Rakentaminen alkaa, saapa nähdä kuinka homma sujuu ja paljonko tulee maksamaan lisätöineen?
"Lapuan uuden uimahallin rakentaminen käynnistyy, aloituskokous pidettiin 11.8.2025. Pääurakoitsijana toimii Rakennus Sakela Oy. Kuvassa työmaan katselmuksella vastaava työnjohtaja Janne Moilanen ja Lapuan kaupungin rakennuttajainsinööri Jarmo Kivikangas. Tällä viikolla työmaalla tehdään vielä koepaalutuksia."
https://lapua.fi/uutisia/uimahallin-rakentaminen-k%C3%A4ynnistyy/
Uimahallin rakentaja tulee Kainuusta
17
362
Vastaukset
- Anonyymi
Älä Notti murehdi, kun et mistään ymmärrä.
Miehet hoitaa homman.- Anonyymi
et sitten osannut vastata mitään..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
et sitten osannut vastata mitään..
ihan hyvä vastaushan tuo oli ,notin on turha puuttua miesten asioohin ,säkin saat pysyä mammasi helmoissa
- Anonyymi
20-40milj
- Anonyymi
20-40milj, sen on samalainen maksanut muuallakin,eikä hinta ole siitä halventunut päin vastoin noussut,missään ei ole enää 10milj,pystytty minkään moista uimahallia rakentamaan
- Anonyymi
Riittäis lapualle pelkkä maauimala, iso säästö ois kun ei tartte kattoa päälle laittaa
- Anonyymi
Porukka on aika hiliaasta ku hinta ei pompannukkaan.
- Anonyymi
rakenteilla oleva ELMO uimahalli hinta 46,27milj
- Anonyymi
Elmo on monin kerroin suurempi. Rakennuskuutioista laskettuna Lapuan uimahalli maksaisi 10,3 miljoonaa.
- Anonyymi
Kriisikunnan alku
- Anonyymi
Heh heh!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh heh!
Kauhava tekee kaikkensa Lapuan tuhon eteen.
- Anonyymi
Olis kannattanu rakentaa silloin kun kaikki oli vielä halpaa
- Anonyymi
Olen Hmoilanen odotan että saan mennä miesten saunaan kun en omista omaa.
- Anonyymi
Tiistellä leila pesee ei tarvi hallia siihen.
- Anonyymi
Ei pese munia.
- AnonyymiUUSI
riippuu kuka kysyy..
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794444
- 503762
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512571Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442051- 1401799
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161725Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271547Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131511Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121329- 461273