Hän on Jeesus ja Minun uskontunnustukseni apostolista ja ylimmäisestä papista halutaan täällä innokkaana keskustella!
Hebrealaiskirje:
3:1 Sentähden, pyhät veljet, jotka olette taivaallisesta kutsumuksesta osalliset, kiinnittäkää mielenne meidän tunnustuksemme apostoliin ja ylimmäiseen pappiin, Jeesukseen,
Kenen Raamattu kertoo meidän uskontunnustuksemme apostolin ja ylimmäisen papin olevan? 1.0.
16
186
Vastaukset
- Anonyymi
Tunnustan uskovani uskontunnustukseni apostolin ja ylimmäisen papin Jeesuksen kanssa vain Yhteen Totiseen Jumalaan!
Johanneksen evankeliumi:
17:3 Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.- Anonyymi
Ei ne usko, vaikka enkeli tulisi sanomaan!
- Anonyymi
Meidän ja meidän tunnustuksemme apostolin ja ylipapin Jeesuksuksen usko vain yhteen Jumalan on oikea ja raamatullinen.
Me Jeesuksen kanssa emme usko ihmisten itse keksimään pakanalliseen, Jumalaa pilkkaavaan kolminaisuusoppiin.- Anonyymi
Matteus 10:5 :
"Älköön tienne viekö pakanain luokse"
Paavali tuli ja puhui sen valonleimauksen nimessä, joka sanoi "Minä se olen, minä olen Jeesus".
Markus 13:6 :
Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta."
Eksyttivät itse keksimällään kolminaisuusopillaan.
- Anonyymi
Paavali puhuu pakanoille, joiden luokse Jeesus kielsi menemästä Sanaa julistamaan.
Paavali sanoo olevansa näiden pakanoiden kaltainen.
Galatalaiskirje:
4:12 Tulkaa minun kaltaisikseni, koska minäkin olen tullut teidän kaltaiseksenne, veljet, minä pyydän sitä teiltä. Ette ole MINUA mitenkään loukanneet.
Pakanat monistivat pakanallisella kolminaisuusopillaan Jumalan kolmeksi "yhdeksi jumalaksi". - Anonyymi
Mitä tuolla homouden kanssa on tekemistä?
Täällä Aitolaisen Heimon palstalla keskustellaan vain homoista!
Oletko eheytetty, eheyttämätön vai eheytyksessään epäonnistunut Ikean asiakas ja/tai sellanen "hetero", mikä vaatii huonekaluliikkeessä vaatekaappiosastolla asiointia?- Anonyymi
Homolaisen homopalstahan tästä on tullut.
- Anonyymi
Trollit pitää keskustelua yllä, sitä varten ne on.
- Anonyymi
Keskustelu täällä käy kuumana!
Uskontunnustukseni apostolin ja ylipapin kanssa yhdessä sitä aivan ihmetellään.- Anonyymi
Hienoa joko tekoälyki saatu mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa joko tekoälyki saatu mukaan.
Tekoäly ei osaa ajatella, ja jos tekoälylle on syötetty jotakin väärin ajateltua, se toistaa vain sitä. Vastaus ei todista älykästä ajattelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekoäly ei osaa ajatella, ja jos tekoälylle on syötetty jotakin väärin ajateltua, se toistaa vain sitä. Vastaus ei todista älykästä ajattelua.
Menikö tunteisiin vaude hey.
- Anonyymi
Edellä heitellään käsitettä kolminaisuusoppi.
Se perustui Jeesuksen tekemiseen itse opettamakseen Israelin Jumalaksi, joka saatiin katoamaan pelikentältä kirottuna kiroukseksi juutalaisten Baal-jumalalle uhriksi, että juutalaiset saivat petojumalansa Israelin Jumalan tilalle niin, että näihin päiviin asti on luultu, että juutalaisten jumala on ollut Israelin Jumala ja juutalaisten olleen muinaisia israelilaisia, kyseessä on jälleen vain huijaus, mutta myös muinaisten israelilaisten identiteettivarkaus. Täytyisi joskus laskea, että miten monta huijausta Raamattu sisältää.- Anonyymi
Oletko missään tarkemmin ja laajemmin, raamatujakeineen tai lähdekirjallisuuksineen selittänyt noita ajatuksiasi?
Olisi mielenkiintoista lukea se! - Anonyymi
jahve kultti vaude oot niin kiva.
- Anonyymi
Minä uskontunnustukseni apostolin ja ylimmäisen papin kanssa ollaan kumpikin jo minun pentuna pyhäkoulun käymisestäni saakka molemmat uskottu Joulupukkiin ja Pääsiäispupuihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k1503255Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel732217Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä102187Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien731876Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1551702Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi241676Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k121655Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem231378Pesäpallo rulettaa
Hehkutin täällä aikaisemmin Mansen naisten joukkueen Suomen mestaruutta. Jostain kumman syystä kirjoitustani ei enää löy31173Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️151140