Mitä sanot -tai huudahdat- kun esim. lyöt varpaasi kynnykseen? Prkl, stna, v***u, ups vai mikä on verbaalisesti tehokkain kivunlievittäjä?
Minä sanon että auts.
Mitä sanot, kun sattuu?
20
980
Vastaukset
- näin meillä
Tehokkain keino lievittää akuuttia kipua verbaalisesti on sanoa rajultakin kuulostava "voi hitsin pimpula". Auttaa meinaan, vaikkei ihan lasten kuunneltavaa olekaan.
- Ruma sana
Niinkuin se on.Ja se on "voi pahus".Sen sanon vain silloin kun on sattunut tosi pahasti.
- vaisusti
Naurahdan kuin huonolle vitsille.
He he he - f
...lakoniseen tyyliini "oi, pitipä sattua".
- Paavo
Minä taas huudan "äitiii tuu puhaltamaan!!"
- Suomipaitapoika
In Finland we have this thing called reilu meininki
- Ääni
"voi hitsi" tai "voi hiivatti" tai jopa "voi helkkari".
- anastacy
...sanon, että Damn it!(dämit)
- Pete
useimmiten tulee sanottua AIDS!!!
- Henkka
Mulla ainakin toimii seuraava: voi v***u, prkl,stna....
- Internatio
Minä sanon joskus auts, joskus riikinruotsalaisittain usch, joskus ransakalaisittain merde, joskus ulvon suoraa huutoa kuin susi, että uuuuuuuuh. Kiroile en koskaan, siis suomeksi.
- Cure for the itch
"näin se homma etenee", "voi perkeleen perkeleen helevetin perse", "mistä sä siihen ilmestyit?", siinä muutama...viimeinen on yleisin tapa sanoa kun sattuu...
- Ahterinen
Minä sanon, että Voi perseensuti!
- kipeetä
Ahterinen kirjoitti:
Minä sanon, että Voi perseensuti!
Oletko muuten nähnyt tai käyttänyt kyseistä sutia? Minä olen, enkä suosittele.
- Ahterinen
kipeetä kirjoitti:
Oletko muuten nähnyt tai käyttänyt kyseistä sutia? Minä olen, enkä suosittele.
... enpäs ole käyttänyt p-sutia luonnossa, päästellyt kivunlievityssanana vain. Mutta hyvä kun varoitit, olisin voinut joskus ajatella, että: nyt sanoista teoiksi... Kiitti.
- zuip
Auuuuuuuuuuuuuuuu! Kuten arvata saatatte susireaktion pituus riippuu hiukkasen kivun voimmakkuudesta... niin ja minun sen hetkisestä huomionkipeydestä....
Joka tapauksessa aattelin tehdä päivän hyvän työn ja olla tällä kertaa esimerkkissäni optimistinen: Minimoin kivun minimaaliseks, only for you!
Eihän sitä nyt täällä koko kansan silmien alla kehtaa myöntää kovempia, teinimäisempiä, siis apinoivia, sanoja käyttävänsä. Naapurikuntanikin on jo niin juoruilevaa laatua, ettei viiti enää noinkin tärkeän asian levittämistä ite mennä edesauttamaan. - JUUPELIS KUUPELIS TUPS
MÄÄ SANON NOIN IKÄÄN
- Jussi
Lievissä tapauksissa ja kun on muita kuulemassa sanon "himputti" tai "himputti veivaa" tai jopa "kakkamakkara". Mutta täysi spontaanius syntyy, kun on yksin ja sattuu kovaa. Eilen juuri löin pääni istumaan pudottavalla voimalla ja huuliltani purkautui " V I T T U " kerran mutta tunteella. Kun en muuten käytä kirosanoja lainkaan täytesanoina, ja muutenkin lähes vain yksin ollessani, niin sanan painokkuus onkin sitten tavaton.
- Anonyymi
Himputti
- Anonyymi
Ai saamarin saamari......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.716217- 1335594
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4713465Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1091847Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3831293- 381276
- 671081
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun47984Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110922Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52889