Onko Trump käynnistämässä sodan saatanallisia voimia vastaan Washington DC:ssä?

Anonyymi-ap

Kysymys ja otsikko voi kuulostaa salaliittoteorialta tai jopa huuhaalta?

Onko Washington DC:ssä käynnistymässä pudistusoperaatio saatanallisia voimia vastaan? Galaktinen Federaatio vs negatiiviset avaruusrodut?
Mielenkiintoista settiä ”Masonic D.C: Trump's Secret War on the Satanic Forces Running America (Liberation Day) "
"Vapaamuurari-Washington: Trumpin salainen sota Amerikkaa johtavia saatanallisia voimia vastaan (Vapautuspäivä)"
Mielenkiintoinen katsaus Washington DC:n perustamisen historiaan ja tähän liittyen pentagram-symboliin ja toisaalta tähän kiinteästi liittyvään ja liittyneeseen vapaamuurauriuteen:
https://www.youtube.com/watch?v=xBUMlsNSP6w

HS: "CNN: Trump määräsi kansallis­kaartin Washingtoniin ilman ennakko­varoitusta"
https://www.hs.fi/maailma/art-2000011421699.html

15

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Myös helluntailaisuus on USA:n vapaamuurarien perustama.

Helluntailaisuuden näennäisraamatulliset opit perustuvat todellisuudessa vapaamuurarien = muinaisegyptiläisen okkultismin askel-oppeihin.

Sama oppikuvio, hiukan eri sanoin esitettynä, on myös vapaamuurarien perustamalla AA-liikkeellä (Nimettömät Alkoholistit).

• Anonyymi

Ei ole mitään federaatioita eikä avaruusrotuja. Olet niellyt Saatanan opit sellaisenaan. Hän uskottelee sinulle, että on olemassa jotain hallituksia ja valtoja, jotka vaikuttavat Jumalan ulkopuolella Jumalan voimatta asialle mitään. Ei, kaikki valta on kaikkivaltiaalla ja jokainen henkien kategoria joka ei ole Hänen alaisuudessaan on Saatanan.

• Anonyymi

"Ei ole mitään federaatioita eikä avaruusrotuja. Olet niellyt Saatanan opit sellaisenaan."

Ja sinun kategoriassa ilmeisesti maa on maailmankaikkeuden keskus? Vai mitä? Ja galaksit ja tähtisumut taivaalla ovat lähinnä ripoteltu sinne ihmisten iloksi katsella, vailla mitään tarkoitusta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ei ole mitään federaatioita eikä avaruusrotuja. Olet niellyt Saatanan opit sellaisenaan."

Ja sinun kategoriassa ilmeisesti maa on maailmankaikkeuden keskus? Vai mitä? Ja galaksit ja tähtisumut taivaalla ovat lähinnä ripoteltu sinne ihmisten iloksi katsella, vailla mitään tarkoitusta?

Sinulla on kyllä outoja harhakuvitelmia. Missä sanoin noin?

• Anonyymi

Vasta Jeesus tulee tekemään sen. Sitä ennen tulee eksyttävä antikristus, joten kannattaa suhtautua suurella varauksella..

• Anonyymi

Jer.48:10 Kirottu olkoon, joka tekee Herran työn laiskasti, ja kirottu olkoon, joka miekkansa antaa lakata verta vuodattamasta. Biblia (1776)

• Anonyymi

4Moos.25:4 Ja Herra sanoi Mosekselle: ota kaikki kansan päämiehet, ja hirtä heidät aurinkoa vastaan, että Herran vihan julmuus käännettäisiin Israelista pois. Biblia (1776)

• Anonyymi

Ei oikein liity tähän. Eikä vanha liittokaan ole enää voimassa.

• Avauksen otsikko osoittaa sen, että myös Suomessa on joukko murhanhimoisia uskovaisia, jotka janoavat verta. Historia on osoittanut, että mitkä tahansa puhdistukset eivät puhdista tai uudista, mutta johtavat silmittömään verenvuodatukseen.

Puhe Donald Trumpista puhudstusten alullepanijana on yhtä utopistinen ja vailla kosketusta todellisuuteen kuin kuuluisa pukki kaalimaan vartijana. Donald Trump on henkilökohtaisesti yksi nykyajan näkyvimmistä saatananpalvojista, jolle elämänarvot eivät merkitse mitään. Saatananpalvoja Donald Trump ei todellakaan tule jahtaamaan ainakaan saatanallisia voimia USA:ssa.

Suomessa Donald Trumpia palvovat eli harjoittavat saatananpalvontaa mm. nettipastori Mauno Mattila, äärioikestolainen Patmos Lähetyssäätiö ja harhaoppeja levittävä TV7.

• Anonyymi

Hyvin sanottu.

• Anonyymi

Donald Trump on itse saatanallisten voimien ympäröimä, kun siellä Valkoisessa Talossa häärää se saatanallinen evankelikaalisten hurmahenkien porukka ja rahanahne "jumalansijainen" helluntaipastori Paula White on henkilökohtaisena pastorina ja neuvonantajana!

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Kiva kun viherpunikilla menee päivä pilalle jo heti aamusta.

😊😊😊😊😊

• >>Ja sinun kategoriassa ilmeisesti maa on maailmankaikkeuden keskus? Vai mitä? Ja galaksit ja tähtisumut taivaalla ovat lähinnä ripoteltu sinne ihmisten iloksi katsella, vailla mitään tarkoitusta?>>

Minun kategoriassani maa on maailmankaikkeuden keskus? Ja galaksit ja tähtisumut taivaalla ovat lähinnä ripoteltu sinne ihmisten iloksi katsella, vailla mitään tarkoitusta. Näin Kirkko aikoinaan opetti ennenkuin luopui.

😊😊😊😊😊

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      92
      5278
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4111
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2219
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2048
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1805
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1454
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1270
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1056
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      991
    Aihe