Vaimon fantasia

Anonyymi-ap

Vaimo kertoi fantasioivansa ryhmäseksistä jossa olisi mukana useampi mies ja nainen. Kaikki naisivat toisiaan. Haluaisi nuolla naista ja olla kahden tai kolmen miehen naitavana. Kaikki reijät olisivat kuulemma käytössä (ei tosi elämässä).
Minua alkoi kyllä kiinnostaa tuo vaimoni fantasia. Olisi mukavaa päästä tuollaiseen ryhmään vaimoni kanssa ja nähdä kuinka antautuu naisille ja miehille.

12

1658

4Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sama toive mulla

• Anonyymi

Olen 47v nainen. Minulla on myös fantasia random ryhmäseksistä, jossa saisi kokeilla ja maistaa myös toista naista. Muutoin olisi rajua naintia.

• Anonyymi

Himokselle viikko 40 ,oon ollu jo Tampereen bileissä ihan siistiä porukkaa

• Anonyymi

Moi
        Mistä päin olet? Vaimolla olisi samanlainen fantasia.
        Ollaan pks.

• Anonyymi

Muuten samanlaiset halut, mutta ilman mitään miestenvälistä touhua.
      Ihanaa tietty jos olisi hyvä vakiporukka.
      M43 Satakunta

• Kivaa varmaan vanhankin päästä kokeilemaan

• Anonyymi

Pari M54v ja N49v etsinyt myös naisia ja pareja mökkeilee ja pitää hauskaa .suomi24 treffien puolelta tavoittaa.(siihen se jääkin kun ei paljon pareja ole siellä)

• Anonyymi

Oisko joulu ikaalisten kylpylässä mitään???

• Anonyymi

Samaa olen ehdottanut vaimolle mutta ei ainakaan vielä ole suostunut.

• Anonyymi

Monta miestä ruiskuttaa lastinsa sisääsi

• Anonyymi

Suosittelen Berliiniä. Unelmat tulee todeksi.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      229
      9134
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      148
      3330
    3. Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja

Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve
      Kommunismi
      3
      2750
    4. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      170
      2232
    5. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      103
      1881
    6. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      174
      1806
    7. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      181
      1686
    8. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      139
      1351
    9. SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918

kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,
      Maailman menoa
      59
      1344
    10. Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa

Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..
      Ikävä
      115
      1104
    Aihe