” Etsikää Herraa silloin, kun hänet löytää voidaan; huutakaa häntä avuksi, kun hän läsnä on.”
Jesaja 55:6
ETSIKÄÄ JUMALAA, KUN VIELÄ ON AIKA
19
102
Vastaukset
- Anonyymi
Etsikäät Herraa, kuin hän löytää taitaan: rukoilkaat häntä, koska hän läsnä on.
- Anonyymi
Söken HERREN, medan han låter sig finnas; åkallen honom, medan han är nära.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Söken HERREN, medan han låter sig finnas; åkallen honom, medan han är nära.
Seek ye the LORD while he may be found, call ye upon him while he is near:
- Anonyymi
”Minun sydämeni vetoaa sinun omaan sanaasi: "Etsikää minun kasvojani". Herra, minä etsin sinun kasvojasi.
Psalmi 27:8- Anonyymi
Minun sydämeni sanoo sinulle tämän sinun sanas: etsikäät minun kasvojani! sentähden minä etsin, Herra, sinun kasvojas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun sydämeni sanoo sinulle tämän sinun sanas: etsikäät minun kasvojani! sentähden minä etsin, Herra, sinun kasvojas.
Mitt hjärta förehåller dig ditt ord: "Söken mitt ansikte." Ja, ditt ansikte, HERRE, söker jag;
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitt hjärta förehåller dig ditt ord: "Söken mitt ansikte." Ja, ditt ansikte, HERRE, söker jag;
When thou saidst, Seek ye my face; my heart said unto thee, Thy face, LORD, will I seek.
- Anonyymi
” Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan.”
Matt 6:33- Anonyymi
Vaan etsikäät ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, ja niin kaikki nämät teille annetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaan etsikäät ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, ja niin kaikki nämät teille annetaan.
Nej, söken först efter hans rike och hans rättfärdighet, så skall också allt detta andra tillfalla eder.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nej, söken först efter hans rike och hans rättfärdighet, så skall också allt detta andra tillfalla eder.
But seek ye first the kingdom of God, and his righteousness; and all these things shall be added unto you.
- Anonyymi
Erittäin varteenotettava kehoitus, jopa elämän ja kuoleman kysymys!
- Anonyymi
Liittyi siihen aikaan kun Jumala oli Israelin kansan kanssa Ilmestysmajassa.
Nyt tilanne on toisenlainen.
1. Tim. 6:16
Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen. [2. Moos. 33:20; Ps. 102:28, 104:2; Joh. 1:18] - Anonyymi
2. Tess. 2:4
Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala. - Anonyymi
Lahkolaiset ilmoittaa lehdessä päivämäärän ja kellonajankin milloin Jumala on tavattavissa heidän lahkokellareissaan.
- Anonyymi
Onko se taas hukassa, noita muistisairaita pitäisi olla aina etsimässä. Huutakoon itse apua hänhän se hukassa on.
- Anonyymi
Onhan jumalia satoja ja jokainen voi valita mieleisen.
- Anonyymi
Jeesus lupasi eläissään olla vain omien läheisten apostolien kanssa maan päällä kun he häntä pyytävät mukaansa matkoille paikallisiin kyliin. Ei se mikään yleinen lupaus ole kun vaan Jeesuksen nimeä hoetaan.
Vaikka sata lahkolaista hokisi Jeesus-nimeä, niin ei Jeesus siellä ole läsnä.
Matt.7
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. - Anonyymi
Moni ei piittaa, vaan menee päistikkaa helvettiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733350
- 463112
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512351Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3411999- 1401759
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161575Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan121432Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121269- 451204
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii671120