Miten paljon

Anonyymi-ap

Meillä on otettu kavereita panemaan vaimoani.
Nyt mietityttää kuinka paljon näistä jutuista miehet puhuu kavereidensa kanssa?
Emme ole kuulleet puheita että vaimoani saisi panna muutkin mutta eihän se takaa etteivät puheet kulkisi kaverilta toiselle.
Meidän kavereista 4 on päässyt panemaan vaimoani.
Mitä kokemjksia muilla on?
T. 24-vuotias rouva ja 25-vuotias mies

18

609

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Moi,kyllä niistä puhutaan.Ei ehkä isolla porukalla,mutta kuitenkin puhutaan että on saanut pesää rouvalta.t.62ukm

• Anonyymi

Meillä meni niin kun alettiin seurustelemaan ehkä kului kolme neljä viikkoa kun nyk.vaimo ilmoitti että hän sitten panee muitakin miehiä ja niitä on ollut paljon. Lähes joka baarireissulta toi miehen usein kotiin. Pyysi että olen sen aikaa toisesssa huoneessa myöhemmin pääsin katsomaan ja joskus osallistumaan. Kerrankin su aamulla sanoi et lähe lasten kanssa ulos joku kaveri tulee panemaan.
      Oikeasti pidän tästä kuviosta alusta asti.

• Anonyymi

Kaikki saa sen tietoon. Jokainen kertoo aina eteenpäin.

• Anonyymi

Me otettiin puolituttu mies vaimoa panemaan.
      Meni muutama viikko ja yksi kaveri kysyi harrastetaanko me kimppaseksiä kun tämä yksi on kertonut panneensa sun vaimoa.
      Kielsin tietenkin sen.
      Nyt pitää päättää myönnetäänkö vai yritänkö kieltää asian?
      Mitä muut tekisivät tässä tilanteessa?
      Miten kannattaisi tehdä?

• Anonyymi

Voit olla varma että koko kaupunki tietää mä en taas noista ole välittäny ajatellu vaan jot saipa nainen sankarin kun jakaa kavereidensa tai vieraiden kanssa yhdentekevää kumppani puoliso joka edes välittää ei takuu varmasti halua jakaa tätä toisen kanssa menettämisen pelkoa on ihan turha mulle väittää rakkaudeksi se johtuu yleensä halusta omistaa ja hallita

• Anonyymi

Kohdallani ainakin on toki si näitäkin jotka aidosti rakastavat/välittävät ja pelkäävät siksi menettää poikani äidistä en ole ihan varma saatto jopa pojan syntymän myötä oppia rakastamaan mua syy siksi millainen isä olin/olen pojalleni

• Anonyymi

Ja suurin haitta siitä on naisesi maineelle sinua pidetään joko aisurina tai tohvelisankarina sinänsä ei maine haitta mu nasse naiset eritoten moisista kiinnostuu on pompoteltavissa

• Anonyymi

Juuri tuon juoruamisen takia me olemme valinneet vaimoni panijat hieman kauempaa eikä missään nimessä lähipiiristä tai edes samalta paikkakunnalta. Tuskin lähipiiristä kenelläkään on edes aavistustakaan siitä mitä me harrastamme.

• Anonyymi

Aloitimme vuosia sitten etsii vierasta vaimolle yhdessä tuumin. Aluksi miehet kelpuutimme eri kaupunkista, nykyään samasta kaupunkista monasti kesäisin terassilta mies vaimolle. Kyllähän miehet kertoo kavereilleen kun yhdessä viettävät aikaa, tiedostettu alusta alkain olemme kuiteski sinut asian kanssa. Usein vaimoa yritetään iskeä jopa kaupassa hienovaraisesti, lopulta vaimo iskenyt kyseisen miehen itse. Kukaan häirinnyt koskaan koti rauhaamme, onpa muutamasta tullut vakkari vaimolle. M 45 N40v

• Anonyymi

Meillä myös on yleisesti tiedossa että vaimo saa mennä luvalla vieraisiin. Tämä on aiheuttanut sen että usein vaimoa tullaan pokaamaan baarissa ollessa vaikka minä olenkin vieressä. Ei se sinäänsä haittaa vaikka joskus hiukan nolottaakin jos mies ihan suoraan pyytää rouvaa mukaansa ja samalla vilkuilee mun reaktioita virnistellen. Joskus vaimo lähtee toiseen pöytään ja minä lähden kotiin oottaan vaimoa tietäen ketä häntä parhaillaan nussii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä myös on yleisesti tiedossa että vaimo saa mennä luvalla vieraisiin. Tämä on aiheuttanut sen että usein vaimoa tullaan pokaamaan baarissa ollessa vaikka minä olenkin vieressä. Ei se sinäänsä haittaa vaikka joskus hiukan nolottaakin jos mies ihan suoraan pyytää rouvaa mukaansa ja samalla vilkuilee mun reaktioita virnistellen. Joskus vaimo lähtee toiseen pöytään ja minä lähden kotiin oottaan vaimoa tietäen ketä häntä parhaillaan nussii.

Ainaskin meille molemmille oli helpotus kun tartte salata, monasti lähdemme karaokeen tai tanssi ravintolaan kun vaimon tekee mieli vierasta. Tietenkin mitään malli poikaa etsitä vaan panohaluista kaveria joka ole liian humalassa. Yleensä vaimo siirtyy kaverin kanssa toiseen pöytään juttelee, jos kemiat natsaa lähtevät kotiamme nauttii toisistaan. Itse menen myöhemmin kuulen kun panevat makkarissa, meen toiseen makkariin nukkuu en häiritse heitä. Usein aamulla tulevat kahville yhdessä, monnasti menevät vielä yhtyy uudelleen. M 45 N 40

• Anonyymi

Toi on pienellä paikkakunnalla varmasti eri asia kuin esim. Helsingissä. Me ei vaimon kanssa siitä välitetä, että mitä puhutaan. Pääasia että vaimo ja minä siinä sivussa, saamme nauttia kiimaisesta seksistä.

• Anonyymi

Meillä oli alaasteella yhdistettynä 1-3 luokka ja oli 6 poikaa ja 3 tyttöä luokassa.
        Jos kylällä oli 10 tyttöä niin hyvä oli ja poikia oli ehkä 15 30km säteellä.
        Vaimoakin oli pannut ilmeisesti kaikki suunnilleen saman ikäiset pojat/miehet.
        Kun avioiduin niin veljenikin sai panna vaimoani kun vapaita naisia ei kylällä ollut.
        Muutama rouva antoi panna ja miehet kävi heidän luona nuorista vanhoihin asti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä oli alaasteella yhdistettynä 1-3 luokka ja oli 6 poikaa ja 3 tyttöä luokassa.
        Jos kylällä oli 10 tyttöä niin hyvä oli ja poikia oli ehkä 15 30km säteellä.
        Vaimoakin oli pannut ilmeisesti kaikki suunnilleen saman ikäiset pojat/miehet.
        Kun avioiduin niin veljenikin sai panna vaimoani kun vapaita naisia ei kylällä ollut.
        Muutama rouva antoi panna ja miehet kävi heidän luona nuorista vanhoihin asti.

Nyt on asenne kohdallaan..kaverille kanssa pillua...

• Anonyymi

Naapurissa asuu aviopari, jossa nainen antaa nuorille miehille ja jopa pojille. Mies tietää asiasta. Hyvin yleisesti miehelle naureskellaan ja häntä pidetään aisurina.

• Anonyymi

Olen ihmetellyt miksi tuollaiselle parille nauretaan, eiköhän se ole jokaisen parin oma asia millaisesta pitää. Ja hyvähän se on että nuoret pääsevät panemaan kokeneen kanssa. Itsekkin muistelen miten intin lomille päästyä tuli käytyä vastaavan parin luona poistamassa paineet.

• Anonyymi

Meillä nuoret miehet käy panemassa vaimoani.vaimo 57 v.kieltämättä hyvä kroppanen ja nuorekas.mutta ihmetyttää kun reilu pari kymppiset pojat on aivan hulluna häneen.toki vaimoni on sanonut että nuoret on onnettomia nussijoita mutta se into mikä heistä näkyy siitä hän nauttii.olen muutaman kerran ollut mukana ja on kiihottavaa mutta yleensä annan heidän olla kahden.meillä tämä toimii

• Anonyymi

Kyllä kylillä jutut kiimapillusta liikkuu nopeasti.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      176
      2155
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      39
      1507
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      132
      1184
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      942
    5. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      255
      889
    6. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      866
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      20
      822
    8. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      18
      745
    9. Aina ku nään sun kuvan

Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭
      Ikävä
      58
      733
    10. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      213
      715
    Aihe