Tommi Hirvonen on tainnut olla liikaa auringossa, ensilumen latu tuottaa saman verran kuin maksaa. Hiihtolippujen hinnat taitavat nousta pilviin :). Puoli miljoonaa valoihin kunnalta kun samalla itketään muutamista tonneista. Voi meitä poloisia.
Ensilumen latu
11
482
Vastaukset
- Anonyymi
leso tyyppi osovaa selittee oikeita kunna pamppuja virkailemaa joskus piässy
- Anonyymi
näitä riittää tiälä ja tuola
- Anonyymi
Puoli miljoonaa metsän valaisuun tuosta noin vaan, mutta kun tiestön parantamiseen tarvittaisi rahaa sitä ei olekaan, Kuusela ja muut hiihtoniilot voisivat katsoa peiliin ja hävetä
- Anonyymi
kyllä SE RINKINEN herätte lee ei jiä aurinkoon pistoksen suapi malli keleposii kolme kopla rahoo on niin paljo ettei wc ssä tarvi käyä peilaukset jiäpi vähemmälle
- Anonyymi
kuusela isukkilla ol aikonaa ford 5000 hyvin män kurakossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuusela isukkilla ol aikonaa ford 5000 hyvin män kurakossa
Nyt en ihan ymmärrä.Miten tämä liittyy ensi lumen latuun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
fordilla piäs huonomila tiestölä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
fordilla piäs huonomila tiestölä
eikös kuusela ou johto tehävissä suku vika jos suksi luistaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mikahan on johto mihii sitte tulee valot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mikahan on johto mihii sitte tulee valot
työ mies mika tarvihtoo kaikki kuntalaiset puolelleen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1882260Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka32089Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3161836- 931597
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821468Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001230- 671170
- 251111
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73996