https://www.ratkojat.fi/hae/tyhj%C3%A4
tyhjä: asumaton
Lihaksikkaasti ja rentosti,
Selef Urge
Gaza jää tyhjäksi, aamen , väkivallanko vuoksi juutalaisija kohtaan, jota sen asukkaat tehnönneet?
4
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Muistutuksia, järjen puheellisuutta Gaza la Zaazasta, kertoo 2025 jKr. Pasi, järkeellisyytensä säilyllisöitsenyt :
https://www.youtube.com/watch?v=eMDum95C6M4 - AnonyymiUUSI
Katsokaa tänään 13 elokuuta klo 13.20 arabi dokumentti Ylen ykköseltä
Avaa kummasti silmiä. - AnonyymiUUSI
2. Moos. 32:27 "NÄIN SANOO HERRA, ISRAELIN JUMALA: Jokainen sitokoon miekkansa vyölleen. Käykää sitten edestakaisinleirin halki portista porttiin ja TAPPAKAA JOKAINEN, olkoon vaikka OMA VELI, YSTÄVÄ tai SUKULAINEN."
1. Sam. 15:3 "NÄIN SANOO HERRA SEBAOT: Mene siis ja voita amalekilaiset, ja VIHKIKÄÄ TUHON OMAKSI KAIKKI, mitä heillä on; äläkä säästä heitä, vaan SURMAA miehet ja naiset, LAPSET ja IMEVÄISET, RAAVAAT ja LAMPAAT, KAMELIT ja AASIT."
Hes. 9:5-7 "Ja niille toisille hän (JUMALA) SANOI minun kuulteni: Kiertäkää kaupungin läpi hänen jäljessään ja SURMATKAA. Älkää säälikö, älkää armahtako, TAPPAKAA tyyten vanhukset, nuorukaiset, neitsyet, LAPSET ja vaimot."
5. Moos. 20:16-17 "Mutta näiden kansojen kaupungeissa, jotka Herra, sinun Jumalasi, antaa sinulle perintöosaksi, ÄLÄ JÄTÄ AINOATAKAAN HENKEÄ ELOON , vaan vihi ne tuhon omiksi: heettiläiset ja amorilaiset, kanaanilaiset ja perissiläiset,hivviläiset ja jebusilaiset, NIINKUIN HERRA, SINUN JUMALASI, ON SINUA KÄSKENYT ." - AnonyymiUUSI
Gazalaiset tulevat Suomeen, tänne perustetaan Palestiina ja kantasuomalaiset vaihtavat kulttuuriaan toisenlaiseksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953839
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473215Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362510
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572460- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090