Hänen vihansa ja herjansa apostoli Paavalia kohtaan ei näy sammuvan.
Mutta vahinkoa hän aiheuttaa ainoastaan itselleen!
Voi voi voi vanhaa miestä!
33
227
Vastaukset
- Anonyymi
”Ja minä olen antanut hänelle aikaa parannuksen tekoon, mutta hän ei tahdo parannusta tehdä eikä luopua haureudestaan.”
Ilm 2:21- Anonyymi
Jag har givit henne tid till bättring, men hon vill icke göra bättring och upphöra med sin otukt.
- Anonyymi
Niinpä! Hirvittävä on HERJAAJAN osa. En tiedä, kannattaako enää rukoilla hänen puolestaan.
- Anonyymi
En ole pitkään rukoillut hänen puolestaan. Mutta jos joku niin kokee, niin sen kun vaan.
- Anonyymi
Teuvo on ollut taivaassa ja kolmisen vuotta ja tulee sielä muiden pyhien kanssa tuomitsemaan häntä herjaavat lahkolaiset.
- Anonyymi
Aloituksessa puhuttiin vanhasta miehestä, joka herjaa Paavalia. Apostolin herjaajahan ei peri taivasten valtakuntaa, joten tuomarin hommaan on turhaa hakea.
- Anonyymi
Nuhtelu ja herja ovat aivan eri asioita. Herjaajaa pitää raamatun ohjeen mukaan nuhdella. Jopa julkisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloituksessa puhuttiin vanhasta miehestä, joka herjaa Paavalia. Apostolin herjaajahan ei peri taivasten valtakuntaa, joten tuomarin hommaan on turhaa hakea.
Tällä palstalla on nimenomaan Paavalin solvaaminen päässyt aivan ylempiin sfääreihin. Jostain syystä se sallitaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällä palstalla on nimenomaan Paavalin solvaaminen päässyt aivan ylempiin sfääreihin. Jostain syystä se sallitaan.
Paavalin solvaaminen on todella törkeän oksettavaa. Sen on loputtava!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on just noin. Paavali oli eläissään jahdattu ja vihattu ja vainottu ja edelleenkään eivät vainolaiset häntä voi sietää.
Paavali oli suurenmoinen Jumalan mies ja hänen kauttaan Jumala teki valtavia tekoja. Edelleenkin hänen kirjeitään luetaan ja niistä siunauksia ja uskon vahvistusta saadaan.
- Anonyymi
Job 28: 23–24
i 💌 my Job- Anonyymi
Näin on, eikä mikään ole Kaikkitietävältä ja Kaikkinäkevältä Jumalslta salassa. Hänelle kaikki on alastonta ja paljasta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on, eikä mikään ole Kaikkitietävältä ja Kaikkinäkevältä Jumalslta salassa. Hänelle kaikki on alastonta ja paljasta!
Jumalalta
- Anonyymi
Paavalia ei ole uskontunnustuksissa eikä evankeliumeissa.
- Anonyymi
Paavalin kirjeet ovat erittäin keskeinen osa kristinuskon julistusta. Paavalin julistuksen ydin oli Jeesuksen sovitustyö, jota ilman kristinusko olisi vain uskonto uskontojen joukossa, vailla pelastavaa voimaa, ilman Jeesuksen ristin voittoa.
1 Kor 1:18
” Sillä se puhe rististä on niille hulluus, jotka kadotetaan; mutta meille, jotka autuaaksi tulemme, on se Jumalan voima.”
- Anonyymi
Se on just noin. Herjaaja vahingoittaa ensisijaisesti omaa sieluaan. Raamatussa on, että ”tuska ja ahdistus sille, joka pahaa tekee”.
- Anonyymi
Koko kristillisen pitkän historian on aina ollut näitä teuvosuneja ja muita trolleja.
- Anonyymi
Teuvo oli oikea profeetta. Siksi häntä vihataan vaikka on ollut vainaja kolmisen vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teuvo oli oikea profeetta. Siksi häntä vihataan vaikka on ollut vainaja kolmisen vuotta.
Matt. 23:34
"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi jatkat valhettasi? Etkö tiedä, miten valehtelijoitten käy, jos eivät tee parannusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi jatkat valhettasi? Etkö tiedä, miten valehtelijoitten käy, jos eivät tee parannusta?
Valehtelijoista puheen ollen, kaltaisesi patologinen valehtelija tulee katkerasti pettymään "viimeisellä tuomiolla." Olettaen ettei se höpinä viimeisestä tuomiosta, ole uskonharhaisten kuvittelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä jatka valheitasi. Ei niitä kukaan usko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelijoista puheen ollen, kaltaisesi patologinen valehtelija tulee katkerasti pettymään "viimeisellä tuomiolla." Olettaen ettei se höpinä viimeisestä tuomiosta, ole uskonharhaisten kuvittelua.
Sinun jumalaton mielesi ei voi käsittää, että Jumala tulee tuomitsemaan ja valheet paljastetaan.
Tee parannus usko evankeliumi, sillä muuten sinulla ei ole osuutta pelastukseen!
- Anonyymi
Raamattu-palstalla olisi kiitettävää kiinnittää huomiota siihen, mitä on kirjoitettu. Se mitä Apostolien teoissa on kirjoitettu Paavalista, on aika karua luettavaa.
- Anonyymi
Apostoli Paavali sai kärsiä hyvin paljon Jeesuksen nimen tähden. Sen Jeesus hänelle profetoikin Paavalin kutsun alla. Paavali mm. kivitettiin usein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Apostoli Paavali sai kärsiä hyvin paljon Jeesuksen nimen tähden. Sen Jeesus hänelle profetoikin Paavalin kutsun alla. Paavali mm. kivitettiin usein.
Saulus Tarsolainen oli Rooman hirmuvallan palkkamurhaaja, jota ei pidätetty edes Stefanoksen murhasta, kuten olisi pitänyt tehdä.
Ap. t. 22:29
Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saulus Tarsolainen oli Rooman hirmuvallan palkkamurhaaja, jota ei pidätetty edes Stefanoksen murhasta, kuten olisi pitänyt tehdä.
Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen.Tarsolainen murhamies piilotteli väärällä nimellä monta vuotta ulkomailla, ennen kuin otti pikaisesti yhteyttä oikeisiin apostoleihin, koska tiesi, että he tietävät, että hän on valeapostoli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarsolainen murhamies piilotteli väärällä nimellä monta vuotta ulkomailla, ennen kuin otti pikaisesti yhteyttä oikeisiin apostoleihin, koska tiesi, että he tietävät, että hän on valeapostoli.
Gal. 1:17 enkä heti lähtenyt Jerusalemiin tapaamaan niitä, joista oli tullut apostoleja jo ennen minua. Sen sijaan menin Arabiaan ja palasin sieltä takaisin Damaskokseen
Jeesus ei koskaan tunnustanut Paavalia omaksi apostolikseen. Eikä Jeesus koskaan eläissään ilmoittanut eikä profetoinut omille apostoleilleen, että heidän joukkoonsa tulee uusi Paavalin kaltainen henkilö. Paavali ei ole Jeesuksen ystävä. Päinvastoin.
Joh. 15:15
En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.
lm. 21:14
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen.Etkö sinä Teuvo poloinen millään käsitä, etkä ole lukenut, että Paavali sai syntinsä anteeksi ja Jeesus lähetti hänet evankeliumia julistamaan?
Turhaan sinä Jumalan tekoja vastustat!
- Anonyymi
Se on just noin!
- Anonyymi
Siis mikä on?
- Anonyymi
Ainoa, joka Saulus Tarsolaisen lähetti yhtään mihinkään, oli Herodes, joka lähetti miehen palkkamurhaajaksi, jos joku oli uhka Rooman hirmuvallalle.
- Anonyymi
Ap. t. 22:20
Silloinkin, kun Stefanos, sinun todistajasi, surmattiin, minä olin paikalla, hyväksyin kaiken ja vartioin hänen murhaajiensa vaatteita.'
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot25718146Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss7610353Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?3446857Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai574843Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki344576Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.793318"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1172952Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen952460Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit291947MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä241762