”Ja ennen kaikkea tietäkää se, että viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia, jotka vaeltavat omien himojensa mukaan…”
2 Piet 3:3
Se näkyy myös tällä palstalla.
Pilkatkoon. Myös apostoleja.
Siten he toteuttavat Raamatun profetian oikeaksi.
Pietari tiesi oikein!
57
431
Vastaukset
- Anonyymi
Viimeinen aika tarkoitti sitä kun roistot, valeapostolit, antikristukset saivat alkuseurakunnan valtaansa ja sen loppu tuli samaan aikaan kuin Temppeli hajotettiin, noin 70 jKr.
Yksi pariskuntakin, Ananias ja Safiira tapettiin alkuseurakunnassa talokaupan rahojen saamiseksi heiltä. Syy laitettiin Pyhän Hengen piikkiin ja täydestä meni.
Pyhän Hengen syyttäminen murhamieheksi on raju Pyhän Hengen pilkka.
1. Joh. 2:18
Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika. - Anonyymi
Näin sille alkuseurakunnalle kävi
Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.- Anonyymi
Sinäkin täytät täsmällisesti Raamatun ennustukset. Herjaat jopa Kristuksen seurakuntaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkin täytät täsmällisesti Raamatun ennustukset. Herjaat jopa Kristuksen seurakuntaa!
Hän on paatunut pilkkaaja.
- Anonyymi
Raamattu ei ole vain teille, tekopyhät.
Se on kaikille ihmisille ja sitä on oikeus tulkita kenen tahansa.
Suosittelen kaikille sekä raamatunlukua että antikristillisyyttä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamattu ei ole vain teille, tekopyhät.
Se on kaikille ihmisille ja sitä on oikeus tulkita kenen tahansa.
Suosittelen kaikille sekä raamatunlukua että antikristillisyyttä.Jeesus on kärsinyt ja kuollut syntiesi tähden. Vain Hänessä sinullakin on pelastus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kristityt herjaavat Juutalaisia ollen antisemiittejä !
Kristittyjen mukaan ainoastaan Jeesukseen uskovat pääsevät Taivasten valtakuntaan ... no siinä jäävät kaikki Juutalaiset ulkopuolelle elleivät peräti Taivaan valtakunnan Gazan kaistaleelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus on kärsinyt ja kuollut syntiesi tähden. Vain Hänessä sinullakin on pelastus.
Kerro tuo asia juutalaisille !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kristityt herjaavat Juutalaisia ollen antisemiittejä !
Kristittyjen mukaan ainoastaan Jeesukseen uskovat pääsevät Taivasten valtakuntaan ... no siinä jäävät kaikki Juutalaiset ulkopuolelle elleivät peräti Taivaan valtakunnan Gazan kaistaleelle.Hurskaiksi tekelehtivät uhkaavat uskonnottomia ikuisella kidutuksella jos eivät nämä ala uskomaan heidän mielikuvitusolentoonsa ja palvo tätä hurskaiden lailla.
Järki hoi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wanhalle pilkkaajalle ei mikään ole pyhää.
- Anonyymi
Viimeisten aikojen merkkinä on myös se jotta Raamattu on väärennetty. Nyt jos elämme viimeisiä aikoja niin silloinhan Raamatun pitäisi olla jo väärennetty eikä sitä pitäisi näin ollen enään julistaa.
- Anonyymi
Raamatusta on satoja käytössä olevia versioita tälläkin hetkellä. Alkuperäistä ei olekaan.
Raamattua tulkitaan. Vain piru lukee sanasta sanaan kuten te itse hauskasti sanotte. Siihen kun uskotte. - Anonyymi
Virheellinen käännös ei ole väärennös. Paitsi sitten on, jos se on käännetty tahallaan väärin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Virheellinen käännös ei ole väärennös. Paitsi sitten on, jos se on käännetty tahallaan väärin.
Emme siis elä vielä viimeisiä aikoja.
- Anonyymi
Joh. 14:30
En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.
Jeesus meni taivaaseen, niin tilalle tuli antikristus, joka esiintyy Jeesuksena.
2. Tess. 2:4
tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.
Matt. 24:5
Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
Matt. 24:11
Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
Matt. 24:24
Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
Mark. 13:6
Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.
1. Joh. 2:26
Tämän minä olen kirjoittanut teille niistä, jotka teitä eksyttävät. - Anonyymi
SAATANA meni ensin Juudakseen, sitten Pietariin ja sitten Paavaliin.
Juudas
Luuk. 22:3 "Silloin meni SAATANA Juudakseen, jota kutsuttiin Iskariotiksi; hän oli yksi kahdestatoista opetuslapsesta.
Pietari
Mark. 8:33 "Mutta hän kääntyi, katsoi opetuslapsiin ja sanoi ankarasti Pietarille: "Väisty tieltäni, SAATANA!
Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"
Paavali
2. Kor. 12:7
"Ja ettei ilmoitusten ylönpalttisuus minua ylen paljon korottaisi, on pistin annettu minun lihaani, nimittäin SAATANAN ENKELI,
rusikoitsemaan minua, etten minä itsiäni ylen paljon korottaisi.- Anonyymi
Se on just noin!
Aamen! - Anonyymi
Saitko rasiasi jo myytyä tori.fi:ssä?
- Anonyymi
Pilkkaajat on Perkeleestä , eli sen omia!
- Anonyymi
Väärämieliset eivät siedä kuulla totuutta.
Jeesustakin syytettiin Jumalan pilkkaajaksi ja Belsebuuliksi.
Väärämieliset käyvät totuuden julistajien kimppuun eri tavoin.
Matt. 23:34
"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen. " - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärämieliset eivät siedä kuulla totuutta.
Jeesustakin syytettiin Jumalan pilkkaajaksi ja Belsebuuliksi.
Väärämieliset käyvät totuuden julistajien kimppuun eri tavoin.
Matt. 23:34
"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen. "Nyt eletään tätä totuudesta luopumuksen aikaa. Villitsevät hurmoshenget kiinnostaa ihmisiä enemmän kuin alkuperäinen totuus.
Sillä aika tulee, jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat itselleen opettajia
ja kääntävät korvansa pois totuudesta ja kääntyvät taruihin.
Pyhä Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt eletään tätä totuudesta luopumuksen aikaa. Villitsevät hurmoshenget kiinnostaa ihmisiä enemmän kuin alkuperäinen totuus.
Sillä aika tulee, jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat itselleen opettajia
ja kääntävät korvansa pois totuudesta ja kääntyvät taruihin.
Pyhä Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.Miksi et koskaan julista Jeesuksen sovitustyötä? Vain Hänessä on pelastus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et koskaan julista Jeesuksen sovitustyötä? Vain Hänessä on pelastus.
Nyt puhutaan tämän ajan eksytyksen kavalista juonista, joita monet pitää "Jeesuksen" vastanottamisena.
Vain taidolliset sen käsittää, ei hörhöt eikä lahkolaiset he elävät pimeydessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt puhutaan tämän ajan eksytyksen kavalista juonista, joita monet pitää "Jeesuksen" vastanottamisena.
Vain taidolliset sen käsittää, ei hörhöt eikä lahkolaiset he elävät pimeydessä.KR 33/38
Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.
Teille Lestadiolaisille Biblian sana
Sillä senkaltaiset väärät apostolit ja petolliset työntekijät teeskelevät itsensä Kristuksen apostoleiksi.
Ei myös ihmekään ole; sillä itse Saatana muuttaa itsensä valkeuden enkeliksi.
Ei siis se ole suuri, jos myös hänen palveliansa itsensä asettelevat niinkuin he olisivat vanhurskauden saarnaajat, joiden loppu pitää oleman heidän töittensä perään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KR 33/38
Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.
Teille Lestadiolaisille Biblian sana
Sillä senkaltaiset väärät apostolit ja petolliset työntekijät teeskelevät itsensä Kristuksen apostoleiksi.
Ei myös ihmekään ole; sillä itse Saatana muuttaa itsensä valkeuden enkeliksi.
Ei siis se ole suuri, jos myös hänen palveliansa itsensä asettelevat niinkuin he olisivat vanhurskauden saarnaajat, joiden loppu pitää oleman heidän töittensä perään.Lestadiolaiset käyttää Tarsolaisen murhamiehen oppeja hyväkseen kun pakottavat naiset ja nuoret tytötkin pitämään huivia ja liinaa päässä vallan alamaisuuden merkiksi lahkonsa miehille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lestadiolaiset käyttää Tarsolaisen murhamiehen oppeja hyväkseen kun pakottavat naiset ja nuoret tytötkin pitämään huivia ja liinaa päässä vallan alamaisuuden merkiksi lahkonsa miehille.
Juutalainen Jeesus Kristus ei alistanut naisia eikä vaatinut heitä pitämään huntua, burkaa, eikä huivia päässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lestadiolaiset käyttää Tarsolaisen murhamiehen oppeja hyväkseen kun pakottavat naiset ja nuoret tytötkin pitämään huivia ja liinaa päässä vallan alamaisuuden merkiksi lahkonsa miehille.
Lestadiolaiset ovat sisäsiittoista porukkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain taidolliset sen käsittää, ei hörhöt eikä lahkolaiset he elävät pimeydessä.Et vastannut.
Miksi et julista Jeesuksen sovitustyötä?
Vain siinä on pelastus! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö? Kävin Suviseuroissa. Ei ollut huiveja.
Tosin ne olisivat ihan käteviä auringonpaisteessa ja ennemmän niitä lähes kaikki naiset käyttivät Suomessa.
Paavalin aikaan ei ollut Talibaneja.
Talibanin henkiset juuret palautuvat Pohjois-Pakistanin madrasoihin, jotka perustettiin 1980-luvulla afgaanipakolaisia varten. Liikkeen perustaja Muhammad Omar oli yksi miehitystä vastustaneista mujahidin-taistelijoista. Neuvostoliiton vetäydyttyä hän asettui Kandaharin maakunnassa sijainneeseen kylään, missä hän toimi paikallisen madrasan johtajana. Hän väitti saaneensa ilmestyksen, joka kehotti häntä palauttamaan rauhan, ja keräsi ympärilleen seuraajajoukon. Taliban perustettiin 1994 ja kasvoi nopeasti merkittävästi yhteiskunnalliseksi tekijäksi, joka syrjäytti Afganistanin eteläosia hallinneet sotaherrat. Kannattajat olivat enimmäkseen paštuja, jotka ovat alueen merkittävin etninen ryhmä. Talibania voimisti sen ulkomailta saama vanhoillisten muslimien tuki. Vuoden 1996 lopulla liike oli riittävän vahva miehittämään pääkaupunki Kabulin, ja siitä tuli Afganistanin tosiasiallinen hallitsija. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosin ne olisivat ihan käteviä auringonpaisteessa ja ennemmän niitä lähes kaikki naiset käyttivät Suomessa.
Talibanin henkiset juuret palautuvat Pohjois-Pakistanin madrasoihin, jotka perustettiin 1980-luvulla afgaanipakolaisia varten. Liikkeen perustaja Muhammad Omar oli yksi miehitystä vastustaneista mujahidin-taistelijoista. Neuvostoliiton vetäydyttyä hän asettui Kandaharin maakunnassa sijainneeseen kylään, missä hän toimi paikallisen madrasan johtajana. Hän väitti saaneensa ilmestyksen, joka kehotti häntä palauttamaan rauhan, ja keräsi ympärilleen seuraajajoukon. Taliban perustettiin 1994 ja kasvoi nopeasti merkittävästi yhteiskunnalliseksi tekijäksi, joka syrjäytti Afganistanin eteläosia hallinneet sotaherrat. Kannattajat olivat enimmäkseen paštuja, jotka ovat alueen merkittävin etninen ryhmä. Talibania voimisti sen ulkomailta saama vanhoillisten muslimien tuki. Vuoden 1996 lopulla liike oli riittävän vahva miehittämään pääkaupunki Kabulin, ja siitä tuli Afganistanin tosiasiallinen hallitsija.2000 v. sitten naisten alistaminen oli todella julmaa touhua, minkä opin Tarsolainen murhamies toi seurakuntaan kotiseudultaan nykyisen Turkin alueelta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Talibanin henkiset juuret palautuvat Pohjois-Pakistanin madrasoihin, jotka perustettiin 1980-luvulla afgaanipakolaisia varten. Liikkeen perustaja Muhammad Omar oli yksi miehitystä vastustaneista mujahidin-taistelijoista. Neuvostoliiton vetäydyttyä hän asettui Kandaharin maakunnassa sijainneeseen kylään, missä hän toimi paikallisen madrasan johtajana. Hän väitti saaneensa ilmestyksen, joka kehotti häntä palauttamaan rauhan, ja keräsi ympärilleen seuraajajoukon. Taliban perustettiin 1994 ja kasvoi nopeasti merkittävästi yhteiskunnalliseksi tekijäksi, joka syrjäytti Afganistanin eteläosia hallinneet sotaherrat. Kannattajat olivat enimmäkseen paštuja, jotka ovat alueen merkittävin etninen ryhmä. Talibania voimisti sen ulkomailta saama vanhoillisten muslimien tuki. Vuoden 1996 lopulla liike oli riittävän vahva miehittämään pääkaupunki Kabulin, ja siitä tuli Afganistanin tosiasiallinen hallitsija.Esikoislestadiolaiset naiset esim. pakotetaan pitämään "rukoushuoneilla" huivia päässä vallan alamaisuuden merkiksi lahkon miehille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2000 v. sitten naisten alistaminen oli todella julmaa touhua, minkä opin Tarsolainen murhamies toi seurakuntaan kotiseudultaan nykyisen Turkin alueelta.
talibaani tarkoittaa oppilasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et vastannut.
Miksi et julista Jeesuksen sovitustyötä?
Vain siinä on pelastus!Eiköhän se piisaa, kun sinä toitotat sitä satua yötä päivää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2000 v. sitten naisten alistaminen oli todella julmaa touhua, minkä opin Tarsolainen murhamies toi seurakuntaan kotiseudultaan nykyisen Turkin alueelta.
Olet siis sentään perunut että alkuseurakunta olisi talibaneja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän se piisaa, kun sinä toitotat sitä satua yötä päivää!
Jeesuksen armo menee osaltasi hukkaan, jos et välitä siitä niin suuresta pelastuksesta, jonka Hän hankki Golgatan ristillä.
- Anonyymi
Paavali uhkasi naisia ja tyttöjä kunniaväkivallalla.
Ajoi lampaiden keritsimillä naiset posliiniksi, jos eivät pidä huntua ja burkaa.
1. Kor. 11:6
Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä. - Anonyymi
Pietari erehtyi Saatanan enkelin saaneen Paavalin seuraan ja molemmat kokivat pahan äkkikuoleman Roomassa.
- Anonyymi
Suurin osa oikeista Jeesuksen apostoleista piti etäisyyttä Tarsolaiseen murhamieheen Paavalin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin osa oikeista Jeesuksen apostoleista piti etäisyyttä Tarsolaiseen murhamieheen Paavalin.
Jokaisesta herjasta joudut vastaamaan pian Jumalalle. Käsitätkö?
- Anonyymi
Se Jeesukseksi mainittuhan vakuutteli tulevansa takaisin Maan päälle vielä osan kuulijoistaan eläessä.
On näin käynyt?
Ei ole.
Huijausta kaikki.- Anonyymi
Ei siellä niin lue.
28”Minä vakuutan teille ja sanon teille vakavasti, että *jotkut täällä seisovista eivät kuole ennen kuin he näkevät Ihmisen Pojan tulevan valtakunnassaan.”
* Epäilemättä viittaus Pietariin, Johanneksen ja Jaakobiin, jotka olivat todistamassa muutamaa päivää myöhemmin tapahtunutta kirkastumista.
https://biblehub.com/amp/matthew/16.htm - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siellä niin lue.
28”Minä vakuutan teille ja sanon teille vakavasti, että *jotkut täällä seisovista eivät kuole ennen kuin he näkevät Ihmisen Pojan tulevan valtakunnassaan.”
* Epäilemättä viittaus Pietariin, Johanneksen ja Jaakobiin, jotka olivat todistamassa muutamaa päivää myöhemmin tapahtunutta kirkastumista.
https://biblehub.com/amp/matthew/16.htmPuheet kirkastumisista on ristiriitaisia puheita, ei vainajiin saanut yrittää ottaa mitään yhteyttä.
- Anonyymi
Ne voi olla Paavalin jälkikäteen tekemiä väitteitä, sillä se mies ei kaihtanut valehtelemista.
Paavali teki Uudesta Testamentista epäluotettavan suurelta osin.
Room. 3:7
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siellä niin lue.
https://biblehub.com/amp/matthew/16.htmKyllä Matteuksen teksti viittaa suoraan Jeesuksen toiseen tulemiseen.
"27Ihmisen Poika on tuleva Isänsä kirkkaudessa enkeliensä kanssa, ja silloin hän maksaa jokaiselle tämän tekojen mukaan.
28Totisesti: tässä joukossa on muutamia, jotka eivät kohtaa kuolemaa ennen kuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan valtakuntansa kuninkaana.»"
Ja niin myös Markus:
"Ihmisen Pojan tuleminen
24»Mutta noina päivinä, tuon ahdingon jälkeen, aurinko pimenee eikä kuu anna valoaan, 25tähtiä putoaa taivaalta ja taivaiden voimat järkkyvät. 26*Silloin nähdään Ihmisen Pojan tulevan pilvien keskellä suuressa voimassaan ja kirkkaudessaan, 27ja silloin hän lähettää enkelinsä ja kokoaa valitut neljältä ilmansuunnalta, maan ja taivaan ääriä myöten.
28»Ottakaa oppia vertauskuvasta, jonka viikunapuu tarjoaa: kun sen oksa virkoaa ja alkaa tulla lehteen, te tiedätte, että kesä on lähellä. 29 Samalla tavoin te nähdessänne tämän tapahtuvan tiedätte, että se aika on lähellä, aivan ovella. 30 **Totisesti: tämä sukupolvi ei katoa ennen kuin kaikki tämä tapahtuu."
*
** - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne voi olla Paavalin jälkikäteen tekemiä väitteitä, sillä se mies ei kaihtanut valehtelemista.
Paavali teki Uudesta Testamentista epäluotettavan suurelta osin.
Room. 3:7
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?Miksi väännät Kirjoituksia? Teet sen omaksi kadotukseksi.
- Anonyymi
Moni kiukkuilija tässäkin ketjussa todistaa tuon jakeen oikeaksi.
- Anonyymi
aku ankka joka pikkaa akua niin on tuhoon tuomittu 🤣
kuinka vitun retupetteri ihmisen tarvitsee olla että uskoo kamelinnussijoiden satukirjoihin 😠😠😠 - Anonyymi
Uuden Testamentin kirjoittajia ja muisteluita on kirjoittanut sadat eri ihmiset, mutta ne on sen ajan tavan mukaan laitettu vain muutamien kuuluisimpien henkilöiden kirjoittamiksi. Se oli sen ajan käytäntö.
Esim. koko Markuksen evankeliumin loppu on täysin tuntemattoman kulkumiehen runoilua, mutta se on laitettu kylmästi Jeesuksen ja Markuksen puhumaksi.
Asia on paljastettu -92 käännöksessä
Jeesus ilmestyy lähimmilleen
9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä. [16:9--20: Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8. Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]- Anonyymi
Eli raamattu ei siis olekaan Jumalan erehtymätön ilmoitus ihmiselle kuten kirkot ja uskovaiset vakuuttavat?
No tämäpä vasta yllättävä tieto😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli raamattu ei siis olekaan Jumalan erehtymätön ilmoitus ihmiselle kuten kirkot ja uskovaiset vakuuttavat?
No tämäpä vasta yllättävä tieto😂Raamatusta se totuus kyllä löytyy, mutta se pitää sieltä kaivaa esiin kuin peltoon kätketty aarre.
Ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.
- Anonyymi
Joh. 10:1
"Totisesti, totisesti: se, joka ei mene lammastarhaan portista vaan kiipeää sinne muualta, on varas ja rosvo. - Anonyymi
1. Piet. 3:21
Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus. - Anonyymi
Pietari puhui Pyhässä Hengessä Jumalan totuuden.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262446- 1142076
- 1211732
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?451557Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91497Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901075Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161231044Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87975Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15949