Okun ilmapiiristä jokunen sananen..

Anonyymi-ap

Outokumpulaisten mielenlaatu ihmetyttää suuresti. Outoa tekstiä suolletaan palstalle kaikkien luettavaksi. Puolustellaan Sannaa milloin aatettaan, milloin petollisia ukkoja ja akkoja.

Kukaan ei kykenevä järkevään keskusteluun Outokummun yleisestä ilmapiiristä joka on minun silmissäni mätä ja ikävästi myrkyllinen.
Piiri pieni pyörii mutta sen sisäpuolelle ei ole muualta muuttaneena mitään asiaa. Olenko siis 2 luokan kansalainen vaikka käyn työssä ja elätän itseni maksan veroni kuuliaisesti?
Arvatkaapa kuinka moni miettii samaa parasta aikaa, monien mieli tekee muuttaa muualle vapaampaan ilmapiiriin.

Itse muutin muutama vuosi sitten suuremmalta paikkakunnalta ja järkytyin melkoisesti.
Kyräilyä, kyttäystä, uteliaisuutta, tunsin olevani kuin sirkuseläin jota sopii tökkiä häkissään aivan vapaasti.

Olen miettinyt poismuuttoa, Joensuu olisi lähellä ja sieltä voisi töissä pendelöidä ainakin muutaman vuoden, onhan hyvä baana kuntien välillä. Työpaikkaakin voisi ryhtyä katselemaan Joensuun ympäristöstä aktiivisesti, uskon paikan löytyvän kohtuullisella vaivalla.
Pääsisin pois valvovien silmien alta ja veronmaksukin loppuisi kertaheitolla.

Kertokaapa te, paikkakunnan kasvatit kuinka aiotte muuttaa kunnan imagoa ihmisystävälliseksi ??

22

503

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

koskaan ei sanota sanaakaan, kyylätään vain ja heidät pitäisi tuntea ovat kaivelleet kaiken perättömän sinusta selville.

• Anonyymi

Nin kauan kun järkevä hiljainen enemmistö vain myötäilee ja taputtaa kun osa porukasta viskoo paskaa seinille, ei mikään muutu.

• Anonyymi

Suurin osa tänne kirjoitetusta, kuten muidenkin paikkakuntien sivuilla on pelkkää provosointia. Samat äidinkielelliset virheet ja lauserakenteet toistuu aloituksen jälkeisissä kommenteista, josta voi hyvin päätellä aloittajan itse kommentoivan itseään. Lisäksi lähikuntien toivot purkaa pahaa oloaan toisten kuntien viestiketjuihin.
      Sitten, kun kirjoitukseen pystyisi todennetusti laittamaan nimensä alle, niin asia olisi aivan toinen. Tätä sivustoa ei sitten enää olisi.
      Nyt tämä on kuin huonoa parodiaa, jota hieman yksinkertaiset ihmiset tekevät.

• Anonyymi

Omasta toiminnastasi kerrot, yrität vähätellä tekojasi ja seurauksia sekä pilkata lisää piinaamiasi. Et sinä perättömien levittämisellä toisista saa aikaan mitään hyvää vaikka niin valehtelet itsellesi, aika vaihtaa harrastusta.

• Anonyymi

Onneksi meillä on sananvapaus ja sitä voi käyttää osaa tai ei äidinkielen kiemuroita.
      Elämämme olisi tylsää mikäli emme omien sotkuisten asioiden seassa hoitaisi naapurustonkin sotkuja selviksi.
      Mikä mukavampaa on ensin kytätä uteliaana ja juoruta hieman lisäillen juttu eteenpäin. Rikkinäinen puhelin hoitaakin lopun, naapurin kaljapullollinen muuttuu pian viikon ryyppyputkeksi..

Syntyperäisenä okulaisena en ole muuttoa harkinnut, vittuilen takaisin jos mulle vittuillaan. Turpiinkin osaan posauttaa tarvittaessa ja kas taas on juoru ukoilla ja akoilla jutunaihetta..
      Murhaa en sentään suunnittele, sanoilla ja nyrkeillä pärjään ahdasmielistenkin henkilöiden ympäröimänä..

Vittuillaan kun tavataan..

• Anonyymi

Sananvapaus ei tarkoita että sinä saat levitellä yksityiselämää loukkaavaa tietoa toisista, se on rikoslaissa rangaistavaksi säädetty teko.

Pullistelet, haukut ja uhkailet toisia anonyyminä netissä, se taitaa olla ainoa asia mitä osaat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sananvapaus ei tarkoita että sinä saat levitellä yksityiselämää loukkaavaa tietoa toisista, se on rikoslaissa rangaistavaksi säädetty teko.

Pullistelet, haukut ja uhkailet toisia anonyyminä netissä, se taitaa olla ainoa asia mitä osaat?

Ketään ei ole ketjun teksteissä ketään henkilöity, yleisen tason keskustelua jota voi käydä jokainen vailla vastuuta.

Ilmeisesti suora teksti osuu ja uppoaa sinne minne tarkoitettukin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketään ei ole ketjun teksteissä ketään henkilöity, yleisen tason keskustelua jota voi käydä jokainen vailla vastuuta.

Ilmeisesti suora teksti osuu ja uppoaa sinne minne tarkoitettukin.

Kehuit kuinka mukavaa on levitellä perättömiä juoruja ihmisten kiusaksi.

"Mikä mukavampaa on ensin kytätä uteliaana ja juoruta hieman lisäillen juttu eteenpäin. Rikkinäinen puhelin hoitaakin lopun, naapurin kaljapullollinen muuttuu pian viikon ryyppyputkeksi.."

Kai sinä nyt sen verran osaat lukea että oman tekstisi ymmärrät?

Ymmärrä nyt että toimintasi on sekä rikollista että hyvien tapojen vastaista, siitä ei edes itsellesi koidu mitään hyvää, päinvastoin kääntyy pian itseäsi vastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kehuit kuinka mukavaa on levitellä perättömiä juoruja ihmisten kiusaksi.

"Mikä mukavampaa on ensin kytätä uteliaana ja juoruta hieman lisäillen juttu eteenpäin. Rikkinäinen puhelin hoitaakin lopun, naapurin kaljapullollinen muuttuu pian viikon ryyppyputkeksi.."

Kai sinä nyt sen verran osaat lukea että oman tekstisi ymmärrät?

Ymmärrä nyt että toimintasi on sekä rikollista että hyvien tapojen vastaista, siitä ei edes itsellesi koidu mitään hyvää, päinvastoin kääntyy pian itseäsi vastaan.

Juuri noin toimivat Outokummun juoruilijat, sitä uskon lauseen kirjoittajan tarkoittaneen.. Itse otan silloin tällöin saunaolusen jos toisenkin, kokemuksella voin kertoa että pullo kaljaa muuttuu ryyppyputkeksi satusetien toimesta.

Rikollista on juoruaminen mutta kuinka siitä tuomitaan kun sitä tapahtuu selän takana. Takuulla kunnianloukkaus syytteen teen jos pystyn todistamaan paskapuheet ja puhujan.

• Anonyymi

En taatusti ole ollut suosituimpien outokumpulaisten listalla.
      Mutta siitä viis veisaan, hymyilen aurinkoisesti hapannaamoille, saankohan siitä perverssiä tyydtystä.
      Sama missä asuu kun viihtyy omissa oloissaan.
      Ei outokumpu ole sen kummempi kun muutkaan pikkukylät.

• Anonyymi

Juuri näin, ilo pitää löytää muualta kuin pahantekemisestä toisille.
        Olkoon kylä minkä kokoinen tahansa, jokaisella on oikeus elää rauhassa.

• Anonyymi

"Ei outokumpu ole sen kummempi kun muutkaan pikkukylät."

Kyllä esim. Polvijärvi ja Liperi on fiksumpia ilmapiirinsä suhteen, olen asunut molemmissa vuosien varrella. Ihmiset tekee paikkakunnan vetovoiman, ei pelkkä oma kehu joka kumpuaa Outokumpulaisten keskuudessa...

Mikä sitten Outokummussa vetää vinoon ilmapiirin ??
        Juoruilu ja tyhjät puheet, kyttäys niitä en ole juuri muualla kokenut ainakaan niin voimakkaana kuin okussa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ei outokumpu ole sen kummempi kun muutkaan pikkukylät."

Kyllä esim. Polvijärvi ja Liperi on fiksumpia ilmapiirinsä suhteen, olen asunut molemmissa vuosien varrella. Ihmiset tekee paikkakunnan vetovoiman, ei pelkkä oma kehu joka kumpuaa Outokumpulaisten keskuudessa...

Mikä sitten Outokummussa vetää vinoon ilmapiirin ??
        Juoruilu ja tyhjät puheet, kyttäys niitä en ole juuri muualla kokenut ainakaan niin voimakkaana kuin okussa...

Olen asunut Polvijärvellä ja Outokummussa, myös toisella puolella suomea.
        Kyllä joka paikasta löytyy näitä juoruakkoja ja ukkoja.
        Mielestäni Polvijärvi on vielä sisäänläpivämpi kun Outokumpu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen asunut Polvijärvellä ja Outokummussa, myös toisella puolella suomea.
        Kyllä joka paikasta löytyy näitä juoruakkoja ja ukkoja.
        Mielestäni Polvijärvi on vielä sisäänläpivämpi kun Outokumpu.

Höpö höpö. Lumpiolampi on hyvien avuliaiden ihmisten kunta..

• Anonyymi

"Piiri pieni pyörii mutta sen sisäpuolelle ei ole muualta muuttaneena mitään asiaa. Olenko siis 2 luokan kansalainen vaikka käyn työssä ja elätän itseni maksan veroni kuuliaisesti?"

Miksi edes haluaisit sellaisten ihmisten seuraa? Olen karjalaan muualta maasta muuttanut ja samat ilmiöt on koko alueella tullut havaituksi. Ei pidä olla tekemisissä näiden kanssa. Täysin käytöshäiriöistä väkeä, narsisteja tarkemmin ottaen.

Joensuussa ei ole paljoa sen parempaa. Koko maakunta ja vielä savokin on aluetta missä on laajasti käytöshäiriöistä väkeä. Erittäin kateellista, juoruilevaa ja henkisesti epäkypsää. Mihinkään ei voi luottaa, ei usein edes viranomaistahoon täällä.

Pois muutto on viisain ratkaisu. Mitään ei voi tehdä asialle koska täällä on kieroon kasvettu alun pitäen niin ei näihin auta mikään järkipuhe.

• Anonyymi

Näyttää olevan panettelijan kirjoitus, yrittää painostaa asian esiin ottaneita muuttamaan että voisi jatkaa toisten häpäisyä ja loan viskontaa esteettä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näyttää olevan panettelijan kirjoitus, yrittää painostaa asian esiin ottaneita muuttamaan että voisi jatkaa toisten häpäisyä ja loan viskontaa esteettä.

Totuus ei pala tulessakaan. Puheet eivät synny tyhjästä, totuudesta ei näköjään saa puhua, se tulkitaan loanheitoksi.

Itse olen keskustellut asioista kasvotusten ja tulen keskustelemaan aina tilaisuuden tullen. Vihat saanut niskoilleni, miksi asioista ei saa puhua Outokummussa niiden oikeilla nimillä ??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totuus ei pala tulessakaan. Puheet eivät synny tyhjästä, totuudesta ei näköjään saa puhua, se tulkitaan loanheitoksi.

Itse olen keskustellut asioista kasvotusten ja tulen keskustelemaan aina tilaisuuden tullen. Vihat saanut niskoilleni, miksi asioista ei saa puhua Outokummussa niiden oikeilla nimillä ??

Seuraavassa muutamia poimintoja sinun tekstistäsi, onko tämä sinusta tosiaankin normaalia ja asiallista tekstiä, totuutta joka ei tulessakaan pala kuten itse sanoit?

- Ei pidä olla tekemisissä näiden kanssa. Täysin käytöshäiriöistä väkeä, narsisteja tarkemmin ottaen.
        -Koko maakunta ja vielä savokin on aluetta missä on laajasti käytöshäiriöistä väkeä.
        -Erittäin kateellista, juoruilevaa ja henkisesti epäkypsää.
        -Mihinkään ei voi luottaa, ei usein edes viranomaistahoon täällä.
        - Mitään ei voi tehdä asialle koska täällä on kieroon kasvettu alun pitäen niin ei näihin auta mikään järkipuhe."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meitä vatipäitä riittää joka junaan, osa jää asemallekin.

• Anonyymi

Täältä voi muuttaa pois.
      Muutin tänne Polvijärveltä.
      Se lähtee sisään ja autioitui.
      Ylä mylly llä puoli vuotta olin. Kaikki kaukana ja palvelut mitä oli. Ei autoton pärjää.
      Täällä reilu vuosi ja kovaa ollut.
      Kaikki lähellä kaunis siisti keskusta illalla kin vilinää. Tykkään olla täällä uinti luonto liikunta ja kansainvälinen paikka.
      Jos tää ahdistaa muuta pois.

• Anonyymi

Joutaahan täältä, vain vieraita ihmisiä joista osa avoimen vihamielisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joutaahan täältä, vain vieraita ihmisiä joista osa avoimen vihamielisiä.

Nauretaan yhdessä = Huumori
        Nauretaan yhdelle = Loukkaaminen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      221
      7462
    2. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      45
      4850
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4752
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      75
      3418
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      2005
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      30
      1870
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1819
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      44
      1667
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      37
      1578
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      148
      1337
    Aihe