Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan.
Näin ilmoittaa pakanoiden apostoli Paavali. Tätä historiallista tapahtumaa Paavali julisti ja kutsui julistustaan sovituksen sanaksi.
Sovituksen sanan luulisi helpottavan ihmisten elämää. Onhan kyse maailman parhaasta uutisesta.
Mutta kun sovituksen sana ei ole avautunut ja ihminen on tarpeeksi itseriittoinen, hän kykenee aina tarvittaessa siirtämään katseen omasta syntisyydestään Hitlerin syntisyyteen ja kauhistelemaan, että saattaisi joutua olemaan taivaassa Hitlerin kanssa.
Ja tämä kauhistelija-taivastelija ei tosiaankaan tajua, että hänen kauhistelemisensa ja taivastelemisensa on ristiriidassa Jeesuksen Kristuksen ristinkuoleman kanssa. Jeesus näet oli ja on Jumalan Karitsa, joka OTTI POIS MAAILMAN SYNNIN.
Kauhistelija-taivastelija kuvittelee, että HÄNELLÄ on oikeus kaivaa merten syvyyksistä joidenkuiden (muiden) syntejä ja syntisyyttä ja kauhistella ja taivastella niitä. Missäköhän kohtaa Raamatussa näin sanotaan?
Ajatteleekohan tämä kauhistelija-taivastelija, että hänen kauhistelunsa ja taivastelunsa kumpuavat Jeesuksen Kristuksen ristiltä?
Mikä ristillä riippuvassa Jeesus Nasaretilaisessa on sellaista, että se saa ihmisen keskittymään JOIDENKUIDEN MUIDEN SYNTEIHIN kuin omiinsa? Mikä ristillä riippuvan Jeeesuksen olemuksessa on sellaista, että se saa ajattelemaan, että Jeesus ei kantanut ruumiissaan tiettyjen ihmisten syntejä - juuri niiden, joita kauhistelija-taivastelija kauhistelee ja taivastelee?
Koska ja missä neuvottelussa Jumalan kanssa kauhistelija-taivastelija on HANKKINUT ITSELLEEN OIKEUDEN ARVOSTELLA JEESUKSEN UHRIA?
Kauhistelija-taivastelija ja Jeesuksen risti
5
84
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä avaus! Kannattaa kuitenkin varautua siihen, ettei rähinämummolta tule rakentavaa vastausta. Useimmiten ainoa reaktio on, että hän huomauttaa sinun olevan ongelmissa. Hänen toimintatapansa ovat jo aika tuttuja.
- Anonyymi
rähinämummolta
onpas ne keksineet tittelin?
- Anonyymi
Aloitus viestii jotakin ongelmaa on asioiden prosessoinnissa. Hyvä että tekee sellaista työstämistä..
- Anonyymi
2Kor.5:19-20 Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itse kanssansa, ja ei lukenut heille heidän syntiänsä, ja on meissä sovintosaarnan säätänyt. Niin olemme me Kristuksen puolesta käskyläiset; sillä Jumala neuvoo meidän kauttamme. Niin me rukoilemme siis Kristuksen puolesta, että te Jumalan kanssa sovitte. Biblia (1776)nnnnn
- Anonyymi
Niin tuota, ei asia siteeraamalla muutu miksikään.
Jos haluaa jonkinlaisen panoksen tarjota keskusteluun, ehkä kannattaisi siteerata alkutekstiä ja analysoida sitä vaikkapa vertaamalla sitä siteeraamssnsa suomennokseen. Sellaisellla ajatuksella vaikkapa, josko suomennos on ihan järkevä ja tarkka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2131413- 961266
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31057Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle15971Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9918Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86890Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.59828- 32820
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37758Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44744