Marilyn Sitzman piteli Zapruderia jalasta kun tämä kuvasi JFK salamurhan

Anonyymi-ap

Marilyn Sitzman piteli Zapruderia jalasta kun tämä kuvasi JFK salamurhan

Anonyymi-ap
2025-08-12 19:20:52
Ilmoita
Rispektiä Marilyn Sitzmanille ja Zapruderin jalalle

JFK: Marilyn Sitzman
https://m.youtube.com/watch?v=C0p5k_e-00c

12

190

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yksi hienoimmista JFK murhaa käsittelevistä sivuista

"Marilyn Sitzman tukee Abraham Zapruderia, kun hän kuvaa salamurhaa. Sitzmanin todistukset kuvasivat nuorta mustaa paria, joka syö lounasta ja juoda virvoitusjuomia penkillä, joka pakeni polun Pergolan takana olevalle alueelle. Sitzman muistutti kuulevan soodapullon rikkoutumista juoksessaan. Vuosien varrella Sitzman jatkoi väittämistä, että hänen kuulemansa laukaukset tulivat Texasin koulukirjan talletuksen suunnasta, mutta lisäsi, että hän uskoi olevan olemassa mahdollisuus, että siellä oli toinen asemies, jossa todettiin, että "minulla ei ole mitään määriä, jotka sanoivat, että olen melkein varma, että aidan takana oli joku tai siellä [aidan lähellä]], mutta olen yhtä varma, että heillä oli siltauksia, koska siellä ei ollut ääntä". Zapruder lisäsi, että hän oli olettanut, että laukaukset tulivat hänen takanaan, koska presidentin pää meni taaksepäin kohtalokkaasta laukauksesta ja myös, että presidentin pään puolella oleva haava oli kohti tätä suuntaa. Hän kertoi myös uskovansa siihen, koska poliisit välittömästi juoksivat knollia hänen takanaan olevalle alueelle."
      https://gordonbelray.com/images/jfk-assassination/2023/assassination_john_kennedy-zapruder-1200.webp

https://gordonbelray.com/jfk/index.html

• Anonyymi

MS pitää kämmeniään Zapruderin korvilla. Hän pitää niitä Zapruderin korvilla JO ENNEN laukauksia. Voit vetää tuosta johtopäätöksen, että he tiesivät ammunnan alkavan pian.
        Zapruder oli Dallasin sionistien päähenkilöitä...

Että silleen...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MS pitää kämmeniään Zapruderin korvilla. Hän pitää niitä Zapruderin korvilla JO ENNEN laukauksia. Voit vetää tuosta johtopäätöksen, että he tiesivät ammunnan alkavan pian.
        Zapruder oli Dallasin sionistien päähenkilöitä...

Että silleen...

Todella outoa ettei tuota "babuska-leidiä" koskaan tunnistettu eikä ottamiaan kuvia koskaan otettu talteen?

"Ensimmäinen lady lohduttaa presidenttiä, kun taas tuntemattomat "Babuska Lady" -elokuvat Charles Brehmin takaa, toisen maailmansodan eläinlääkäri ja hänen 5 -vuotias poikansa Joe. Brehm kertoi, että osa presidentin kalloista ajettiin takaisin ja terävästi vasemmalle, presidentin auton takana ja kuulemaan kolmannen laukauksen kohtalokkaan pään jälkeen, vaikka häntä ei koskaan kutsuttu Warren -komission todistajaksi."

https://gordonbelray.com/images/jfk-assassination/2023/assassination_john_kennedy_275.webp

• Anonyymi

Huono kuva pääosumasta. Miksei sateenvarjomiestä ja tummaihoista miestä käsi ylhäällä näy? Nuo 2 miestä olivat ainoat, joita ei tunnistettu Dealey Plazalla muutaman muun lisäksi. Jännää...
      Taitaa sivusto olla täyttä paskaa muutenkin?

• Anonyymi

Tokihan se on vähän "retusoitu" kun ei ihmiset jaksa katsoa niitä suttuisia ja karheita aikalaiskuvia...,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tokihan se on vähän "retusoitu" kun ei ihmiset jaksa katsoa niitä suttuisia ja karheita aikalaiskuvia...,

No olihan siinä muitakin taustalla näkyvillä. Miksi 2 keskeistä henkilöä, jotka olivat mukana murhassa, jäivät pois kuvasta?

• Anonyymi

Nyt kun AI osaa kaiken niin miksei Z filmiä ole ajettu AI:n läpi ja muutettu sitä 4K filmiksi?

• Anonyymi

Olen nähnyt jonkun jossa otettiin filmin reunalla oleva osa myös kuvaan ja vakautettiin heilumista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nähnyt jonkun jossa otettiin filmin reunalla oleva osa myös kuvaan ja vakautettiin heilumista

https://www.youtube.com/watch?v=IfYOk7hyrD4

Tuossa juttua sateenvarjoäijästä ja kuubalaisesta käsi ylhäällä.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Katsoin molemmat videot mitä tuossa ylempänä mainitaan.

Eka on vain vanhojen videoiden ja kuvien kanssa höpöttelyä, ja jälkimmäinen on 12 vuotta vanha juttu.

Puhun siis aivan eri asiasta.

Nyt kun se AI osaa skaalata videota ties mistä 4K muotoon, ja lisäillä olemattomia pikseleitä sinne niin miksei kukaan ole vielä laittanut tota Z filmiä sellaisen läpi?

Josko siihen ilmetyisi ne kaikki hukassa olevat; se kiväärimies sinne ties mihin toiseen taloon, ase kuskin käteen ja ties mitä muuta jota ei ole edes osattu ajatella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      214
      7284
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4702
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      43
      4634
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      75
      3378
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1985
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      30
      1768
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      26
      1747
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      41
      1610
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      35
      1522
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1287
    Aihe