Mertz on se pitkä ja Zelenskyi on se pätkä.
Vakavan näköisenä ovat äijät, Merz höpöttää saksaa ja Zelenskyi tiätysti ukrainaa.
Pitkä ja Pätkä jutteli mitä tuli ulos?
10
164
Vastaukset
- Anonyymi
Pitkä sano että kyllä papua ja aseita täältä pesee.
Pätkä sano että neliötäkään en Puttelle kyllä anna!- Anonyymi
Pitkä ja pätkä olivat huolissaan Makin sijainnista
- Anonyymi
No, onks noi nyt niitä globalisteja joilla on aivopesu päällä ja ei tajuu et mikä on järki ja mikä ei oo järki..?
Starmer ja Seläski päättivät juuri tapaamisensa.
Kättelivät ja syleilivät toisiaan rakkaan oloisesti kuten homopoikien tapana on.
Eivät vastanneet yhteenkään toimittajien esittämiin kysymyksiin.
Älykkäimmät toimittelijat arvelivat että olisivat ehkä puhuneet Ukrainan sodasta?- Anonyymi
Älyköthän tietää että siellä keskusteltiin vain siitä ettei Vikille enää Musta tunnu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älyköthän tietää että siellä keskusteltiin vain siitä ettei Vikille enää Musta tunnu.
Katsos vaan. Persekärpänen se taas pörräilee paksusuolen aukon kimpussa.... DDD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsos vaan. Persekärpänen se taas pörräilee paksusuolen aukon kimpussa.... DDD
Katos perkele.
Meni tunteisiin.
- Anonyymi
Pian Alaskassa keskustelevat toiset Pitkä ja Pätkä, Trump ja Putin.
- Anonyymi
Heh heh.
- AnonyymiUUSI
Ilmiselvästi Vikin aloitus. Poistoon.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2087163
- 594692
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434564- 733322
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261737- 191720
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341489
- 1431267