Moi!
Myydään käyttämätön Pipe dream extreme mega masturbator. Tuote on alkuperäisissä muoveissa ja laatikossa. Tarkoitus oli antaa tämä polttareihin lahjaksi, mutta jäi sitten hetken mielijohteesta ostamisen jälkeen kaappiin. Nouto PK seutu, postitus mahdollista muualle. Jos joku on kiinnostunut niin yhteyttä [email protected]
Myydään käyttämätön Pipe Dream Mega Masturbator
Anonyymi-ap
4
167
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä hinta sulla..
- Anonyymi
Ota yhteyttä tuohon sähköpostiin minkä laitoin. Laita siihen oma tarjous, mitä oot valmis maksamaan ja katotaan sitten lisää
- Anonyymi
Postita spedelle niuvanniemen suljetulle
- Anonyymi
Jaa sinäkö sen haluaisit. Annappa tarkempi osoite laitetaan tulemaan. Saat sen ihan ilmasiksi. Ei tarvii aina olla sää mää ja bäätä peppuun vetämässä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706804
- 594572
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s323768- 633081
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271646- 171630
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431187