaa että enää en tänne jää huomasin mikä paikka tämä on ja tekee huonoa mulle mutta et sinä voi täältä poistua ja nytkin olet eniten huolissasi että minkä kuvan ihmiset viikonlopun sekoiluistasi sai et ole huolissaan jonkun tärkeän ihmien voinnista joutuiko hän leikkaukseen ja missä kunnossa on.
Huomaa että sun elämä pyörii vaan sun oman navan ympärillä etkä aidosti pysty ehkä välittämään ja huolehtimaan toisista ja tämä riippuvuus tänne ja henkkoht asioiden puiminen aina ei ole viisasta mutta et opi sitä näköjään koskaan. Ehkä se ois reilua myöntää itselle ja muille. Välillä tänäänkin anona ja välillä sutena täällä pyörit anteeksi ei pahalla mutta sun huolestuneisuus tai välitys jonkun ihmisen suuntaan tässä tilanteessa ei välity yhtään.
Ja miksi hänen työkaverinsa pitäisi enää soitella sulle tai siis koskaan eihän hän ole mikään viestintuoja toisen tilasta ja työasiat on työasioita ja jos ette edes ole nähneet niin ei kai nyt vielä työkavereihin tutustuta ensin pitäisi saada kunnolla suhde alkuun jossa jo tunnetaan pidemmän aikaa ja ei nyt siltikään työkaverit ole mikään ykkösasia. Oli aika reilu kaveri kun ilmoitti lopulta kun tiesi mitä täällä tapahtuu.
Mutta reilua olisi ehkä sinunkin nyt miettiä kun toinen on kipeänä ja sulla näyttää aikaa ainakin olevan enemmän kuin tarpeeksi että mikä sun mieli on sen ihmisen suuntaan ja miksi palsta vetää vaan puoleensa ja sulla on selkeästi kova huomiontarve täältä erityisesti naisilta. Etsittekö jo uutta kohdetta hyvä susi silloin nämä säälihaku puheet ois parasta lopettaa. Kaikille ei mene ihan läpi noi jutut. Jos aikoo täältä joka toinen tunti lähteä ja ei lähde vaan jatkaa niin miten sinuun voisi luottaa missään asiassa? Siinä vähän mietittävää ihan tulevaa varten jos taas jonkun uuden täältä kirsikan tai muun tyyliin haluat itsellesi ja kyllähän sinä jotain liveä hänenkin kanssaan koko ajan virittelit. Olisiko hän saanut sinut lopettamaan tämän jos olisi mukaasi lähtenyt. Vai onko palsta sulle tärkeämpi kuin kukaan ihminen joku sairas pakkomielle jota ei voi mikään muuttaa.
Mutta toki teet kuten itsellesi parhaaksi näet ja koet. Jos tämä paikka on kuin koti sulle etkä pärjää ilman on ehkä parasta ilmoittaa ihmiselle joka ei halua tällaista elämää viettää että näin on ja ei voi mitään. Älä loukkaa häntä ainakaan enempää. Ja ole rehellinen myös itsellesi. Minä alan lopettamaan minun aikaani täällä olen löytänyt ihmisen josta haluan pitää kiinni ja tämä paikka ei enää kiinnosta siten juurikaan joten hyvät jatkot kaikille ja muistakaa elämä on tuolla jossain muualla. Ja se todella on niiiiin paljon parempaa kuin tämä jossa mieli maassa usein laahustanut viikonloput ja illat. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Just tää. Se on kumma miten tää suomi24 ylläpito on aivan täyttä tuubaa. Palkkaa niille vissiin kuitenkin maksetaan mutta mistä hyvästä?? Aivan järkyttävän välinpitämätöntä se mukamas viestien kontrollointi. Kaikki saa mennä läpi. Voi hyvä luoja mitä moraalitonta porukkaa siellä.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Voi olla... Ainakin tietää asiani tarkasti ja osaa kaivella menneitä. Mutta minä en lähde enää mihinkään sotkuun mukaan. Asiat on jo ihan riittävän solmussa ja hyvin ikävästi. Minun mainetta on mustamaalattu ihan riittävästi.
Tsemppiä susi ja toivottavasti tilanne selviää ja helpottaa suht pian.
Tämä sinulle J alkuinen mies, Arvostan sinua suuresti koska olet hänen tukena ja hyvä työkaveri ja ystävä. Toivottavsti luet tämän.
En ole koskaan ollut kenenkään kiusaaja, en täällä enkä missään muualla. Olen elämäni aikana pyrkinyt kohtelemaan ihmisiä rehellisesti ja kunnioittavasti, vaikka kaikissa tilanteissa se ei ehkä ole näkynyt ulospäin niin kuin olisin toivonut. Tällä hetkellä tilanne koskee minulle tärkeää ihmistä, joka on sairaalassa ja huonossa kunnossa. Toivon hänelle vain voimia, rauhaa ja mahdollisuuden toipua ilman turhaa draamaa tai perättömiä syytöksiä.
En ole osa mitään porukkaa, enkä ole ollut mukana kiusaamassa tai mustamaalaamassa ketään. Minulla ei ole tarvetta, halua tai hyötyä sellaisesta toiminnasta. Kaikki sanomiseni ja tekemiseni tässä asiassa ovat lähteneet huolesta ja välittämisestä.
Olisi hyvä, jos nyt jokainen pysähtyisi ja miettisi, mitä hyötyä on epäillä ja syytellä ilman varmaa tietoa. Asiat eivät selviä vihjailuilla tai nimittelyllä, vaan antamalla tilaa ja aikaa niille, joita tilanne oikeasti koskee.- AnonyymiUUSI
Ei sitä työkaveria nyt taida kiinnostaa sun horinat kun on oikeasti muuta tekemistä kuten töitä kun maanantaina tehdään niitä ja on varmaan myös oikeasti huolissaan työkaveristaan tuskin tulee tänne lukemaan sun avautumista. Voi voi mikä mieletön show ja spektaakkeli täällä meneillään. Eikä rauhoitu varmaan aikoihin. Huoh.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä työkaveria nyt taida kiinnostaa sun horinat kun on oikeasti muuta tekemistä kuten töitä kun maanantaina tehdään niitä ja on varmaan myös oikeasti huolissaan työkaveristaan tuskin tulee tänne lukemaan sun avautumista. Voi voi mikä mieletön show ja spektaakkeli täällä meneillään. Eikä rauhoitu varmaan aikoihin. Huoh.
Ole jo hiljaa sinäkin kiusaaja!!
En ole koskaan ollut mukana minkäänlaisessa kiusaamisessa tai yhteistyössä kenenkään palstakirjoittajan kanssa. On turha kuvitella, että hilluisin täällä anonyyminä ketään vastaan.
Kyse on ollut ainoastaan huolesta erään ihmisen voinnista – ei mistään muusta.
En halua kenenkään mainetta tai yksityisyyttä loukata, ja toivon että kaikki voivat lopettaa tämän asian pyörittelyn.
Minun osaltani tämä keskustelu on nyt päättynyt. Jos ei mitään hyvää sanottavaa kellään ole, niin olkoon hiljaa.- AnonyymiUUSI
Meinasitko nyt jäädä kuitenkin palstalle taas kun olet ollut niin aktiivinen ja jatkuu vaan eli meinaat ilmeisesti?
Anonyymi kirjoitti:
Meinasitko nyt jäädä kuitenkin palstalle taas kun olet ollut niin aktiivinen ja jatkuu vaan eli meinaat ilmeisesti?
En meinannut todellakaan jäädä. Tämä ei palvele minua millään tavalla eikä tuo minulle mitään hyvää elämään. Sen olen havainnut. Pakotitte minut nyt kirjoittamaan tänne, kun halusin oikoa väärinkäsityksiä...
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
En meinannut todellakaan jäädä. Tämä ei palvele minua millään tavalla eikä tuo minulle mitään hyvää elämään. Sen olen havainnut. Pakotitte minut nyt kirjoittamaan tänne, kun halusin oikoa väärinkäsityksiä...
No jäit eli valehtelit taas. :(
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Ai onko sua koko ilta nytkin pakotettu täällä moniin ketjuihin kertomaan kuinka lähdit salille ja kummasti muuten hiljeni tämä paikka kun lähdit jne ei kukaan pakota ja et lähtenyt joten älä puhu asioita mitä et tarkoita. Eihän sua usko kukaan missään kohta.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kyllä sinä ihan itse teit aloituksen. Kukaan ei käskenyt tulla tänne puimaa sun ja tämän naisen suhdetta. Taas on vika muissa. Tarkoituksella vielä nimimerkillä kerroit että kaikki tunnistaa sut. Olisit vaan voinut kysyä mielipidettä ghostaamisesta mutta nimimerkillä kirjoitit jotta saat vellikelloon ilmoituksen.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinä ihan itse teit aloituksen. Kukaan ei käskenyt tulla tänne puimaa sun ja tämän naisen suhdetta. Taas on vika muissa. Tarkoituksella vielä nimimerkillä kerroit että kaikki tunnistaa sut. Olisit vaan voinut kysyä mielipidettä ghostaamisesta mutta nimimerkillä kirjoitit jotta saat vellikelloon ilmoituksen.
Kirjoitin nimimerkilläni tietoisesti, koska halusin, että viesti tavoittaa myös oikean henkilön ja ehkä hänen lähipiirinsä. Tavoite oli saada selitys katoamiseen, ei hakea mitään palstahuomiota.
Jos joku haluaa nähdä tuossa pelkkää huomionhakua, se on heidän tulkintansa – mutta ei se ollut lähtökohtani.
Minä en harrasta anonyymikirjoittelua, koska se ei minua hyödytä millään tavalla. Ja nyt tämä asia on jauhettu loppuun.- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Just tämä tosi ilkeää tarkoituksella toiselle osapuolelle, tosi kurjaa käytöstä. :/
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kirjoitin nimimerkilläni tietoisesti, koska halusin, että viesti tavoittaa myös oikean henkilön ja ehkä hänen lähipiirinsä. Tavoite oli saada selitys katoamiseen, ei hakea mitään palstahuomiota.
Jos joku haluaa nähdä tuossa pelkkää huomionhakua, se on heidän tulkintansa – mutta ei se ollut lähtökohtani.
Minä en harrasta anonyymikirjoittelua, koska se ei minua hyödytä millään tavalla. Ja nyt tämä asia on jauhettu loppuun.No kaikki on hyvin. Nainen välittää susta ja vastaa sulle kun pääsee sairaalasta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Just tämä tosi ilkeää tarkoituksella toiselle osapuolelle, tosi kurjaa käytöstä. :/
Ei ollut tarkoituksella mitään ilkeää eikä muuta, vaan paniikki kun ei tiennyt mitä tapahtuu. Se on näissä etäjutuissa aina vaikeinta, kun jää epätietoiseksi, eikä kukaan kerro mitään ikinä. Väärinkäsityksiä syntyy ja paisutellaan kuin pullataikinaa. Tänne ei olsi pitänyt tietenkään tulla se on selvää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No kaikki on hyvin. Nainen välittää susta ja vastaa sulle kun pääsee sairaalasta.
Niin toivottavasti. Sitä voi vaan toivoa nyt. 🙏🏼❤
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Minä en harrasta anonyymikirjoittelua, koska se ei minua hyödytä millään tavalla. Ja nyt tämä asia on jauhettu loppuun.Eiköhän tämä nainen olisi ilmoittanut joutuneensa sairaalaan jos olisi halunnut sen tiedon jakaa sulle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä
kyllä se rakkaus siitä lähtee vai tuleeko ero
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
kyllä se rakkaus siitä lähtee vai tuleeko ero
musta tuntuu ettei se halua nähdä sua
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten se oli kun originellin piti yöllä mun nukkuessa murskata mun pää että sinä saksit paneskella min vaimoa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No miksi hänen pitää sulle vastata kun etsit jo täällä uutta seuraa ja olet kolmatta vuorokautta täällä ollut aamusta iltaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin sinähän sen tiiät tosi hyvin ja kaikki täällä. Joukolla taas kannustamaan välirikkoa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suden mielestä nainen oli löytänyt komeamman ja fiksumman miehen . Ja sitten uhkailee itsemurhalla. Onko sinusta tälläinen kaunista käytöstä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin sinähän sen tiiät tosi hyvin ja kaikki täällä. Joukolla taas kannustamaan välirikkoa.
Originelli sopis sille paremmin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tämä nainen olisi ilmoittanut joutuneensa sairaalaan jos olisi halunnut sen tiedon jakaa sulle.
Jos on tarpeeksi sairas ei varmaan jaksa ihan kaikille ilmoitella eikä ehkä kellekään mutta itse et varmaan koskaan ole ollut kunnolla huonona ettei edes ajatus juokse.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut tarkoituksella mitään ilkeää eikä muuta, vaan paniikki kun ei tiennyt mitä tapahtuu. Se on näissä etäjutuissa aina vaikeinta, kun jää epätietoiseksi, eikä kukaan kerro mitään ikinä. Väärinkäsityksiä syntyy ja paisutellaan kuin pullataikinaa. Tänne ei olsi pitänyt tietenkään tulla se on selvää.
Oletko susi? Paniikissa halusit taas tappaa itsesi. Noinko sä toimit ja reagoit asioihin ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos on tarpeeksi sairas ei varmaan jaksa ihan kaikille ilmoitella eikä ehkä kellekään mutta itse et varmaan koskaan ole ollut kunnolla huonona ettei edes ajatus juokse.
Minä en tiedä miksi nainen on sairaalassa. Mutta jos on mahdollisuus niin kyllä minä ilmoitan mun läheisille ja tärkeille ihmisille jos olen joutunut sairaalaan. Mutta en tiedä siis miksi nainen joutui sairaalaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Originelli sopis sille paremmin
No eikö ne ole yhdessä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suden mielestä nainen oli löytänyt komeamman ja fiksumman miehen . Ja sitten uhkailee itsemurhalla. Onko sinusta tälläinen kaunista käytöstä?
Siis se on jonkun toisen vika jos susi luulee kipeänä olevan löytäneen jotain muuta on teillä otsaa..Eikä mitään järkeä jutuissa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten se oli kun originellin piti yöllä mun nukkuessa murskata mun pää että sinä saksit paneskella min vaimoa
vitsi vitsi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
vitsi vitsi
On se kumma kun teillä ei pyyhi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On se kumma kun teillä ei pyyhi
Koita sinä psykopaatti nyt tyytyä osaasi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koita sinä psykopaatti nyt tyytyä osaasi
narsistit on siitä hyviä kun niillä ei ole empatia kykyä ne pesee psykopaatti sata nolla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
narsistit on siitä hyviä kun niillä ei ole empatia kykyä ne pesee psykopaatti sata nolla
tietysti jos on empatia kykyä eikä välitä yhtään se on vittumainen tilanne psyko paatille
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
tietysti jos on empatia kykyä eikä välitä yhtään se on vittumainen tilanne psyko paatille
anna anna
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis se on jonkun toisen vika jos susi luulee kipeänä olevan löytäneen jotain muuta on teillä otsaa..Eikä mitään järkeä jutuissa.
En nyt ymmärtänyt. Etkö ole tietoinen että susi uhkailee tappaa itsensä jos asiat ei mene hänen mielensä mukaan. Et tainnut lukea eilen sitä viestiketjua? Susi on ennenkin uhkailut tappaa itsensä, kun ei saa naiselta huomiota. Onko sinusta järkeä uhkailla täällä tappaa itsensä kun nainen ei vastaa heti viesteihin? Mieti sitä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän sua vaivaa? Oot vissiin se ite pääkiusaaja. Pitäiskö tutkia tarkemmin sun tekemisiä täälläkin ja varmaan muuallakin teet samaa. Mikä diagnoosi sulla on?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No jäit eli valehtelit taas. :(
Nyt stop! Ja paikalla, sä oot se kiusaaja ja mitä pitemmälle jatkat sitä selvempi on se asia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai onko sua koko ilta nytkin pakotettu täällä moniin ketjuihin kertomaan kuinka lähdit salille ja kummasti muuten hiljeni tämä paikka kun lähdit jne ei kukaan pakota ja et lähtenyt joten älä puhu asioita mitä et tarkoita. Eihän sua usko kukaan missään kohta.
Katsokaapas miten kiusaaja toimii. Olis hyvä tietää tämän ihmisen toiminnat vähän joka taholla koska silkka puhdas ilkeys paistaa niin selvästi läpi kaikesta viestinnästään. Yäääk!!
Haluan vain sanoa, että välitän aidosti siitä ihmisestä, josta tässä on ollut puhetta. En toivo hänelle mitään pahaa, päinvastoin, haluan hänen toipuvan rauhassa ja saavan tarvitsemansa tuen.
En ole täällä riitelemässä kenenkään kanssa, vaan toivon että asiat voisivat rauhoittua ja jokainen saisi elää ilman turhia syytöksiä tai väärinkäsityksiä. 💖🙏🏼- AnonyymiUUSI
Hyppää jo gubbe lietelantasäiliöön.
- AnonyymiUUSI
No miten et tiennyt hänen vatsansa ongelmista tuskin mistään umpparista puhuttiin kun jotain vakavampaa oli selvästi jos olette kuiten yhteyttä pitäneet.Miten sulle voi tulla niin yllätyksenä että näinkin on voinut käydä. Miksi sun piti itse syytellä että on muissa miehissä aika ikävää sekin oli sinulta. Joskus ehkä vois myös mennä itseensä ja miettiä eikä toheltaa täällä ääneen kaikkea. Ehkä sun pitäis rauhoittua välillä.
Anonyymi kirjoitti:
No miten et tiennyt hänen vatsansa ongelmista tuskin mistään umpparista puhuttiin kun jotain vakavampaa oli selvästi jos olette kuiten yhteyttä pitäneet.Miten sulle voi tulla niin yllätyksenä että näinkin on voinut käydä. Miksi sun piti itse syytellä että on muissa miehissä aika ikävää sekin oli sinulta. Joskus ehkä vois myös mennä itseensä ja miettiä eikä toheltaa täällä ääneen kaikkea. Ehkä sun pitäis rauhoittua välillä.
Ei kuulu sinulle yhtän, eikä tänne julkiselle palstalle. Elämässä tapahtuu asioita joihin ei osaa varautua. Minun olisi pitänyt olla vaan hiljaa eikä tulla tänne huutelemaan yhtään mitään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyppää jo gubbe lietelantasäiliöön.
Kiusaaja oot!!
- AnonyymiUUSI
....
- AnonyymiUUSI
.....
- AnonyymiUUSI
Missä ihanista ihanin 👩🍒🥰🥰🥰🥰🍆💦💦💦
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Poistui palstalta kauan sitten.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Poistui palstalta kauan sitten.
Tuokin oli sudelta anona taas.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuokin oli sudelta anona taas.
No tietenkin oli.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
säkin oot ihana
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
säkin oot ihana
kedon kaunein kukka
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
säkin oot ihana
Susi kaipaa kirsikkaa ihana ja kaunein. Toivottavasti se joku joka sairastaa ymmärtää tai saa kuulla nämä jutut täällä muuta en toivo...
- AnonyymiUUSI
Kovin pitkä se palstasedän viimeinen viesti onkin 🤣
- AnonyymiUUSI
No sanos muuta ei se täältä mihinkään lähde tää on taas vasta alkusoittoa, päässyt kunnolla vauhtiin.
- AnonyymiUUSI
🤣🤣🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Gubbe vaan jaksaa jatkaa länkytystään......
- AnonyymiUUSI
Kirsi vedätti poikia taas kummasti. Psykopaatin normistoa hakea kovimmat sympatiat. Peittaa narsistinkin mennen tullen. Psykossa on se huono puoli että se hoitaa homman loppuun asti mitä on päättänyt. Hän on pyöveli joka kulkee enkelin vaatteissa.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2329756
- 1226705
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h486244- 794777
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324500- 353532
- 613204
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na283055Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta253038Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue263023