Olen vuosia käyttänyt eri Apteekkien palveluja ja verranut hintoja.Pudasjärven Apteekissa on kalleimmat hinnat ja ilmapiiri kuin -47luvun Koskelan pirtissä.Esimerkiksi eräs yksittäinen tuote on Kiimingin Aptekissakin 10 e edullisempi.Voisko joskus ees vaikka sen tekohymy irvistyksen ottaa kasvoille,jos sitä aitoa oo koskaan näkyvillä.
Miksi Apteekkimme on kallis,ja tuima ilmapiiri siellä?
37
1093
Vastaukset
- Anonyymi
Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.
- Anonyymi
Totta puhut. Siellä on eräs tummatukkainen rillipäinen kiltsi joka ei osaa tervehtiä mennen tullen eikä palatessa. Hyvin ylimielinen vaikka varmaan on aihettakin akateemisesti sivistyneeltä. Onneksi muut on asiakasystävällisiä omistajaa myöten.
- Anonyymi
Minun mielestäni se vaalea on tyly.
- Anonyymi
Onko sisu käyny ötsempikkiä kyselemässä. Ovat rakkaan vaimosn kanssa syöneet grillijuttuja ja imeneet kaljaa kesätapahtumissa. Ovat kyllä silmin nähden lihoneet. Rakas vaimo etenkin. Nyt stoppia grillailuun ja liikuntaa liikuntaa liikuntaa.
- Anonyymi
Hopi hopi hop hop.
- Anonyymi
Melkein naurattaa
- Anonyymi
Nettiapteekista itse tilaan, Pudiksen apteekki on kalliskauppa.
- Anonyymi
Melkein nauratti kun sisu purki matkailuauton sadekatosta vesisateessa. Puskaparkissa o,ivat. Missähän ne kävi paskalla?
- Anonyymi
Toivottavasti eivät apteekin edessä.
Siinä olisi Proviisori kummissaan!
- Anonyymi
Onko ötsempikit saapuneet?
- Anonyymi
Kallis,ja huono palvelu.
- Anonyymi
Papalle on bitch ja mikään ei ole kyllin hyvää, mutta kun siellä Jäälissä tätä nykyään asut, Iijoen varressa oleva asunto on myyty niin voit käydä apteekissa vaikka Oulun keskustassa.
- Anonyymi
Olen muualla asumassa ja käytän apteekin palveluja satunnaisesti. Kohtuulliset hinnat, hyvä ystävällinen palvelu ja ystävälliset myyjät ovat minulle osuneet joka kerta.
- Anonyymi
Ei taida apteekin omistaja olla mikään iloluontoinen olemassaan.
- Anonyymi
Farmaseuttia ovat hakeneet jo vuoden, mikä mättää ettei paikka kiinnosta, pomo ,vai työntekijät vittumaisia.⚠️⚠️⚠️⚠️
- Anonyymi
Onko papan matkailuautossa paskahuussi?
- Anonyymi
Voi että... sinulta pitäs kieltää koko netti. Aina tuota samaa länkytystä
- Anonyymi
Tuima ilme johtuu huonoista palkoista.
- Anonyymi
Taitaa Pätsi hakea sitä farmaseutin paikkaa,kylä kiertue saa jatkoa.
- Anonyymi
Miksi ne länkyttää siellä?
- Anonyymi
Pappa hakee reseptilääkkeetkin muualta halvemmalla, Tummelin lisäksi!
- Anonyymi
Tänään sain nappisilmältä, hyvää palvelua.Ei tietoakaan myrtsinaamasta.pisteet pudisteekille!
- Anonyymi
Kyllä oli apteekissa jäätävä ilmapiiri,käsin koskeltavissa Hohto elokuvan tunne.
- Anonyymi
Papalla taas kaksi viestiä peräkkäin, joissa riitelee itsensä kanssa! On tainnut tyhjien pullojen keruurahat mennä muihin lääkkeisiin!
- Anonyymi
Reseptilääkkeiden hinnat määräytyvät lääketaksan mukaan, joka on Fimean ja Kelan valvoma. Apteekit eivät voi itse muuttaa näitä hintoja.
"Itsehoitolääkkeet" ovat toki vapaassa kilpailussa, mutta niitähän ei osteta lääkkeeksi, vaan popsitaan nautintoaineeksi. Ne eivät paranna, vaan helpottavat, tai viivyttävät paranemista. Särkylääkkeille yms. pitäisi keksiä aivan uusi nimike, mutta tähän juksuun en ehdi sitä keksiä. Pitää rientää, että kerkiän lähteä ja joudun menemään. - Anonyymi
Ja enkä ole pappa,olen 54 v työmies.
- Anonyymi
Yksi hiusten hoitoaine halvempi Kiimingissä yli 8 euroa.!!!???
- Anonyymi
Kuka tollo ostaa apteekista hiustenhoitoaineita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka tollo ostaa apteekista hiustenhoitoaineita?
Rikkaat akat ostaa pää- ja naamarasvasa apteekista. Sekä muut hykieenia-tuotteesa. Niillä ku ei oo niin euron päälle.
- Anonyymi
Niin kallista on ja osa farmaseuteista asiantuntemattomia ja töykeitä, tiuskitaan vaan, etenkin se vaalea
- Anonyymi
Minkään paikkakunnan apteekki, ei ole viihdekeskus.
Apteekissa keskitytään asiakkaisiin ja heidän palveluun, asiantuntemuksella ja kokemuksella.
Muu on turhaa toiminnan kannalta.
Typerät asiakkaat aiheuttavat ongelmia apteekeille.
En niitä tässä luettele, mutta törkeää käytöstä ilmenee päivittäin.
Miksi mennä kiukkuaan purkamaan apteekkiin?- Anonyymi
Viesteissähän on kritisoitu palveluammatissa olevien työntekijöiden palvelualttiutta ja asiantuntemusta.
- Anonyymi
Tollo,erikoislääke hiushoitoaineita ei myydä kuin apteekeissa.Tokmannilla myydään halvat ja huonot.
- Anonyymi
Tottakai täit pitää häätää apteekin erikoislääke hoitoaineilla!
- Anonyymi
Just joo. Sitä saa mitä tilaa. Toivottavasti erikoishiushoito-tuotteet ei ikinä lopu meidän apteekista. Ihan sama vanhusten verenpainelääkkeille. Eihän niillä ees oo rahaa niihin.
- Anonyymi
Proviisori vaihtoon niin palvelu paranee.
- Anonyymi
Eikö se ole äkäinen vanhapiika.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait683362Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso41194- 22974
Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3970Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68810Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60744Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es34725Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä45709Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t29663Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4647