1. Siinä seisotaan ja kävellään vähemmän 2. Koripallo on kansainvälinen laji 3. Peli yleisöystävällistä 4. Laji on monipuolisempi 5. Vaatii enemmän peliälyä ja taktista osaamista 6. Koripallon pelasminen eduksi muille pallopeleille
Miksi koripallo on parempi kuin pesäpallo
10
435
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä tahansa pallopeli on parempaa liikunnan kannalta.
- Anonyymi
Pesäpallo onkin sotilaallinen ja maanpuolustuksellinen laji, jota harjoiteltiin suojeluskunnissa. Pesäpallon heitto harjotuttaa käsikranaatin heittämistä. Juoksupyrähdykset harjotuttaa rynnäköintiä. Joukkuehenki ja äänenkäyttö taisteluissa ovat tärkeitä. Isänmaallinen pallopeli.
- Anonyymi
Käsikranaatiin oppii heittämään tyhmempikin, parikeraa kun vetää sokan irti ja pitää kädessä niin alkaa heittäminen maistuun. Vimpelissä voi tietenkin olla hitaammin oppiviakin.
- Anonyymi
Molemmat lajit on Nössöille! kun ei itse osata edes palloa ostaa.
- Anonyymi
Koripallo fanit maailmalla atomipommineen leikkii salibandyn jääkiekon ja pesiksen kanssa ja silittää pesis pelaajia naisia/miehiä/nuoria
- Anonyymi
Itse en seuraa kusijengin pelejä. Koripallo on typerä laji.
- Anonyymi
Mitä suurempi pallo, sen parempi liikuntamuoto. Asia on yksinkertaisuudessaan näin.
- Anonyymi00008
Miten golf sijoittuu tähän? Kolokolo-palloilu? Kiva harrastus, ennen elitistinen mutta hyvää kävelyliikuntaa, 4h /kierros
- Anonyymi00009
Apua, Vimpelin kunta tarvitsee apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231855
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1261579Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras761375- 311324
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1271146Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet491038Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221011- 22997
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66858- 47800