Perheelliset runkkaamista rakastavat hop! Miten toteutatte itsetyydytyksen? Itse ainakin nautin niin suunnattomasti kun saan omineni touhta lelujen kanssa, niitä kun ei vaimon kanssa käytetä eikä se minun siitä puolesta edes tiedä. Tuntuu olevan vain todella harvassa ne kerrat kun yksin saan kotona olla.
Seksi vaimon kanssa on täydellistä, mutta olen aina nauttinut myös yksin touhuamisesta yhtä lailla. Jos lähen verstaaseen, niin lapset jossain kohtaa tulee kuitenkin sinne katselemaan, joten se ainoa itselle mieleen tuleva ”pakopaikka” on pois vaihtoehdoista..
Perheellisille kysymys
11
467
Vastaukset
- Anonyymi
Suihkussa pikaiset.
Wc.ssä mutta vaikea pysyä hiljaa eikä näissä voi viettää aikaa.
Vaatteiden päältä työpöydän alla. pullotus haasteena jos joku tulee työhuoneeseen. - Anonyymi
Asia ei enää ole ajankohtainen, kun kolme lasta ovat asuneet omillaan jo vuosikausia. Mutta joskus se oli, varsinkin kun vaimo piti ajoittain seksitaukoja, joskus pidempiäkin.
Suohkussa monesti ja vessassa tietenkin. Joskus saunakäynneillä, kun jäin yksin.
Ja sängyssäkin välillä, kun vaimo ja katsomaan telkkaria yms.
Silloin ei käytössäni ollut seksileluja, eli käden varassa oltiin! - Anonyymi
Meillä molemmat harrastamme itse tyydytystä, makkarin ovi lukkoon kukaan häiritse. Vaimoni innokkaampi soolo seksiin, viestittelee ja puhu puhelimessa vieraitten miesten ja naisten kanssa. T. Vapaa seksiä harrastava pari 40v
- Anonyymi
iltasin jo muiden nukkuessa vessassa , suihkussa ollessa, välillä tekee mieli työntää jotain anukseen , mutta sitä en uskalla tehdä kun ei ikinä tiedä jos lapsilla tulee pissa hätä yllättäen
- Anonyymi
Aina kun jään yksin kotiin (harvoin), isken vessanpöntön kanteen hyvän kokoisen imukuppidildon. Runsaasti liukkaria ja hitaasti sisään. Sitten ratsastan samalla kaluani runkaten saaden aivan tajuttomat orkut. Suosittelen kokeilemaan.
- Anonyymi
Varmaan tuntuu hyvältä! M 66
- AnonyymiUUSI
Ehdottomasti kannattaa kokeilla. Miehet vaan turhaa kammoksuu, muka jotain homo touhua. Itse kun ekan kerran rohkenin (oon kyllä sinkku), niin sitä orkkua ei voi edes kuvailla.
- Anonyymi
koko perheen kanssa yhteisesti
- AnonyymiUUSI
Niinhän se pedari tekee
- Anonyymi
Vaimoni runkkaa minut lähes aina kun sitä pyydän.ottaa suihin .käytän myös mastburointi laitetta jota vaimo myös haluaa katsella tai liikuttaa sitä,vaimo saa myös orgasmeja siitä kuinka näkee kun minä nautin
- AnonyymiUUSI
En minä runkkaamista rakasta. Ainoa oikea paikka laskea spermat on nainen. Naisen sisään, minne, sine, mielellään ihan minne vaan, muuallekin kuin pilluun. Suu ehdottomasti paras ja siistein, ei tarvi lähteä loikkimaan huuhtoo valuvia spermoja pois.
Mutta kun tuo seksi ei ole vaimoa enää vuosiin kiinnostanut niin ihan vetelen useimmiten tässä makuuhuoneessa maatessa. Runkkailen ja roiskin vatsalle ja menen sitten vessaan pyyhkimään spermat pois. Monesti en käy edes suihkussa vaan lähden töihin suoriltaan sen jälkeen. Joskus käyn suihkussa. Saan vedellä rauhassa kun nukutaan omissa huoneissa. Silloin kun nukuttiin yhdessä, vetelin peiton alla kun vaimo nukkui ja kävin laskemaan vessaan. Tämä on kätevämpää nyt kun saa rennosti vedellä. Aamulla juuri vetelin mällit, poikkeuksellisesti vessassa loppuun. Sauna ja suihku toimii myös hyvin, mutta ihan rennosti sängyssä paras.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1906889
- 594592
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353923- 673145
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161935Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271666- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341429
- 1431197