Eikö olisi paljon kivempi viestiä kahden kesken ja tehdä vaikka jotain muutakin? Eikö teitä uuvuta tämä arvausleikki ja sekopäinen meininki?
Miksette voi sille kaivatulle laittaa henkilökohtaista viestiä?
41
456
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
En halua viestiä työpuhelimeensa henkilökohtaisia asioita.
- AnonyymiUUSI
Tuo työpuhelin juttu on usein vanha jäänne. Ennen työpuhelinta käytettiin, ette voi uskoa, puhumiseen. Minulla on työsuhdepuhelin, mutta siihen ei ole soittanut työkaverit moneen vuoteen. Ainoa työhön liittyvä voi olla katsoa sähköposteja lomalla. Työpuhelimesta joutuu maksamaan veron 20€ kuukaudessa, joka on jo nykyään jopa enemmän kun liittymän hinta. Työpuhelimesta oli jotain hyötyä parikymmentä vuotta sitten kun laskut saattoivat olla satasia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuo työpuhelin juttu on usein vanha jäänne. Ennen työpuhelinta käytettiin, ette voi uskoa, puhumiseen. Minulla on työsuhdepuhelin, mutta siihen ei ole soittanut työkaverit moneen vuoteen. Ainoa työhön liittyvä voi olla katsoa sähköposteja lomalla. Työpuhelimesta joutuu maksamaan veron 20€ kuukaudessa, joka on jo nykyään jopa enemmän kun liittymän hinta. Työpuhelimesta oli jotain hyötyä parikymmentä vuotta sitten kun laskut saattoivat olla satasia.
Minulla itselläni oli työpuhelin myös, monta vuotta, joten tiedän kaiken tuon (paitsi maininnan verosta - minulle puhelin oli täysin ilmainen).
Työpuhelimeen lähetettyyn viestiin saa ystävällisen mutta asiallisen vastauksen. Niitä en enää halua. Haluan viestin häneltä, en hänen työminältään.
- AnonyymiUUSI
Koska monesti kyse on ihastumisesta yksipuolisesti. Ei yhteystietoja eikä rohkeutta mennä juttelemaan oikeasti.
- AnonyymiUUSI
1 prosentti minusta pelkää että se viestin lähettäminen päättyy kuin viimeksi, ja semmoista riskiä on tosi vaikea ottaa.
- AnonyymiUUSI
Torjutuksitulemisen pelko.
- AnonyymiUUSI
Minäkin laitoin viestiä viime viikolla ja olo helpotti. Nyt voi siirtyä uusiin ihastuksiin. Toki aina ei kannata ottaa yhteyttä.
- AnonyymiUUSI
Itse en viitsi tänne mitään tunnisteita kirjoitella, koska tiedän mitä stalkkereita tämä paikka on täynnä. Osan elämän tarkoitus on seurata muita. Enkä tahdo toiselle mitään ongelmia aiheuttaa, koska en tiedä loppupeleissä hänen elämästään yhtään mitään. Lisäksi kynnys henkilökohtaiseen yhteydenottoon on erinäisistä syistä erittäin korkea, en ole varattu tai mitään sellaista, muita juttuja. Koko hommahan saattaa myös olla vain omaa kuvitelmaa.
- AnonyymiUUSI
Elämä on lyhyt, joten ota yhteyttä ihastukseesi nopeasti ja tule torjutuksi samantien. :)
- AnonyymiUUSI
Olen itse tehnyt nuorenpana aloituksia (useimmiten varattuihin). Joskus on onnistanut, joskus ei. Jos ei mitään yrittäisi niin sitten kaduttaisi kun ei ole yrittänyt ja sitten se asia jää kummittelemaan mieleen vuosiksi. Omasta mielestäni parempi katkerat pakitkin kuin ei edes mitään olisi yrittänyt. Sitten ainakin hyvällä mielellä ja hyvällä omallatunnolla voi siirtyä seuraavaan. Ja niin, ne onnistuneet aloitukset ovat olleet varattujen kanssa, mutta vapailta olen saanut pakkeja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen itse tehnyt nuorenpana aloituksia (useimmiten varattuihin). Joskus on onnistanut, joskus ei. Jos ei mitään yrittäisi niin sitten kaduttaisi kun ei ole yrittänyt ja sitten se asia jää kummittelemaan mieleen vuosiksi. Omasta mielestäni parempi katkerat pakitkin kuin ei edes mitään olisi yrittänyt. Sitten ainakin hyvällä mielellä ja hyvällä omallatunnolla voi siirtyä seuraavaan. Ja niin, ne onnistuneet aloitukset ovat olleet varattujen kanssa, mutta vapailta olen saanut pakkeja.
Sinä olet elänyt rohkeasti ja tehnyt oikein. Monilta puuttuu tuo uskallus, ja sitten jäävät miettimään mitä olisi pitänyt tehdä.
- AnonyymiUUSI
Koska kyseessä on "kielletty rakkaus" varattuun eikä tunteita saisi periaatteessa olla. Eikä voi olla varma, tunteeko toinen samoin. Ja vaikka tuntisikin, viestin lähettäminen ei olisi soveliasta.
- AnonyymiUUSI
Tämä on yleisin syy varmaan olla täällä. Varattuna ja/ tai varattuun ihastuminen. Ei ole muuta paikkaa purkaa tunteita kuin tämä anonyymipalsta. Eikä väliä, vaikka ihastus ei täällä edes olisi. Täällä anonyyminä kukaan ei voi tunnistaa ja tuomita.
- AnonyymiUUSI
Mä varattuna voisin tunnustaa tunteet jos ikävän kohde ei ois niin vihainen mulle.🫣
En tiedä miksi vihoittelee niin näkyvästi. Ja mulla on sitä ikävä ❤️ - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä varattuna voisin tunnustaa tunteet jos ikävän kohde ei ois niin vihainen mulle.🫣
En tiedä miksi vihoittelee niin näkyvästi. Ja mulla on sitä ikävä ❤️Miksi pysyttelet varattuna?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pysyttelet varattuna?
Hyvä kysymys 😱
Mut en tiedä kaivatustakaan onko hällä joku esim nettisuhde kun ei livessä näy ainakaan ketää.
Eron laitan vireille jos tuo mies palaa ❤️
Ehkä mun pitäis myöntää tunteeni. Järki tässä lähtee. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kysymys 😱
Mut en tiedä kaivatustakaan onko hällä joku esim nettisuhde kun ei livessä näy ainakaan ketää.
Eron laitan vireille jos tuo mies palaa ❤️
Ehkä mun pitäis myöntää tunteeni. Järki tässä lähtee.Ilmeisestikään et rakasta kumppaniasi etkä kunnioita sen vertaa, että keskustelisit asian halki hänen kanssaan, joten ihan turha edes olla yhdessä.
- AnonyymiUUSI
Taidat elää jotain elokuvaa ja romantisoida asiaa. Mitä jos olisit jo yhdessä toisen kanssa etkä analysoisi niin paljon.
- AnonyymiUUSI
Laittaisin, jos saisin yhteyden. Numeroa ei ole, eikä löydy netistä.
- AnonyymiUUSI
Aina voit kysyä joltain tutulta tai mennä puhumaan kasvotusten, mikä onkin aina parempi kuin joku creepy viesti tuntemattomalta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aina voit kysyä joltain tutulta tai mennä puhumaan kasvotusten, mikä onkin aina parempi kuin joku creepy viesti tuntemattomalta.
Minulla ei ainakaan vapaa-ajan henkilökohtainen puhelinnumero näy netissä ollenkaan, työpuhelinnumeroa ei ole ja se vapaa-ajan numerokin on vain harvoilla ja olen useampaan kertaan sitä vaihtanut. Esimerkiksi työhakemuksiin en ole laittanut vuosiin puhelinnumeroa saati sitten osoitetta jos ylipäätänsä teen mitään hakemuksia. Esimerkiksi en halua epämiellyttävien työnantajien esim valtio soittelevan minulle, vaikka en ole edes tehnyt työhakemusta. Lisäksi en halua turhia häirikkösoittoja tiedustelijoilta kuten takavuosina.
- AnonyymiUUSI
Ovat nämä "kaivatut" mielikuvitusolentoja.
- AnonyymiUUSI
Muuten voisin ajatella noin,
mut hitto ei se kyllä ihan täysin mielikuvitusta voi olla kun se täälläkin kirjoittelee jopa lähes päivittäin.
Olis kyllä helpompi olla jos olis ollutkin vaan mielikuvitusta kaikki.
- AnonyymiUUSI
Tiedän, ettei hän minua valitse.
Laittoi kaiken jäähylle, koska en kuulema ole oikea ihminen vaan lelu, jolla leikki ja väitti ettei koskaan minua jätä. - AnonyymiUUSI
Jätti kuitenki, ja edelleen muka välittää minusta. Ei rakasta minua niinkuin minä häntä.
En halua olla varana.
Hän päätti näin.
Toinen sopi hänelle muka paremmin?
En halua olla varatun kanssa missään tekemisissä, koska en voisi saada itselleni häntä.
Olisin vain ottanut hänet omaksi, jos hän olisi minut valinnut eikä jonkun toisen. - AnonyymiUUSI
Tunnetaan vaan työn kautta. Taitaa perheellinenki nii mitä tuohon mennee härppimään.
- AnonyymiUUSI
Niin, varatut on aina syytä jättää rauhaan. Aina voi erota, jos alkaa kiinnostamaan ruoho aidan toisella puolella.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin, varatut on aina syytä jättää rauhaan. Aina voi erota, jos alkaa kiinnostamaan ruoho aidan toisella puolella.
Ei nyt nähdäkkään niin ei pääse lähtemään lapasesta. Mutta on tämä riutumista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sairas ilman logiikkaa oleva kommentti. Kuka vttu eroaa jos sattuisi löytymään joku joskus.
Kyllä se asia on jo tapahtunut senkin vajakki joka vuodesta toiseen jauhat tätä. Tapahtuu joka armas päivä. Ja Suomessa asiat vaan kestää ja jos toinen vielä riitelee.
Ei se silti estä yhdessä olemasta sen uuden rakkauden kanssa. Kaikki tietää että ukkos läksi, niin ole jo hiljaa! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sairas ilman logiikkaa oleva kommentti. Kuka vttu eroaa jos sattuisi löytymään joku joskus.
Kyllä se asia on jo tapahtunut senkin vajakki joka vuodesta toiseen jauhat tätä. Tapahtuu joka armas päivä. Ja Suomessa asiat vaan kestää ja jos toinen vielä riitelee.
Ei se silti estä yhdessä olemasta sen uuden rakkauden kanssa. Kaikki tietää että ukkos läksi, niin ole jo hiljaa!Ihmiset eroavat, koska eivät ole onnellisia. Yhtä hyvin voisi kysyä "kuka vttu EI EROA jos ei rakasta kumppaniaan enemmän kuin ketään muuta". Mikä ihmeen vellihousu eroaa vain, jos on jo tiedossa toinen suhde, johon mennä???
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiset eroavat, koska eivät ole onnellisia. Yhtä hyvin voisi kysyä "kuka vttu EI EROA jos ei rakasta kumppaniaan enemmän kuin ketään muuta". Mikä ihmeen vellihousu eroaa vain, jos on jo tiedossa toinen suhde, johon mennä???
Tiedän useita pareja, jotka ei eroa, koska on yhteisiä bisneksiä, yhteistä lainaa, yhteisiä firmoja, yhteisiä kiinteistöjä. Sitten on niitä pareja, jotka vaikka tavoittelevat merkittävää yhteiskunnallista asemaa, työtehtävää, virkaa. Kun on vakaasti vuosikymmeniä kestäneessä perinteisessä avuoliitossa niin on paljon todennäköisempää saavuttaa sellainen työ. Sinkkuus, eroaminen, yhden illan jutut, homous jne. katsotaan heikkoutena eikä sellaista palkata mihinkään.
Suomessakin moni työnantaja ei palkkaa lapsetonta sinkkua vaan mielummin palkataan joku pikkulasten äiti tai isä, jolla on normiheteroydinperhe eikä se haittaa mitään, että on mammalomalla kohta, sehän on vaan etu. Sitten sinkuille, homoille ja eronneille jää aina vaan nää mammaloman sijaisuudet, palkkatukityöt ja muut määräaikaisuudet kun heterot palkataan suoraan vakinaiseen virkaan, koska naimisissa olo, heteroydinperhe ja lasten tekeminen on kuulema merkki sitoutuneisuudesta. Eli jos sitoutuu vapaa-ajallaan heterosuhteeseen vaikka sitten minkälainen kulissi olisi niin se on sen merkki että kykenee sitoutumaan työelämässäkin.
Suomalaiset on patavanhoja, mutta niin ollaan muuallakin maailmassa esim. sinkkunainen ei saa avattua itselleen pankkitiliä ja pankkitili kirjoitetaan aina muotoon rouva se ja se vaikka olisi ihan neiti ja sinkku.
- AnonyymiUUSI
Koska hän on käsitykseni mukaan varattu, enkä siksi halua tehdä itsestäni pelleä tunkeilemalla.
- AnonyymiUUSI
Minulla ei ole työpuhelinta (enää, ei ole ollut 15 vuoteen), ei ole myöskään työsuhdepuhelinta eikä työpuhelinnumeroa (ei ole ollut vuosiin). On vain omalla rahalla ostettu henkilökohtainen puhelin ja henkilökohtainen vapaa-ajan puhelinnumero, ei muuta.
- AnonyymiUUSI
Koska otan erittäin vakavasti sen mitä hän viimeksi kirjoitti minulle.
- AnonyymiUUSI
IRL?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
IRL?
No varmaankin, eihän täällä tunnista ketään 😂
sivu - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
IRL?
Joo.
- AnonyymiUUSI
Mielelläni kirjoittaisin miehelle ihan suoraan.
Ja puhuisin, ja näkisinkin.
Ei vaan ole enää numeroa olemassa. - AnonyymiUUSI
Olen laittanut
- AnonyymiUUSI
En jaksa lyhyitä vastauksia tai sitä, että ei lähetetä itse viestiä joskus. Kielii kiinnostuksen puutteesta.
- AnonyymiUUSI
Minulle ainakin yhteen aikaan tuli näitä häirikkösoittoja tiedustelijoilta. että ”Onko Hänninen” tai ”Oletko vielä siivoamassa?”, ” Onko Tanja” .Sitten yksi, todennäköisesti mies, mitä ilmeisemmin ti iitti, laittoi hävyttömiä tekstareita suomenruotsiksi, kaikenlaisia kaksimielisiä, hävyttömiä panojuttuja, tuutko panee suomenruotsiksi yms, yleensä just ennen kun on olin menossa työhaastatteluun. Sitten on näitä työnantajia, jotka yrittää pilata momentumin soittamalla ”tulisitko meille töihin”, vaikka en ole hakenut mitään työpaikkaa edes. Näille sitten lyön luurin suoraan nykyään korvaan ja tai haistattelen suoraan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2329756
- 1226705
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h486244- 794777
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324500- 353532
- 613204
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na283055Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta253038Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue263023