Kun kassa on vapalla ja asioi Seinäjoen muissa liikkeissä, tässä tapauksessa Prismassa, hänen ei kuulu äyskiä hyllyjen välissä muille asiakkaille, että minä tulen nyt ja väisty, olet tulossa väärään suuntaan. Tämän äyskinnän kohteena oli 80-vuotias naisihminen jonka liikkeet eivät ole enää minkään balettitanssijan ja hyllyjen välissä liikkuminen ei ole enää kovinkaan sujuvaa mutta haluaa käydä kaupassa itse, avustettuna kylläkin.
Tulin paikalle ihmetellen kun tämä eläkeläinen seisoo hölmistyneenä käytävällä ja toteaa, ettei koskaan ole kohdannut yhtä töykeää käytöstä.
Terveiset sille silmälasipäiselle, paljon kassalla räpättävälle naisihmiselle, että opettele käyttäytymään. Näin Minimani tuli menettämään yhden ruokakunnan rahat ja sai risut kaupan päälle.
Minimanin kassalle risuja
7
298
Vastaukset
- Anonyymi
Ne on kyllä aika mörköjä
- Anonyymi
Liikkeet hitaat niinku Uuno Turhapuro rautakauppiaana.
- Anonyymi
Vahinko kun se MINIMANIN Juhani on jo mullissa, kyllä siellä otettaisiin tälläinen täti rääväsuu puhutteluun ja pikaisesti.
- Anonyymi
Missä hitain palvelu? Eli useimmiten jonoa kassalla,esim.koska liian vähän kassoja. Mun tuurilla eteeni kertyy esim.Tokmannilla aina jonoa ja juuri kun olen toisena jonossa niin huikataan toista kassaa joka juuri mun edestä oli poistunut hyllyjen väliin notkumaan.
- Anonyymi
Julkisissa ammateissa olevien pitäisi muistaa, että he tietyllä tavalla edustavat työnantajaansa myös vapaa-aikana. Aina joku tunnistaa missä henkilö on töissä, joten jos vapalla on huono päivä niin ei kannata rähjätä muille ihmisille vaan pitää mölyt mahassa. Nyt sai Minimani myös huutia.
- Anonyymi
Yhden käden sormilla laskettavissa ne päivät kun jaksatte olla kiinnostuneita protestoimaan. Ihan varmasti tulee AP jatkossakin käymään Minimanissa kun tulee tarvetta. Hetki kuluu niin sun kiinnostus "kantaa kaunaa" laskee kuin aasin häntä. Ihmisluonto on sellainen.
- Anonyymi
AP pyysi kertomaan, että kaikkien HalpaHalli myymälöiden protesti on hänellä kestänyt jo 5-6 vuotta ja kestää siihen asti kun on metri multaa päällä. Seinäjoen myymälässä kassa oli sitä mieltä, että asiakkaan hihnalle laittamia tuotteita voi heitellä kassaanlyönnin jälkeen koska ne ovat jo asiakkaan vaikka asiakas ei ole niitä vielä maksanut. Siinä tuoksennassa rikkoontui juomalasi. Myyjä oli häntä siinä sättinyt kun lasi meni rikki. Kuinkas kävikään, kaikki tuotteet jäivät siihen kassalle, kassan siivottavaksi ja rouva tuumasi, että tämän kauppaketjun myymälöissä asiointi loppui tähän. Jos kassalla on tällaista palvelua niin minkälainen on firman johtoporras. Tämä ikärouva on aina asiallinen kauppatilanteissa koska hän pitää siitä, että saa hyvää palvelua ja se lähtee asiakkaasta itsestään. Kertoi, että joskus saa hyviä, yllättäviä alennuksia kun on myyjälle ystävällinen ja asiallisesti kysyy. Jättäkää nyrpeät, tympeät kasvot ja nurjat asenteenne kotiin ja kokeilkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu5592871Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu892552Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211611Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771552Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101480- 691404
Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔421385- 271308
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3091286Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901183