Aikuiset miehet juoruilijoina. Missä on kunniallisuus?

Anonyymi-ap

Pohjois-karjalassa aikuiset miehet juoruaa täysin häpeilemättä muiden asiosta. Jokin ei ole kohdallaan kun eivät osaa edes hävetä juoruilua ja puuttumista muiden asioihin. Aikuinen mies jolla on pallit terästä ja selkärankaa, ei juoruile muiden yksityisasiota vaikka aseella uhattaisiin. Näin siksi että juoruilemalla menettää itsekunnioituksensa kokonaan.

Mieheen voi luottaa. Karjalassa en ole oikeita miehinä nähnyt. Kai heitäkin on mutta hyvin vähän koska tähän mennessä kaikki on osoittautununeet juoruilijoiksi ja epäluotettaviksi. Vai onko käynyt vain huono tuuri ettei ole sattunut jutuille luotettavien kanssa. Vai onko he jo muualle muuttaneet tästä juoruilupesästä.

39

279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

No tämäpä pöhelö se ei pääse kaipaamaansa hoitoon vaikka kuinka hulluja kirjoittelisi. Kyllä on ravoille mennyt terveydenhoito kun hullut velehuu vapaana...

• Anonyymi
        UUSI

Olen kanssasi eri mieltä. Minusta juoruilu on alhaista hommaa jota oikeat miehet eivät harjoita.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kanssasi eri mieltä. Minusta juoruilu on alhaista hommaa jota oikeat miehet eivät harjoita.

Juu ei. Oikiat miehet vikisee suomi24 keskustelupalstalla...😂🤣😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ei. Oikiat miehet vikisee suomi24 keskustelupalstalla...😂🤣😂

Eipä keskustelupalstan lukeminen tai kirjoittelu sinne ole vielä saanut moraalista selkärankaa katoamaan. Olkoonkin että varmasti kirjan lukeminen sivistää enemmän kuin tämä palsta, niin hyvä on kuitenkin joskus puhua järkeä näille paikallisille esimerkiksi tuosta juoruilusta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä keskustelupalstan lukeminen tai kirjoittelu sinne ole vielä saanut moraalista selkärankaa katoamaan. Olkoonkin että varmasti kirjan lukeminen sivistää enemmän kuin tämä palsta, niin hyvä on kuitenkin joskus puhua järkeä näille paikallisille esimerkiksi tuosta juoruilusta.

Juu, niitä varmaan kovasti kiinnostaakin sinun hullut jorinasi...🤣😂🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, niitä varmaan kovasti kiinnostaakin sinun hullut jorinasi...🤣😂🤣

Tästä on sanottukin jossain, että karjalassa kun puhuu järkeä, sanotaan että on päässä vikaa tai lääkkeet ottamatta.

Järkeä kuitenkin tulisi myös tässä maakunnassa tavoitella, ja toki myös oikeamielisyyttä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä on sanottukin jossain, että karjalassa kun puhuu järkeä, sanotaan että on päässä vikaa tai lääkkeet ottamatta.

Järkeä kuitenkin tulisi myös tässä maakunnassa tavoitella, ja toki myös oikeamielisyyttä.

Eipä sepustuksissasi ole vielä järkeä näkynyt, mutta kyllä niiden mukaan psykiatri voisi helposti diagnoosin tehdä ja lääkkeet kirjoittaa...

• Anonyymi
      UUSI

Jälleen hyvä aloitus joka kertoo totuuden karjalaisesta luonteesta 👆

• Anonyymi
        UUSI

Kehuit sitten TAAS itseäsi... 😂🤣😂
        Ei taida tyypillä paljon komppaajia olla kun itselleen vastailee...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kehuit sitten TAAS itseäsi... 😂🤣😂
        Ei taida tyypillä paljon komppaajia olla kun itselleen vastailee...

En vastannut itselle vaan aloittajalle. Voin hyvin kuvitella että ihmisellä voi olla tuollaisia kokemuksia tässä kylässä

• Anonyymi
      UUSI

Minä olen kääpiö ja teen pimeitä rengashommia niin minä pönkitän itsetuntoani juoruamisella ja itsekehulla, myös selkäänpuukotus on sallittua.

• Anonyymi
        UUSI

Dynaamista ja vahvaa karjalaisuutta 👆

• Anonyymi
        UUSI

"Minä olen kääpiö ja teen pimeitä rengashommia niin minä pönkitän itsetuntoani juoruamisella ja itsekehulla, myös selkäänpuukotus on sallittua."

Fyysinen pituus ei anna mitään erivapauksia moraalin suhteen. Jumalaa ei kiinnosta ulkoiset asiat vaan sydämen tila. Eikä se itsetunto edes nouse juoruamalla tai selkäänpuukotuksella vaan päinvastoin se vie loputkin rippeet itsekunnioituksesta.

Minä en ainakaan kehtaisi itseäni peilistä katsoa jos levittelisin muiden asiota tai puukottaisin selkään ihmisiä. Täysin raukkamaista toimintaa. Henkisesti epäkypsät ihmiset tekee tuollaisia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"Minä olen kääpiö ja teen pimeitä rengashommia niin minä pönkitän itsetuntoani juoruamisella ja itsekehulla, myös selkäänpuukotus on sallittua."

Fyysinen pituus ei anna mitään erivapauksia moraalin suhteen. Jumalaa ei kiinnosta ulkoiset asiat vaan sydämen tila. Eikä se itsetunto edes nouse juoruamalla tai selkäänpuukotuksella vaan päinvastoin se vie loputkin rippeet itsekunnioituksesta.

Minä en ainakaan kehtaisi itseäni peilistä katsoa jos levittelisin muiden asiota tai puukottaisin selkään ihmisiä. Täysin raukkamaista toimintaa. Henkisesti epäkypsät ihmiset tekee tuollaisia.

Juoruaminen on erittäin hieno ja terveellinen harrastus, eikä kunnon juorua kannata koskaan pitää takanaan vaan laittaa se kiertoon. Kyllä ihmisillä on oikeus tietää toistensa asiat, sen takaa jo perustuslakikin. Mitä mehevämpi juoru, sen suurempi maine juorun kohteella on. Sinä et oikein taida hallita tätä juorutiedettä, siksi olet noin ulkona ja vaikutat epänormaalilta. Tee parannus ja aloita juoruilu. Heti!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Selkään puukottamisen väliaikoina pikku juoruilu piristää aina.
        Kuka sitä nyt jaksaisi jatkuvasti selkään puukotella jos ei saisi välillä vähän juoruilla.
        Selkäänpuukotus ja juoruilu kuuluvat yhteen, ei niitä voi erottaa.
        Molemmat hyviä ja kehittäviä ajanvietteitä.

• Anonyymi
        UUSI

Pieni muna, suuri sielu.

• Anonyymi
      UUSI

Karjalaiset miehet on juoruakkoja.

• Anonyymi
        UUSI

Jos lieksassa mies käy vieraissa, niin akat ilmoittaa eukollesi ennenkuin olet kotona.

• Anonyymi
        UUSI

Eli eivät siis toisinsanoen ole miehiä ollenkaan. Mies ei juorua. Mieheen voi luottaa.

• Anonyymi
        UUSI

Ja sinä olet muuten vaan akka. Hame päälle, se sopisi sinulle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos lieksassa mies käy vieraissa, niin akat ilmoittaa eukollesi ennenkuin olet kotona.

Aitonaiset juoruaa kaikki asiat irtorintakaupassa, ei täällä voi vierasta ahnusta salaa paljaalla pxnna.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinä olet muuten vaan akka. Hame päälle, se sopisi sinulle.

Sinä taidat olla se kuiva anopin haaska, jota se muuan vajakki kehuu astuvansa harva se päivä.😁

• Anonyymi
      UUSI

Jotenkin vaikuttaa sille, että karjalassa ei useimmilla ole moraalia juuri lainkaan. Moraali on tärkeimpiä ihmisen ominaisuuksia. On tyhmää tehdä vääryyttä ja kieroilla ja myydä sielunsa pahalle.

• Anonyymi
        UUSI

On moraalia. Siitä tulee oikein maukasta ja mureaa kun ensin paloittelee moraalin sopivan kokoisiksi paloiksi, ruskistaa sen pannulla voissa, maustaa suolalla, pippurilla ja laakerinlehdillä.
        Sitten vain ruskistetut moraalikuutiot uunipataan ja päälle kiehuvaa vettä sen verran että moraalit juuri peittyy ja annetaan muhia uunissa 150 asteessa 3-4 tuntia.
        Tarjoillaan lanttulaatikon, keitettyjen perunoiden, karjalan piirakoiden ja puolukkasurvoksen kanssa.
        Kyllä on muuten maistuvaa moraalia!
        Bon appetit.

• Anonyymi
        UUSI

On se hyvä että edes Lieksan ulkopuolisilla sitä moraalia löytyy, vaikka venäläisille kremliin jakaa. On ne molemmat niin moraalisia ja hyviä eläjiä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

On se hyvä että edes Lieksan ulkopuolisilla sitä moraalia löytyy, vaikka venäläisille kremliin jakaa. On ne molemmat niin moraalisia ja hyviä eläjiä.

Omakohtaisen kokemuksen ja toki monen muunkin kokemuksen mukaan muualla maassa on rutkasti korkeampi moraali kuin itä-suomessa. Täällä idässä puukotetaan selkään aivan yhtenään ihmisiä jotka on toimineet täysin reilusti. Uskomatonta moraalittomuutta.

Kyse on narsismista. Narsistit on kateellisia ja aina puukko jonkun selässä. Silti eivät ota mitään vastuuta teoistaan vaan syyttävät muita niistä. Ja kovia juoruamaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Omakohtaisen kokemuksen ja toki monen muunkin kokemuksen mukaan muualla maassa on rutkasti korkeampi moraali kuin itä-suomessa. Täällä idässä puukotetaan selkään aivan yhtenään ihmisiä jotka on toimineet täysin reilusti. Uskomatonta moraalittomuutta.

Kyse on narsismista. Narsistit on kateellisia ja aina puukko jonkun selässä. Silti eivät ota mitään vastuuta teoistaan vaan syyttävät muita niistä. Ja kovia juoruamaan.

Vedähän moralisti käteesi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vedähän moralisti käteesi.

Ei tarvitse olla edes moralisti todetakseen että karjalassa ei paljoa moraalia ole. Valehdellaan, kieroillaan, juorutaan, ollaan epäluotettavia, puukotetaan selkään.

Ei tällaiset ihmiselle sopivia piirteitä ole kyllä. Pahuuden harjoittamista on tuollainen.

• Anonyymi
      UUSI

Tule yamaliin, mennään saunaan niin voitelen sinut tummelilla ja "saunotan" oikein kunnolla. Eiköhän siinä tuollaiset harhat ja joutavat kotkotukset lähde.
      Voin tulla BMW 535:lla hakemaan.

T: Jatkis

• Anonyymi
      UUSI

Tykkään juoruta, parhaat juorut cittarin aulassa pircca olutta juoden 👌

• Anonyymi
      UUSI

Minäkin haluan juoruilla...!🙋‍♂️

• Anonyymi
      UUSI

Lieksassa saa aikaan vakavan tieteellisen keskustelun aiheesta kuin aiheesta, ei jää mikään seikka epäselväksi! ☝️🤓

• Anonyymi
      UUSI

Toxisesta saa juoruta.

• Anonyymi
      UUSI

Monet ukot on paljon kovempia juoruakkoja kuin eukot...on sellaisia jolkistelijoita ja joutilaita töllistelijöitä...

• Anonyymi
      UUSI

Kosto on suloinen...
      Jos haluaa kostaa voi juoruta?!

• Anonyymi
      UUSI

Saimmepa taas kauniin päivän. Tämä on hyvä päivä juoruta! Lähdenkin tästä kaupungille kyttäämään ja juoruamaan.

• Anonyymi
        UUSI

Kyttääminen ja juoruaminen on paras tapa viettää päivää 😂

• Anonyymi
      UUSI

Tänä päivänä suurin osa suomalaisista miehistä on täysiä ämmiä, eikä tämä koske pelkästään Lieksaa saati Pohjois-Karjalaa. Koomisin osa tätä on salakuvaus ja salanauhoitus, joita harrastavat vanhemmatkin ukot. Samaan esitetään alfaurosta rinta rottingilla...

• Anonyymi
        UUSI

Tehkää salakuvaus ja salanauhoite jutuista rikosilmoitus ja tuokaa julkisuuteen tällaiset rotat.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      260
      10977
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      128
      6952
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      95
      5623
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      37
      4971
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      52
      4221
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      3779
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3474
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3422
    9. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      2908
    10. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      58
      2690
    Aihe