Vaimo kertoi fantasioivansa ryhmäseksistä jossa olisi mukana useampi mies ja nainen. Kaikki naisivat toisiaan. Haluaisi nuolla naista ja olla kahden tai kolmen miehen naitavana. Kaikki reijät olisivat kuulemma käytössä (ei tosi elämässä).
Minua alkoi kyllä kiinnostaa tuo vaimoni fantasia. Olisi mukavaa päästä tuollaiseen ryhmään vaimoni kanssa ja nähdä kuinka antautuu naisille ja miehille.
Vaimon fantasia
12
1658
Vastaukset
Sama toive mulla
- Anonyymi
Olen 47v nainen. Minulla on myös fantasia random ryhmäseksistä, jossa saisi kokeilla ja maistaa myös toista naista. Muutoin olisi rajua naintia.
- Anonyymi
Himokselle viikko 40 ,oon ollu jo Tampereen bileissä ihan siistiä porukkaa
- Anonyymi
Moi
Mistä päin olet? Vaimolla olisi samanlainen fantasia.
Ollaan pks.
- Anonyymi
Muuten samanlaiset halut, mutta ilman mitään miestenvälistä touhua.
Ihanaa tietty jos olisi hyvä vakiporukka.
M43 Satakunta Kivaa varmaan vanhankin päästä kokeilemaan
- Anonyymi
Pari M54v ja N49v etsinyt myös naisia ja pareja mökkeilee ja pitää hauskaa .suomi24 treffien puolelta tavoittaa.(siihen se jääkin kun ei paljon pareja ole siellä)
- Anonyymi
Oisko joulu ikaalisten kylpylässä mitään???
- Anonyymi
Samaa olen ehdottanut vaimolle mutta ei ainakaan vielä ole suostunut.
- Anonyymi
Monta miestä ruiskuttaa lastinsa sisääsi
- Anonyymi
Suosittelen Berliiniä. Unelmat tulee todeksi.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain2299134Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1483330Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja
Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve32750- 1702232
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha1031881Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1741806Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1811686- 1391351
SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918
kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,591344Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..1151104