Setä mulla ois pieneksi jääneitä pikkuhousuja Kuopiossa.
Oon kasvanut ja siivosin vaatekaappia niin löysin. Ei mahdu millään kun puristaa pyllystä.
Meinaisin heittää jo roskiin, mutta oon kuullu että jotkut pervot setät vois tykätä semmosista. Sanosinko että ne on luvattoman pientä kokoa.
En kyllä uskalla tuoda niitä sulle mutta voisin piilottaa jonnekin.
Voisit sit jättää jotain vaihdossa?
Pikkuhousuja Kuopiossa.
Anonyymi-ap
4
319
Vastaukset 4
- Anonyymi
Koulumatkalla ois uimarantojen pukukoppeja mut varmaan joku kukkahattutäti heittäs ne roskiin löytäessään. Ehkä mä keksin jotain kun meen heppatallille.
- Anonyymi
Toisaalta miks ei joku teinipoika vaikka eihän täällä alaikäisiä saisi olla. Tuntuu erikoiselle ajatus, että joku niistä tykkäisi.
- Anonyymi
Ei nykyään taida namusedät uskaltaa ja hyvä niin.
Mitäköhän tuommoinen tyttö olisi vaihdossa ottamassa?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4501975- 1531280
- 941183
- 711163
- 1141147
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku1801048- 100783
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.54729- 45711
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57674