Olen vuosia käyttänyt eri Apteekkien palveluja ja verranut hintoja.Pudasjärven Apteekissa on kalleimmat hinnat ja ilmapiiri kuin -47luvun Koskelan pirtissä.Esimerkiksi eräs yksittäinen tuote on Kiimingin Aptekissakin 10 e edullisempi.Voisko joskus ees vaikka sen tekohymy irvistyksen ottaa kasvoille,jos sitä aitoa oo koskaan näkyvillä.
Miksi Apteekkimme on kallis,ja tuima ilmapiiri siellä?
26
483
Vastaukset
- Anonyymi
Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.
- Anonyymi
Totta puhut. Siellä on eräs tummatukkainen rillipäinen kiltsi joka ei osaa tervehtiä mennen tullen eikä palatessa. Hyvin ylimielinen vaikka varmaan on aihettakin akateemisesti sivistyneeltä. Onneksi muut on asiakasystävällisiä omistajaa myöten.
- Anonyymi
Minun mielestäni se vaalea on tyly.
- Anonyymi
Onko sisu käyny ötsempikkiä kyselemässä. Ovat rakkaan vaimosn kanssa syöneet grillijuttuja ja imeneet kaljaa kesätapahtumissa. Ovat kyllä silmin nähden lihoneet. Rakas vaimo etenkin. Nyt stoppia grillailuun ja liikuntaa liikuntaa liikuntaa.
- Anonyymi
Hopi hopi hop hop.
- Anonyymi
Melkein naurattaa
- Anonyymi
Nettiapteekista itse tilaan, Pudiksen apteekki on kalliskauppa.
- Anonyymi
Melkein nauratti kun sisu purki matkailuauton sadekatosta vesisateessa. Puskaparkissa o,ivat. Missähän ne kävi paskalla?
- Anonyymi
Toivottavasti eivät apteekin edessä.
Siinä olisi Proviisori kummissaan!
- Anonyymi
Onko ötsempikit saapuneet?
- Anonyymi
Kallis,ja huono palvelu.
- Anonyymi
Papalle on bitch ja mikään ei ole kyllin hyvää, mutta kun siellä Jäälissä tätä nykyään asut, Iijoen varressa oleva asunto on myyty niin voit käydä apteekissa vaikka Oulun keskustassa.
- Anonyymi
Olen muualla asumassa ja käytän apteekin palveluja satunnaisesti. Kohtuulliset hinnat, hyvä ystävällinen palvelu ja ystävälliset myyjät ovat minulle osuneet joka kerta.
- Anonyymi
Ei taida apteekin omistaja olla mikään iloluontoinen olemassaan.
- Anonyymi
Farmaseuttia ovat hakeneet jo vuoden, mikä mättää ettei paikka kiinnosta, pomo ,vai työntekijät vittumaisia.⚠️⚠️⚠️⚠️
- Anonyymi
Onko papan matkailuautossa paskahuussi?
- Anonyymi
Voi että... sinulta pitäs kieltää koko netti. Aina tuota samaa länkytystä
- Anonyymi
Tuima ilme johtuu huonoista palkoista.
- Anonyymi
Taitaa Pätsi hakea sitä farmaseutin paikkaa,kylä kiertue saa jatkoa.
- AnonyymiUUSI
Miksi ne länkyttää siellä?
- AnonyymiUUSI
Pappa hakee reseptilääkkeetkin muualta halvemmalla, Tummelin lisäksi!
- AnonyymiUUSI
Tänään sain nappisilmältä, hyvää palvelua.Ei tietoakaan myrtsinaamasta.pisteet pudisteekille!
- AnonyymiUUSI
Kyllä oli apteekissa jäätävä ilmapiiri,käsin koskeltavissa Hohto elokuvan tunne.
- AnonyymiUUSI
Papalla taas kaksi viestiä peräkkäin, joissa riitelee itsensä kanssa! On tainnut tyhjien pullojen keruurahat mennä muihin lääkkeisiin!
- AnonyymiUUSI
Reseptilääkkeiden hinnat määräytyvät lääketaksan mukaan, joka on Fimean ja Kelan valvoma. Apteekit eivät voi itse muuttaa näitä hintoja.
"Itsehoitolääkkeet" ovat toki vapaassa kilpailussa, mutta niitähän ei osteta lääkkeeksi, vaan popsitaan nautintoaineeksi. Ne eivät paranna, vaan helpottavat, tai viivyttävät paranemista. Särkylääkkeille yms. pitäisi keksiä aivan uusi nimike, mutta tähän juksuun en ehdi sitä keksiä. Pitää rientää, että kerkiän lähteä ja joudun menemään. - AnonyymiUUSI
Ja enkä ole pappa,olen 54 v työmies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.172186Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain1891778Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162071729Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1011399Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno431274Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu531091Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas1651085- 891004
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.147918Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks14871