Hän on Jeesus ja Minun uskontunnustukseni apostolista ja ylimmäisestä papista halutaan täällä innokkaana keskustella!
Hebrealaiskirje:
3:1 Sentähden, pyhät veljet, jotka olette taivaallisesta kutsumuksesta osalliset, kiinnittäkää mielenne meidän tunnustuksemme apostoliin ja ylimmäiseen pappiin, Jeesukseen,
Kenen Raamattu kertoo meidän uskontunnustuksemme apostolin ja ylimmäisen papin olevan? 1.0.
16
130
Vastaukset
- Anonyymi
Tunnustan uskovani uskontunnustukseni apostolin ja ylimmäisen papin Jeesuksen kanssa vain Yhteen Totiseen Jumalaan!
Johanneksen evankeliumi:
17:3 Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.- Anonyymi
Ei ne usko, vaikka enkeli tulisi sanomaan!
- AnonyymiUUSI
Meidän ja meidän tunnustuksemme apostolin ja ylipapin Jeesuksuksen usko vain yhteen Jumalan on oikea ja raamatullinen.
Me Jeesuksen kanssa emme usko ihmisten itse keksimään pakanalliseen, Jumalaa pilkkaavaan kolminaisuusoppiin.- AnonyymiUUSI
Matteus 10:5 :
"Älköön tienne viekö pakanain luokse"
Paavali tuli ja puhui sen valonleimauksen nimessä, joka sanoi "Minä se olen, minä olen Jeesus".
Markus 13:6 :
Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta."
Eksyttivät itse keksimällään kolminaisuusopillaan.
- AnonyymiUUSI
Paavali puhuu pakanoille, joiden luokse Jeesus kielsi menemästä Sanaa julistamaan.
Paavali sanoo olevansa näiden pakanoiden kaltainen.
Galatalaiskirje:
4:12 Tulkaa minun kaltaisikseni, koska minäkin olen tullut teidän kaltaiseksenne, veljet, minä pyydän sitä teiltä. Ette ole MINUA mitenkään loukanneet.
Pakanat monistivat pakanallisella kolminaisuusopillaan Jumalan kolmeksi "yhdeksi jumalaksi". - AnonyymiUUSI
Mitä tuolla homouden kanssa on tekemistä?
Täällä Aitolaisen Heimon palstalla keskustellaan vain homoista!
Oletko eheytetty, eheyttämätön vai eheytyksessään epäonnistunut Ikean asiakas ja/tai sellanen "hetero", mikä vaatii huonekaluliikkeessä vaatekaappiosastolla asiointia?- AnonyymiUUSI
Homolaisen homopalstahan tästä on tullut.
- AnonyymiUUSI
Trollit pitää keskustelua yllä, sitä varten ne on.
- AnonyymiUUSI
Keskustelu täällä käy kuumana!
Uskontunnustukseni apostolin ja ylipapin kanssa yhdessä sitä aivan ihmetellään.- AnonyymiUUSI
Hienoa joko tekoälyki saatu mukaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa joko tekoälyki saatu mukaan.
Tekoäly ei osaa ajatella, ja jos tekoälylle on syötetty jotakin väärin ajateltua, se toistaa vain sitä. Vastaus ei todista älykästä ajattelua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tekoäly ei osaa ajatella, ja jos tekoälylle on syötetty jotakin väärin ajateltua, se toistaa vain sitä. Vastaus ei todista älykästä ajattelua.
Menikö tunteisiin vaude hey.
- AnonyymiUUSI
Edellä heitellään käsitettä kolminaisuusoppi.
Se perustui Jeesuksen tekemiseen itse opettamakseen Israelin Jumalaksi, joka saatiin katoamaan pelikentältä kirottuna kiroukseksi juutalaisten Baal-jumalalle uhriksi, että juutalaiset saivat petojumalansa Israelin Jumalan tilalle niin, että näihin päiviin asti on luultu, että juutalaisten jumala on ollut Israelin Jumala ja juutalaisten olleen muinaisia israelilaisia, kyseessä on jälleen vain huijaus, mutta myös muinaisten israelilaisten identiteettivarkaus. Täytyisi joskus laskea, että miten monta huijausta Raamattu sisältää.- AnonyymiUUSI
Oletko missään tarkemmin ja laajemmin, raamatujakeineen tai lähdekirjallisuuksineen selittänyt noita ajatuksiasi?
Olisi mielenkiintoista lukea se! - AnonyymiUUSI
jahve kultti vaude oot niin kiva.
- AnonyymiUUSI
Minä uskontunnustukseni apostolin ja ylimmäisen papin kanssa ollaan kumpikin jo minun pentuna pyhäkoulun käymisestäni saakka molemmat uskottu Joulupukkiin ja Pääsiäispupuihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262486- 1142106
- 1221779
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?911732Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91527Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161271086Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891001Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15959