Mistähän kannattaisi etsiä maksullista paria kimppaseksifantasiaani. Maksullista siksi, että asiat olisivat mutkattomia, ekä tarvitsisi säätää ylimääräistä ja pettyä kaikenlaisiin feikkeihin.
Fantasiani on, että nainen olisi päälläni 69: ssä ja mies panisi naista takaapäin ja itse nuolisin naisen pillua samalla. Mies laukeasi pilluun ja itse nuolisin spermat pois pillusta.
Yksittäisiä naisia kyllä löytyy maksullisina ja miehille ei tarvitse edes maksaa, mutta pareja en ole maksullisina nähnyt.
Maksullista paria
12
472
Vastaukset
- Anonyymi
Mee niuvanniemeen siellä spede antaa pökkiä ja lutkuttaa tulehtunutta ryppyreikää
- Anonyymi
Hähähää mitäs spede mites sun ryppyreikäs on päässyt tulehtuu. Varmasti antasit pistäppä sää mää ja bää hommiin.
- Anonyymi
Streffit, katso sieltä.
- Anonyymi
Täällä pariskunta.oisko 200€ koko yö käytössä ja toteutamme toiveesi
- Anonyymi
missä täällä?
- Anonyymi
Osoitteessa duracellpupuksi (at) gmailpistecom löytyy tämä pari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osoitteessa duracellpupuksi (at) gmailpistecom löytyy tämä pari
Sairasta paskaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairasta paskaa
No niinhän sä sitten olet. Miksi toistat tuota samaa faktaa itsestäsi.
- Anonyymi
xu, alastonsuomi,streffit. Noissa ainakin löytyy aina silloin tällöin pareja jotka maksua vastaan tekevät keikkoja.
- Anonyymi
Sairasta paskaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairasta paskaa
Uskotaan että olet. Vedä ittes pöntöstä alas. Onnea matkaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1223044EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje351425- 1041289
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621037Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661017Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1331008- 60947
- 41747
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22733Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta118712