Setä mulla ois pieneksi jääneitä pikkuhousuja Kuopiossa.
Oon kasvanut ja siivosin vaatekaappia niin löysin. Ei mahdu millään kun puristaa pyllystä.
Meinaisin heittää jo roskiin, mutta oon kuullu että jotkut pervot setät vois tykätä semmosista. Sanosinko että ne on luvattoman pientä kokoa.
En kyllä uskalla tuoda niitä sulle mutta voisin piilottaa jonnekin.
Voisit sit jättää jotain vaihdossa?
Pikkuhousuja Kuopiossa.
Anonyymi-ap
4
320
Vastaukset 4
- Anonyymi
Koulumatkalla ois uimarantojen pukukoppeja mut varmaan joku kukkahattutäti heittäs ne roskiin löytäessään. Ehkä mä keksin jotain kun meen heppatallille.
- Anonyymi
Toisaalta miks ei joku teinipoika vaikka eihän täällä alaikäisiä saisi olla. Tuntuu erikoiselle ajatus, että joku niistä tykkäisi.
- Anonyymi
Ei nykyään taida namusedät uskaltaa ja hyvä niin.
Mitäköhän tuommoinen tyttö olisi vaihdossa ottamassa?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931496
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde921255- 47901
- 95855
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit67846Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o164803MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku84758- 20719
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j56683- 53638