Kelpaisiko kajaanin neitosille parrakas skitsofreenikko ja ylipainoinen

Anonyymi-ap

28v mies joka asuu kajaanissa

53

305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hehehee nyt tuli paha ehdottomasti niuvanniemeen siellä se skitso spede on myös

• Anonyymi

Katos spedehän ilmoitti missä on. No eipä yllätys huhuja siitä täällä on ollut jo kauan.

• Anonyymi

Katos sähän ole se speden kaveri niuvannimeltä. Miksipä et tietäisi.

• Anonyymi

Mites kovaa se kalikka sua päähän kalahti. Tais sattuu lujaa ja jälkensä on jättänyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mites kovaa se kalikka sua päähän kalahti. Tais sattuu lujaa ja jälkensä on jättänyt.

Menkääs nyt pilipali pojat muualle satuilemaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä kalikka?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä kalikka?

Sinähän sen ittestäs tiedät mitä täällä kyselet.

• Anonyymi

Miten kaltaisessi käsittelee naista yhdynnän aikana. N 36v

• Anonyymi
        UUSI

Ainakin exää panin aika rajusti halusin eri asentoja jatkuvasti mutta takaapäin ei suostunut antamaan. Panin sitä myös kun sillä oli kuukautiset päällä oli pakko saada seksiä kun oli kovat halut. Tissejä hieroin ja imin jatkuvasti siltä. Tykkään naisista jotka ovat hoivaviettejä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin exää panin aika rajusti halusin eri asentoja jatkuvasti mutta takaapäin ei suostunut antamaan. Panin sitä myös kun sillä oli kuukautiset päällä oli pakko saada seksiä kun oli kovat halut. Tissejä hieroin ja imin jatkuvasti siltä. Tykkään naisista jotka ovat hoivaviettejä

Aattelinkin olet rajukin naidessa, tykkäisin sellaisesta kumppanista. Puolisoni uskalla ottaa kunnolla, kyselee yhdynnän aikana sattuuko joka itseltä vie todellisen nautinnon. N 36v

• Anonyymi
        UUSI

En kuitenkaan epäkunnioittavasti ja väkivalloin vaan tunnelmat pitää olla hyvät. Tykkään hoivavieteistä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aattelinkin olet rajukin naidessa, tykkäisin sellaisesta kumppanista. Puolisoni uskalla ottaa kunnolla, kyselee yhdynnän aikana sattuuko joka itseltä vie todellisen nautinnon. N 36v

Saako sua takaapäin jyysätä? Haluaiam myös että olet päälläni ja hankaat pimppiäsi penikseeni ja tykkäisin myös ja rintasi hyppisi samalla. Ei väkivaltaisia seksiä vaan kovaa ja tunteella

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tissein väliin kans penis. Mul on aika paksu penis

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kun exäni tuli sillon 10 vuotta sitten suihkusta menin ja kävin kiinni riisuin siltä kylpytakin päältä ja sitten näkyikin stringit ja rintsikat ja aloin sitten suutelemaan sitä joka paikasta. Meille oli ehkä liikaakin seksiä joka päivä harrastettiin seksiä ainakin kerran päivässä. Haluisin varmasti kokea saman uudelleen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Saako sua takaapäin jyysätä? Haluaiam myös että olet päälläni ja hankaat pimppiäsi penikseeni ja tykkäisin myös ja rintasi hyppisi samalla. Ei väkivaltaisia seksiä vaan kovaa ja tunteella

Olet ihana! Tykkään takaa kun mies pitää kunnolla kiinni. Rintani aika kookkaat jotka pomppii naidessa, just kovaa ja tunne mukana. Ai sait mut kiihottumaan kun kerroit niin seikka peräisesti🤗

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet ihana! Tykkään takaa kun mies pitää kunnolla kiinni. Rintani aika kookkaat jotka pomppii naidessa, just kovaa ja tunne mukana. Ai sait mut kiihottumaan kun kerroit niin seikka peräisesti🤗

Saako niistä imeä myös maitoa? Nyt tekis mieli sua on jo kovana

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä mies raiskaa sut kunnolla. Halut näköjään sitä.

• Anonyymi
      UUSI

Tykkäisin kans jos sun kaltainen hoivavietti pesisit mut suihkussa seksin jälkeen. Oltais alasti siellä kumpikin

• Anonyymi
      UUSI

Ennen seksiä tuijottaisin sua jonkun aikaa tän skitsofrenian takia pelkkää tuijotusta ilman mitään tunteita sitten kävisin kiinni. Suutelisin sua kovasti joka paikasta sitten alkaisin hieromaan sua rinnoista ja takapuolesta sitten repisin Sinulta vaatteet pois ja alettaisiin hommiin.

• Anonyymi
        UUSI

Aih älä olet etsimäni haluan rajun miehen, joka ottais eikä kyselisi miltä tuntuu. Ps. Olen tunnin päästä taasen yksin, mieheni tuli juuri töistä. N 36v

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aih älä olet etsimäni haluan rajun miehen, joka ottais eikä kyselisi miltä tuntuu. Ps. Olen tunnin päästä taasen yksin, mieheni tuli juuri töistä. N 36v

Tuu kajaaniin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuu kajaaniin

Asumme Nurmeksessa mut liikun työni vuoksi myös Kajaanissa silloin tällöin. Vastaan noin klo.18 jos viestiä laitat. N 36v

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Asumme Nurmeksessa mut liikun työni vuoksi myös Kajaanissa silloin tällöin. Vastaan noin klo.18 jos viestiä laitat. N 36v

Saanko kysyä että miksi haluat peittää miestäsi 😃

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Saanko kysyä että miksi haluat peittää miestäsi 😃

Meillä avoin suhde alusta alkaen, silti emme loukkaa toisiamme esim. että vaihdan viestiä jonkun vieraan kanssa kun mieheni kotona. N 36v

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä avoin suhde alusta alkaen, silti emme loukkaa toisiamme esim. että vaihdan viestiä jonkun vieraan kanssa kun mieheni kotona. N 36v

Haluatko tavata voitais viettää aikaa? Skitsofrenian takia olen hieman sellainen etten kykene näyttämään tunteita muille koska tunteen latistuneet mutta osoitan ne sillä tavalla että katson silmiin pitkään. Hieman puhe köyhtynyt mutta saan kuitenkin juteltia. Hieman salaperäinen olen. Mutta mieluummin naisen pitäisi aloittaa keskustelu koska Skitsofrenia aloitekyvyttömyys.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ennen seksiä yleensä tuijotan pitkään ja sitten hiljalleen lähestyn ja käyn kiinni

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Haluatko tavata voitais viettää aikaa? Skitsofrenian takia olen hieman sellainen etten kykene näyttämään tunteita muille koska tunteen latistuneet mutta osoitan ne sillä tavalla että katson silmiin pitkään. Hieman puhe köyhtynyt mutta saan kuitenkin juteltia. Hieman salaperäinen olen. Mutta mieluummin naisen pitäisi aloittaa keskustelu koska Skitsofrenia aloitekyvyttömyys.

Olen tietoinen sairaudestasi, salaperäisyys juuri kiihottaa. Jokuhan kommentoinut että raiskaat mut, tässä tapauksessa luvan kera.
        Minkä painoinen olet, kirjoitit ylipainoinen koskaan ollut painavan miehen kaa. N 36v

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen tietoinen sairaudestasi, salaperäisyys juuri kiihottaa. Jokuhan kommentoinut että raiskaat mut, tässä tapauksessa luvan kera.
        Minkä painoinen olet, kirjoitit ylipainoinen koskaan ollut painavan miehen kaa. N 36v

En raiskaa en ole niin sairas. Kysyn luvan sen jälkeen lähestyn. 131 kg painava 183cm pitkä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En raiskaa en ole niin sairas. Kysyn luvan sen jälkeen lähestyn. 131 kg painava 183cm pitkä

tarkoitin 121 kg painava kirjotus virhe tuli

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä en ajatellutkaan vaan moni varmaan ajattelee asioita synkästi. Hui mietin miltä tuntuu kun olet päälläni ja pidät hyvänä mua.
        Olen 166 65 itse.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Yleensä parisuhteessa kourin naista aika paljon tisseistä sun muualta. Näin tein exäni kanssa. Saatan yhtäkkiä kysyä panemaan jos olen suhteessa. Yleensä kun tulee kovat halut juoksen naiseen kiinni ja täytän haluni mutta en raiskaa jos nainen sanoo että ei

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä en ajatellutkaan vaan moni varmaan ajattelee asioita synkästi. Hui mietin miltä tuntuu kun olet päälläni ja pidät hyvänä mua.
        Olen 166 65 itse.

Oon puoleksi turkkilainen ja puoleksi suomalainen haittaako se? Tykkään lyhyistä naisista ja laihoista

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oon puoleksi turkkilainen ja puoleksi suomalainen haittaako se? Tykkään lyhyistä naisista ja laihoista

Eihän sillä mitään negatiivista. Olenko mielestäsi tarpeeksi pieni kokoinen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Just hyvä kelpaa. Varmasti olet hyvän näköinen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiihottsisko jos sä imettäisit mus niinkuin lasta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiihottaisko jos imettäisit mua niinkuin lasta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Just hyvä kelpaa. Varmasti olet hyvän näköinen

Kiitos!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiihottaisko jos imettäisit mua niinkuin lasta

Todellakin. Hyvät nännit imeä jopa mieheni sanonut.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti omaan hyvän Karman kun jatkuvasti tulee naisia joka paikasta välillä nuoret tytöt ja välillä saman ikäisiä ja välillä vanvempia naisia. Minusta tykkää jopa alaikäiset. Yksi ihastu minuun kun olin juomassa mutta se oli 15 vuotias olisin saanut syytteet lapsen seksuaalisesta hyväksi käytöstä jos olisin alkanut sen kanssa. Lähetti minulle jopa alaston kuvan itsestään. Joudun lopettamaan en halua vankilaan enkä muutenkaan halua olla pedari. Mutta aina joku nainen jostain löytyy nyt sinä vaikka en tiiä mihin tämäkin johtaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pidän itseäni tosi rumana mutta silti noita naisia tulee. Ilmeisesti minulla niin hyvä persoona että naiset tykkää

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti omaan hyvän Karman kun jatkuvasti tulee naisia joka paikasta välillä nuoret tytöt ja välillä saman ikäisiä ja välillä vanvempia naisia. Minusta tykkää jopa alaikäiset. Yksi ihastu minuun kun olin juomassa mutta se oli 15 vuotias olisin saanut syytteet lapsen seksuaalisesta hyväksi käytöstä jos olisin alkanut sen kanssa. Lähetti minulle jopa alaston kuvan itsestään. Joudun lopettamaan en halua vankilaan enkä muutenkaan halua olla pedari. Mutta aina joku nainen jostain löytyy nyt sinä vaikka en tiiä mihin tämäkin johtaa

Karmaan uskon itsekkin, enhän olisi sulle vastannut jos valokuva poikia etsisin. Seksuaallisesti olen kyltymätön, haluan kokea jotain erilaista. Itsekkin kaksi kertaa tavannut nuoremman miehen, juteltiin paljastui olivat molemmat 16 vuotiaita. Päällisin puolin luulin 19- 20 vuotiaita, toisen kanssa suutelin rannalla olin valmis antautuu tein topin kun selvisi ikä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pidän itseäni tosi rumana mutta silti noita naisia tulee. Ilmeisesti minulla niin hyvä persoona että naiset tykkää

Karski mies koskaan ruma ole..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tykkään imeksiä jalkojen välistä herkkuasi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Karmaan uskon itsekkin, enhän olisi sulle vastannut jos valokuva poikia etsisin. Seksuaallisesti olen kyltymätön, haluan kokea jotain erilaista. Itsekkin kaksi kertaa tavannut nuoremman miehen, juteltiin paljastui olivat molemmat 16 vuotiaita. Päällisin puolin luulin 19- 20 vuotiaita, toisen kanssa suutelin rannalla olin valmis antautuu tein topin kun selvisi ikä.

Tekis mieli nyt tissejä ja pillua sekä persettä. Tykkään vanhemman naisen tisseistä ovat muhkeammat. Harmi vaan kun en saa sinulta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tekis mieli nyt tissejä ja pillua sekä persettä. Tykkään vanhemman naisen tisseistä ovat muhkeammat. Harmi vaan kun en saa sinulta

Tulen 29 pvä perjantaina Kajaaniin, vapaa olisin puolilta päivin. Saisit silloin olla kanssani, ehkäisy kunnossa joten aidosti pystymme nauttii. Terkuin Sari 36v

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tulen 29 pvä perjantaina Kajaaniin, vapaa olisin puolilta päivin. Saisit silloin olla kanssani, ehkäisy kunnossa joten aidosti pystymme nauttii. Terkuin Sari 36v

Vähän huolettaa tuo sun parisuhde tilanne petämme miestäsi jos harrastetaan seksiä. Ei varmasti tykkää hyvällä. Toisinaan halusin olla kanssasi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla jo tuli pieni ejakulaatio peniksestä nyt yöllä kun haluttaa niin paljon. Ilmeisesti teemme aviorikoksen kun haluat mua vaikka olet parisuhteessa. Pakko työntää sisään en pysty hallita halujani. Ainakun nään naisen pitää juosta kimppuun ja täyttää halut

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla on auto? Mulla ei. Oon eläkkeellä tän skitson takia

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voitais nähä Pakko kysyä että mitä mieltä olet islamilaisista naisia alistavista burqa kaavuista ja hijabeista. Minä sanon mielipiteeni. Minä vihaan sitä paska uskontoa jossa naisia alistetaan. Olen lukenut heidän pyhät kirjansa ja sain selville kuinka nais vihamielinen uskonto se on. Pistää vihaksi miten ne käsittelee naisia muslimi maissa en voisi ikinä kuvitella että olisin sellainen joka löisi tai raiskaisi naisen. Minä kohtelen sinua hyvin kun nähdään mutta en ole liian kiltti kuitenkaan. Tunteeni ovat latistuneet skitsofrenian takia mutta pystyn näyttämään tunteeni sinua kohtaan katsomalla sinua silmiin pitkään

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla jo tuli pieni ejakulaatio peniksestä nyt yöllä kun haluttaa niin paljon. Ilmeisesti teemme aviorikoksen kun haluat mua vaikka olet parisuhteessa. Pakko työntää sisään en pysty hallita halujani. Ainakun nään naisen pitää juosta kimppuun ja täyttää halut

Älä hölötä sontaa kun nainen valmis pantavaksi. Oletko edes tosissaan vai fantasioit vaan. M 52

• Anonyymi
      UUSI

Minusta tuo ei ehkä ole oikein että panisin varattua naista Houkuttaisi vaan tuollaista iso rintaista naista naida

• Anonyymi
        UUSI

Haluaisitko tosi isoa sotanorsua

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaisitko tosi isoa sotanorsua

Sinuako ei kiitos vedä kätees hönö.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      92
      3528
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2907
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2396
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2328
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2291
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2256
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2143
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2107
    9. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      115
      2055
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1974
    Aihe