Varma keino herättää reaktioita on rasistinen ja maahanmuuttovastainen sisältö.
Anonyymi-ap
2025-08-11 18:38:11
Helppoa taistelu X:n disinformaatiotulvan keskellä ei ole. Kallioniemi myöntää olevansa lopulta melko pieni tekijä. Väärän tiedon levittäminen on maailmalla liiketoimintaa.
Kallioniemi kertoo esimerkkejä eri puolilla maailmaa toimivista tileistä, joiden tarkoitus on vain herättää reaktioita ja kerätä sitä kautta rahaa. Tekoäly on tehnyt väärän tiedon levittämisestä tehokasta ja jopa pitkälle automatisoitua.
– Olen nähnyt esimerkiksi pakistanilaisen kaverin, joka sanoi, että hänellä on viisi tiliä, jotka tienaavat hänelle kaksi tonnia kuussa, että osta mun kurssi ja mä kerron sinulle, miten sä voit tehdä samanlaisen.
Varma keino herättää reaktioita on rasistinen ja maahanmuuttovastainen sisältö.
– Saadaan paljon tykkäyksiä ja jakoja. Ihmiset ovat helposti provosoitavissa sen aiheen ympärillä.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011384256.html
PS. tuli moktar gubta suomi24 mieleen.....
Kallioniemi kertoo esimerkkejä eri puolilla maailmaa toimivista tileistä
Anonyymi-ap
5
70
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
elämässä voi taopahtua outoja asioita 🤣
- AnonyymiUUSI
joo minä kanssa isistä arvostelin ja kävi näin 🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
joo minä kanssa isistä arvostelin ja kävi näin 🤣🤣🤣
ahaa
- AnonyymiUUSI
moktar gubta sdp...
- AnonyymiUUSI
Tekoäly on tehnyt väärän tiedon levittämisestä tehokasta ja jopa pitkälle automatisoitua ja jos siitä rahaa saa, niin kannattavaa liiketoimintaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 28911307
- 1337020
- 995741
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa385108- 524281
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303989- 613534
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323501Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223035- 793000