28v mies joka asuu kajaanissa
Kelpaisiko kajaanin neitosille parrakas skitsofreenikko ja ylipainoinen
53
305
Vastaukset
- Anonyymi
Hehehee nyt tuli paha ehdottomasti niuvanniemeen siellä se skitso spede on myös
- Anonyymi
Katos spedehän ilmoitti missä on. No eipä yllätys huhuja siitä täällä on ollut jo kauan.
- Anonyymi
Katos sähän ole se speden kaveri niuvannimeltä. Miksipä et tietäisi.
- Anonyymi
Mites kovaa se kalikka sua päähän kalahti. Tais sattuu lujaa ja jälkensä on jättänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites kovaa se kalikka sua päähän kalahti. Tais sattuu lujaa ja jälkensä on jättänyt.
Menkääs nyt pilipali pojat muualle satuilemaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä kalikka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä kalikka?
Sinähän sen ittestäs tiedät mitä täällä kyselet.
- Anonyymi
Miten kaltaisessi käsittelee naista yhdynnän aikana. N 36v
- AnonyymiUUSI
Ainakin exää panin aika rajusti halusin eri asentoja jatkuvasti mutta takaapäin ei suostunut antamaan. Panin sitä myös kun sillä oli kuukautiset päällä oli pakko saada seksiä kun oli kovat halut. Tissejä hieroin ja imin jatkuvasti siltä. Tykkään naisista jotka ovat hoivaviettejä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin exää panin aika rajusti halusin eri asentoja jatkuvasti mutta takaapäin ei suostunut antamaan. Panin sitä myös kun sillä oli kuukautiset päällä oli pakko saada seksiä kun oli kovat halut. Tissejä hieroin ja imin jatkuvasti siltä. Tykkään naisista jotka ovat hoivaviettejä
Aattelinkin olet rajukin naidessa, tykkäisin sellaisesta kumppanista. Puolisoni uskalla ottaa kunnolla, kyselee yhdynnän aikana sattuuko joka itseltä vie todellisen nautinnon. N 36v
- AnonyymiUUSI
En kuitenkaan epäkunnioittavasti ja väkivalloin vaan tunnelmat pitää olla hyvät. Tykkään hoivavieteistä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aattelinkin olet rajukin naidessa, tykkäisin sellaisesta kumppanista. Puolisoni uskalla ottaa kunnolla, kyselee yhdynnän aikana sattuuko joka itseltä vie todellisen nautinnon. N 36v
Saako sua takaapäin jyysätä? Haluaiam myös että olet päälläni ja hankaat pimppiäsi penikseeni ja tykkäisin myös ja rintasi hyppisi samalla. Ei väkivaltaisia seksiä vaan kovaa ja tunteella
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja tissein väliin kans penis. Mul on aika paksu penis
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kun exäni tuli sillon 10 vuotta sitten suihkusta menin ja kävin kiinni riisuin siltä kylpytakin päältä ja sitten näkyikin stringit ja rintsikat ja aloin sitten suutelemaan sitä joka paikasta. Meille oli ehkä liikaakin seksiä joka päivä harrastettiin seksiä ainakin kerran päivässä. Haluisin varmasti kokea saman uudelleen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saako sua takaapäin jyysätä? Haluaiam myös että olet päälläni ja hankaat pimppiäsi penikseeni ja tykkäisin myös ja rintasi hyppisi samalla. Ei väkivaltaisia seksiä vaan kovaa ja tunteella
Olet ihana! Tykkään takaa kun mies pitää kunnolla kiinni. Rintani aika kookkaat jotka pomppii naidessa, just kovaa ja tunne mukana. Ai sait mut kiihottumaan kun kerroit niin seikka peräisesti🤗
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet ihana! Tykkään takaa kun mies pitää kunnolla kiinni. Rintani aika kookkaat jotka pomppii naidessa, just kovaa ja tunne mukana. Ai sait mut kiihottumaan kun kerroit niin seikka peräisesti🤗
Saako niistä imeä myös maitoa? Nyt tekis mieli sua on jo kovana
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä mies raiskaa sut kunnolla. Halut näköjään sitä.
- AnonyymiUUSI
Tykkäisin kans jos sun kaltainen hoivavietti pesisit mut suihkussa seksin jälkeen. Oltais alasti siellä kumpikin
- AnonyymiUUSI
Ennen seksiä tuijottaisin sua jonkun aikaa tän skitsofrenian takia pelkkää tuijotusta ilman mitään tunteita sitten kävisin kiinni. Suutelisin sua kovasti joka paikasta sitten alkaisin hieromaan sua rinnoista ja takapuolesta sitten repisin Sinulta vaatteet pois ja alettaisiin hommiin.
- AnonyymiUUSI
Aih älä olet etsimäni haluan rajun miehen, joka ottais eikä kyselisi miltä tuntuu. Ps. Olen tunnin päästä taasen yksin, mieheni tuli juuri töistä. N 36v
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aih älä olet etsimäni haluan rajun miehen, joka ottais eikä kyselisi miltä tuntuu. Ps. Olen tunnin päästä taasen yksin, mieheni tuli juuri töistä. N 36v
Tuu kajaaniin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuu kajaaniin
Asumme Nurmeksessa mut liikun työni vuoksi myös Kajaanissa silloin tällöin. Vastaan noin klo.18 jos viestiä laitat. N 36v
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Asumme Nurmeksessa mut liikun työni vuoksi myös Kajaanissa silloin tällöin. Vastaan noin klo.18 jos viestiä laitat. N 36v
Saanko kysyä että miksi haluat peittää miestäsi 😃
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saanko kysyä että miksi haluat peittää miestäsi 😃
Meillä avoin suhde alusta alkaen, silti emme loukkaa toisiamme esim. että vaihdan viestiä jonkun vieraan kanssa kun mieheni kotona. N 36v
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Meillä avoin suhde alusta alkaen, silti emme loukkaa toisiamme esim. että vaihdan viestiä jonkun vieraan kanssa kun mieheni kotona. N 36v
Haluatko tavata voitais viettää aikaa? Skitsofrenian takia olen hieman sellainen etten kykene näyttämään tunteita muille koska tunteen latistuneet mutta osoitan ne sillä tavalla että katson silmiin pitkään. Hieman puhe köyhtynyt mutta saan kuitenkin juteltia. Hieman salaperäinen olen. Mutta mieluummin naisen pitäisi aloittaa keskustelu koska Skitsofrenia aloitekyvyttömyys.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ennen seksiä yleensä tuijotan pitkään ja sitten hiljalleen lähestyn ja käyn kiinni
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko tavata voitais viettää aikaa? Skitsofrenian takia olen hieman sellainen etten kykene näyttämään tunteita muille koska tunteen latistuneet mutta osoitan ne sillä tavalla että katson silmiin pitkään. Hieman puhe köyhtynyt mutta saan kuitenkin juteltia. Hieman salaperäinen olen. Mutta mieluummin naisen pitäisi aloittaa keskustelu koska Skitsofrenia aloitekyvyttömyys.
Olen tietoinen sairaudestasi, salaperäisyys juuri kiihottaa. Jokuhan kommentoinut että raiskaat mut, tässä tapauksessa luvan kera.
Minkä painoinen olet, kirjoitit ylipainoinen koskaan ollut painavan miehen kaa. N 36v - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen tietoinen sairaudestasi, salaperäisyys juuri kiihottaa. Jokuhan kommentoinut että raiskaat mut, tässä tapauksessa luvan kera.
Minkä painoinen olet, kirjoitit ylipainoinen koskaan ollut painavan miehen kaa. N 36vEn raiskaa en ole niin sairas. Kysyn luvan sen jälkeen lähestyn. 131 kg painava 183cm pitkä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En raiskaa en ole niin sairas. Kysyn luvan sen jälkeen lähestyn. 131 kg painava 183cm pitkä
tarkoitin 121 kg painava kirjotus virhe tuli
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En raiskaa en ole niin sairas. Kysyn luvan sen jälkeen lähestyn. 131 kg painava 183cm pitkä
Sitä en ajatellutkaan vaan moni varmaan ajattelee asioita synkästi. Hui mietin miltä tuntuu kun olet päälläni ja pidät hyvänä mua.
Olen 166 65 itse. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minkä painoinen olet, kirjoitit ylipainoinen koskaan ollut painavan miehen kaa. N 36vYleensä parisuhteessa kourin naista aika paljon tisseistä sun muualta. Näin tein exäni kanssa. Saatan yhtäkkiä kysyä panemaan jos olen suhteessa. Yleensä kun tulee kovat halut juoksen naiseen kiinni ja täytän haluni mutta en raiskaa jos nainen sanoo että ei
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitä en ajatellutkaan vaan moni varmaan ajattelee asioita synkästi. Hui mietin miltä tuntuu kun olet päälläni ja pidät hyvänä mua.
Olen 166 65 itse.Oon puoleksi turkkilainen ja puoleksi suomalainen haittaako se? Tykkään lyhyistä naisista ja laihoista
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oon puoleksi turkkilainen ja puoleksi suomalainen haittaako se? Tykkään lyhyistä naisista ja laihoista
Eihän sillä mitään negatiivista. Olenko mielestäsi tarpeeksi pieni kokoinen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Just hyvä kelpaa. Varmasti olet hyvän näköinen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiihottsisko jos sä imettäisit mus niinkuin lasta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiihottaisko jos imettäisit mua niinkuin lasta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Just hyvä kelpaa. Varmasti olet hyvän näköinen
Kiitos!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiihottaisko jos imettäisit mua niinkuin lasta
Todellakin. Hyvät nännit imeä jopa mieheni sanonut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti omaan hyvän Karman kun jatkuvasti tulee naisia joka paikasta välillä nuoret tytöt ja välillä saman ikäisiä ja välillä vanvempia naisia. Minusta tykkää jopa alaikäiset. Yksi ihastu minuun kun olin juomassa mutta se oli 15 vuotias olisin saanut syytteet lapsen seksuaalisesta hyväksi käytöstä jos olisin alkanut sen kanssa. Lähetti minulle jopa alaston kuvan itsestään. Joudun lopettamaan en halua vankilaan enkä muutenkaan halua olla pedari. Mutta aina joku nainen jostain löytyy nyt sinä vaikka en tiiä mihin tämäkin johtaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pidän itseäni tosi rumana mutta silti noita naisia tulee. Ilmeisesti minulla niin hyvä persoona että naiset tykkää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti omaan hyvän Karman kun jatkuvasti tulee naisia joka paikasta välillä nuoret tytöt ja välillä saman ikäisiä ja välillä vanvempia naisia. Minusta tykkää jopa alaikäiset. Yksi ihastu minuun kun olin juomassa mutta se oli 15 vuotias olisin saanut syytteet lapsen seksuaalisesta hyväksi käytöstä jos olisin alkanut sen kanssa. Lähetti minulle jopa alaston kuvan itsestään. Joudun lopettamaan en halua vankilaan enkä muutenkaan halua olla pedari. Mutta aina joku nainen jostain löytyy nyt sinä vaikka en tiiä mihin tämäkin johtaa
Karmaan uskon itsekkin, enhän olisi sulle vastannut jos valokuva poikia etsisin. Seksuaallisesti olen kyltymätön, haluan kokea jotain erilaista. Itsekkin kaksi kertaa tavannut nuoremman miehen, juteltiin paljastui olivat molemmat 16 vuotiaita. Päällisin puolin luulin 19- 20 vuotiaita, toisen kanssa suutelin rannalla olin valmis antautuu tein topin kun selvisi ikä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pidän itseäni tosi rumana mutta silti noita naisia tulee. Ilmeisesti minulla niin hyvä persoona että naiset tykkää
Karski mies koskaan ruma ole..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään imeksiä jalkojen välistä herkkuasi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Karmaan uskon itsekkin, enhän olisi sulle vastannut jos valokuva poikia etsisin. Seksuaallisesti olen kyltymätön, haluan kokea jotain erilaista. Itsekkin kaksi kertaa tavannut nuoremman miehen, juteltiin paljastui olivat molemmat 16 vuotiaita. Päällisin puolin luulin 19- 20 vuotiaita, toisen kanssa suutelin rannalla olin valmis antautuu tein topin kun selvisi ikä.
Tekis mieli nyt tissejä ja pillua sekä persettä. Tykkään vanhemman naisen tisseistä ovat muhkeammat. Harmi vaan kun en saa sinulta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tekis mieli nyt tissejä ja pillua sekä persettä. Tykkään vanhemman naisen tisseistä ovat muhkeammat. Harmi vaan kun en saa sinulta
Tulen 29 pvä perjantaina Kajaaniin, vapaa olisin puolilta päivin. Saisit silloin olla kanssani, ehkäisy kunnossa joten aidosti pystymme nauttii. Terkuin Sari 36v
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tulen 29 pvä perjantaina Kajaaniin, vapaa olisin puolilta päivin. Saisit silloin olla kanssani, ehkäisy kunnossa joten aidosti pystymme nauttii. Terkuin Sari 36v
Vähän huolettaa tuo sun parisuhde tilanne petämme miestäsi jos harrastetaan seksiä. Ei varmasti tykkää hyvällä. Toisinaan halusin olla kanssasi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mulla jo tuli pieni ejakulaatio peniksestä nyt yöllä kun haluttaa niin paljon. Ilmeisesti teemme aviorikoksen kun haluat mua vaikka olet parisuhteessa. Pakko työntää sisään en pysty hallita halujani. Ainakun nään naisen pitää juosta kimppuun ja täyttää halut
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on auto? Mulla ei. Oon eläkkeellä tän skitson takia
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voitais nähä Pakko kysyä että mitä mieltä olet islamilaisista naisia alistavista burqa kaavuista ja hijabeista. Minä sanon mielipiteeni. Minä vihaan sitä paska uskontoa jossa naisia alistetaan. Olen lukenut heidän pyhät kirjansa ja sain selville kuinka nais vihamielinen uskonto se on. Pistää vihaksi miten ne käsittelee naisia muslimi maissa en voisi ikinä kuvitella että olisin sellainen joka löisi tai raiskaisi naisen. Minä kohtelen sinua hyvin kun nähdään mutta en ole liian kiltti kuitenkaan. Tunteeni ovat latistuneet skitsofrenian takia mutta pystyn näyttämään tunteeni sinua kohtaan katsomalla sinua silmiin pitkään
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mulla jo tuli pieni ejakulaatio peniksestä nyt yöllä kun haluttaa niin paljon. Ilmeisesti teemme aviorikoksen kun haluat mua vaikka olet parisuhteessa. Pakko työntää sisään en pysty hallita halujani. Ainakun nään naisen pitää juosta kimppuun ja täyttää halut
Älä hölötä sontaa kun nainen valmis pantavaksi. Oletko edes tosissaan vai fantasioit vaan. M 52
- AnonyymiUUSI
Minusta tuo ei ehkä ole oikein että panisin varattua naista Houkuttaisi vaan tuollaista iso rintaista naista naida
- AnonyymiUUSI
Haluaisitko tosi isoa sotanorsua
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisitko tosi isoa sotanorsua
Sinuako ei kiitos vedä kätees hönö.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923528
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442907Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742396- 612328
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512291Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162256Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202107- 1152055
- 621974