Kuka muistaa paloauto varkauden kylillä? Se oli hurjaa aikaa se!
Paloautovaras
23
683
Vastaukset
- Anonyymi
onkai nekin kun jättivät avaimet siihen ja liekö käyntiinki valvomatta ja joku poika sai siinä tilaisuuden loistaa
- Anonyymi
Kuka muistaa lääkevarkauden?
- Anonyymi
Sairaalasta varastivat.
- Anonyymi
Ennen tapahtu vaikka mitä. Nykyään kylillä pyörii vaan skootterikuski ja thaimaalaisia.
- Anonyymi
Valkoinen mitsubishi maasturi pahin pöristelijä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valkoinen mitsubishi maasturi pahin pöristelijä.
Kuka omistaa? Paikallisia vai muualta tulleita?
- Anonyymi
Uutisia facessa, vasemmisto ei taas ymmärrä.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14865352/sairaalan-purkujatteet-kiuruvetiselle-maatilalle - Anonyymi
On huono muistista porukkaa!
- Anonyymi
Kuka muistaa kuka peruSS käpykaartilaisista narahti rattijuoppoudesta?🌈💦💦💦
- Anonyymi
Kuka muistaa Kepupällikköä joka teki tahallaan virkarikoksen Osa valtuutetuista tuki ja kannattiSuuri osa heistä istuu nytkin päättämässä Pyhäjärven asioista. Johan emojiKepuPelle heräsi.Paljonko Kepu maksaa noista suunsoitoista?? Muista ilmoittaa verottajalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka muistaa Kepupällikköä joka teki tahallaan virkarikoksen Osa valtuutetuista tuki ja kannattiSuuri osa heistä istuu nytkin päättämässä Pyhäjärven asioista. Johan emojiKepuPelle heräsi.Paljonko Kepu maksaa noista suunsoitoista?? Muista ilmoittaa verottajalle.
Hyvä juttu, että ovat päättämässä.
Persujen ja KD:n rintamakarkurit ovat nytkin tyhjän uikuttajia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole Kepu vaan PeruSS marisija🌈💦💦💦
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole Kepu vaan PeruSS marisija🌈💦💦💦
Olet Kepun HKsininen
- Anonyymi
montako nyt valtuustossa istuvaa on kärähtänyt ratista
- Anonyymi
Montako nykyistä valtuutettua on lipsauttanut autonsa ojaan suoralla tiellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako nykyistä valtuutettua on lipsauttanut autonsa ojaan suoralla tiellä?
nolla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nolla?
Ainakin 1.
- Anonyymi
tuohon edelliseen, eipäs siellä sellaisia ole mikä lie villi kurja huhu tuokin
- Anonyymi
Oli vuosia vuosia sitten.
- Anonyymi
Kuka muistaa paikallisen "lapsenkoskijan"?🌈💦💦💦
- Anonyymi
Jos perheessä on lapsia niin tuleehan niitä kosketeltua.Sinulla nyt ei voi olla lapsia kuiva muna.
- Anonyymi
Muistaa R ja R.
- Anonyymi
Kuka muistaa paloauto varkauden kylillä? Ne oli aikoja ne!!!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905197
- 534066
- 252189
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271927Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980