Kiitos sheriffeille. 10-vuoden valittamisella olette saaneet pitäjän loistavaan kuntoon.
Ähtäri on huikeassa kunnossa
10
290
Vastaukset
- Anonyymi
Viihdyttävä ja harhainen aloitus. Hieman nyky venäläistyyylistä, saksasta Goebbelsiltä opittua propagangan tuottamista. Kun asiaa toistetaan tarpeeksi usein alkavat typerät uskoa, Ähtärissä ensiksi alkavat kepulaiset uskoa.
- Anonyymi
Sää oot yhtä sekaisin iltapäivälläkin. Ähtärin ahdinko, siis ainakin talousahdinko, johtuu ainoastaan paikallispoliitikkojen huonoista valinnoista ja osin laittomista päätöksistä. Teoilla on seuraukset.
Jos haluat vielä tarkemmin etsiä syypäitä, tutustu kunnan hallintorakenteeseen. Kannattaa mm. kurkistaa, mikä puolue on pitänyt kunnan ohjaksia käsissään viimeisen 10 vuoden ajan.
No mutta, sehän on … 👣👣… Ähtärin Keskusta 😇- Anonyymi
Ettekö te taunot käsitä, että teidän (sheriffien) toimia aloittaja kehuu ja kiittää. Ilman teidän toimianne ähtäriläisillä menisi nyt paljon huonommn. Varmasti ei olisi tulossa uutta Tokmannia, eikä olisi upeaa uimahallia, uutta peruskoulua ja Tuomarniemen kampusta. Suuret kiitokset sheriffeille.
- Anonyymi
Kolme kuntaa päätyy arviointimenettelyyn siitä, että pystyvätkö nämä kyseiset kunnat turvaamaan asukkaiden lakisääteiset palvelut. Ähtäri, Multia ja Virolahti ovat nämä kunnat jotka joutuvat arviointimenettelyyn. Se että tilanne on nyt esim. Ähtärin kohdalla tämä ei johdu mistään valituksista vaan siitä, että kunnan asiat on jo pitkän aikaa hoidettu päin takalistoa. Sitä saa mitä tilaa.
- Anonyymi
Kyllä Multiallalla ja Virolahdella varmaan kauheesti rakastetaan Nisua.
- Anonyymi
mahtavaa !!!! valtiovaranministeeriössä ovat valkokalukset huomanneet ähterin surkean taloustilanteen ja löyvät stopin kunnan rahojen syötölle vaikka onhan tähänkin asti zuun ja kunnan kassat olleet erit.. ;D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mahtavaa !!!! valtiovaranministeeriössä ovat valkokalukset huomanneet ähterin surkean taloustilanteen ja löyvät stopin kunnan rahojen syötölle vaikka onhan tähänkin asti zuun ja kunnan kassat olleet erit.. ;D
Koen, että tänä päivänä olen parempi ihminen. Olen yrittänyt kehittää itseäni, ja kadun valintojani.
Apulasseriffi
- Anonyymi
Kaupassa kuuntelin päivällä kahden ei kepulaisen keskustelua (SALAA) ja uteliaisuuttani .kuuluivat puhuvan sheriffeistä , eikä niinkään hyvään sävyyn .olivat sitä mieltä ,että heidän aihettamat vahingot ovat mittavat sekä rahallinen,että mainehaitta.,että silleen.
- Anonyymi
Vahingot,oli mittavat kun sinua tehtiin.
- AnonyymiUUSI
Salaa kepulaiset kyrväköt anto lainaa elukkallalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252416- 1132031
- 1131657
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421523Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91457Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901065Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161201006Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87965Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35947Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15939