Kunta meinaa siirtää köyhien ruoka jakelu homman apajan harteille ja asettaa euron pari ruualle hintaa..Mutta ehkäpä tässä rikotaan sitten jostain kohtaa lakia myöskin että sian solkku ruuasta halutaan rahastaa mikä ei kelpaa edes koululaisille ruuaksi..
Kunta haluaa säästää köyhäin ruoka jakelu kustannuksista.
6
245
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ajatushan on aivan loistava.
- AnonyymiUUSI
Jos ruuan arvostus on tuota luokkaa, niin ei kyllä ansaitse sitä kahdellakaan eurolla.
- AnonyymiUUSI
Voi hyvänen aika, ruokaa han se on! Varmaan ei ole siansolkkua jos se on päivän ruoka ollut.Oikein hyvä on tuo hinta 2 euroa. Muutkin ruokapaikat saisi myydä ylimääräiset ruoat päivän päätteeksi, jota ei voi käyttää seuraavanapäivänä mihinkään.
- AnonyymiUUSI
No voisit toki käydä hakemassa sieltä ruuan ja katsoa maistuuko..
Aika lailla sellaista ruokaa mikä ei kelpaa etenkään koululaisille saati muillekkaan..
- AnonyymiUUSI
Hyvä vaan. Ruuanjakelussa osa nakkeli itselleen kelpaamattomat sapuskat suoraan roskiin. Kun ruuan arvostus on tuota, on ihan hyvä että sitä ei ilmaiseksi jaeta. Lisäksi onpahan sekin 2€ pois kaljasta ja tupakasta, mihin näkyi melkein jokaisella ruokajonossa olleella olevan rahaa.
- AnonyymiUUSI
Kaljat kädessä ja tupakit suussako siellä on ruokaa jonoteltu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953859
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473245Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002857- 1362550
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572490- 612408
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172407Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212354Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232336- 642100