Hänen vihansa ja herjansa apostoli Paavalia kohtaan ei näy sammuvan.
Mutta vahinkoa hän aiheuttaa ainoastaan itselleen!
Voi voi voi vanhaa miestä!
13
86
Vastaukset
- Anonyymi
”Ja minä olen antanut hänelle aikaa parannuksen tekoon, mutta hän ei tahdo parannusta tehdä eikä luopua haureudestaan.”
Ilm 2:21- Anonyymi
Jag har givit henne tid till bättring, men hon vill icke göra bättring och upphöra med sin otukt.
- Anonyymi
Niinpä! Hirvittävä on HERJAAJAN osa. En tiedä, kannattaako enää rukoilla hänen puolestaan.
- Anonyymi
En ole pitkään rukoillut hänen puolestaan. Mutta jos joku niin kokee, niin sen kun vaan.
- AnonyymiUUSI
Teuvo on ollut taivaassa ja kolmisen vuotta ja tulee sielä muiden pyhien kanssa tuomitsemaan häntä herjaavat lahkolaiset.
- AnonyymiUUSI
Aloituksessa puhuttiin vanhasta miehestä, joka herjaa Paavalia. Apostolin herjaajahan ei peri taivasten valtakuntaa, joten tuomarin hommaan on turhaa hakea.
- AnonyymiUUSI
Nuhtelu ja herja ovat aivan eri asioita. Herjaajaa pitää raamatun ohjeen mukaan nuhdella. Jopa julkisesti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aloituksessa puhuttiin vanhasta miehestä, joka herjaa Paavalia. Apostolin herjaajahan ei peri taivasten valtakuntaa, joten tuomarin hommaan on turhaa hakea.
Tällä palstalla on nimenomaan Paavalin solvaaminen päässyt aivan ylempiin sfääreihin. Jostain syystä se sallitaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tällä palstalla on nimenomaan Paavalin solvaaminen päässyt aivan ylempiin sfääreihin. Jostain syystä se sallitaan.
Paavalin solvaaminen on todella törkeän oksettavaa. Sen on loputtava!
- AnonyymiUUSI
Job 28: 23–24
i 💌 my Job- AnonyymiUUSI
Näin on, eikä mikään ole Kaikkitietävältä ja Kaikkinäkevältä Jumalslta salassa. Hänelle kaikki on alastonta ja paljasta!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näin on, eikä mikään ole Kaikkitietävältä ja Kaikkinäkevältä Jumalslta salassa. Hänelle kaikki on alastonta ja paljasta!
Jumalalta
- AnonyymiUUSI
Paavalia ei ole uskontunnustuksissa eikä evankeliumeissa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943582
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442937Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742416- 612348
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512301Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172277Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202147- 1172108
- 621994