Oikotiä mainos on kirous. Sen kun päivän aikana näkee 30 keraa... PRK!
Oikotiä oikotiä oikotiä
15
387
Vastaukset
- Anonyymi
Sen saa kun katsoo mainoskanavia.
- Anonyymi
Vastenmielinen mainos ku turvonnut entinen jääkiekkoilija. Sen on muuten etuovi mitä ihmiset käyttää.
- Anonyymi
se on oikotie
- Anonyymi
onni haukkuu koko ajan
- Anonyymi
Tähän väliin tulee majoneesia.
- Anonyymi
Oikotiätä nämäkin kohta joutuvat vilkuilemaan.
Me jäämme toiseksi
https://yle.fi/a/74-20175828
"Mikkelin kaupunki vuokraa 18 rivitaloasuntoa vastaanottokeskuksen käyttöön. Nykyisten vuokralaisten on etsittävä uudet kodit." - Anonyymi
Mistä löytäs hotellihuoneen oisko jotain hakukonetta
- Anonyymi
Onko hotelliin oikotiätä?
- Anonyymi
On sulla kova elämä kun jokin mainos noin painaa mieltä ja aiheuttaa raivoa.
- Anonyymi
Huristella ratikalla.
- Anonyymi
Kyllä se mainos tulee liikaa. Mietin, että jää varmasti vihatuimpien listalle!
- Anonyymi
Monella mainos vaikuttaa päinvastoin että varmaan käyttää etuovea.
- Anonyymi
Lopeta se telkkarin tuijottaminen ja MENE TÖIHIN!!!
- Anonyymi
Olisko jotain tietoa työpaikasta
- Anonyymi
On sinulla paha pakkomielle ,
tästä mainoksesta ,
ja sen esittäjistä,
hae apua,
voimia läheisillesi!
; MIKSI?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit735860KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2744730Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202588Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282493Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT881532Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro131412- 1051347
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281306seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1071248Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191201