Vaimo kertoi fantasioivansa ryhmäseksistä jossa olisi mukana useampi mies ja nainen. Kaikki naisivat toisiaan. Haluaisi nuolla naista ja olla kahden tai kolmen miehen naitavana. Kaikki reijät olisivat kuulemma käytössä (ei tosi elämässä).
Minua alkoi kyllä kiinnostaa tuo vaimoni fantasia. Olisi mukavaa päästä tuollaiseen ryhmään vaimoni kanssa ja nähdä kuinka antautuu naisille ja miehille.
Vaimon fantasia
11
1544
Vastaukset
Sama toive mulla
- Anonyymi
Olen 47v nainen. Minulla on myös fantasia random ryhmäseksistä, jossa saisi kokeilla ja maistaa myös toista naista. Muutoin olisi rajua naintia.
- Anonyymi
Himokselle viikko 40 ,oon ollu jo Tampereen bileissä ihan siistiä porukkaa
- Anonyymi
Moi
Mistä päin olet? Vaimolla olisi samanlainen fantasia.
Ollaan pks.
- Anonyymi
Muuten samanlaiset halut, mutta ilman mitään miestenvälistä touhua.
Ihanaa tietty jos olisi hyvä vakiporukka.
M43 Satakunta Kivaa varmaan vanhankin päästä kokeilemaan
- Anonyymi
Pari M54v ja N49v etsinyt myös naisia ja pareja mökkeilee ja pitää hauskaa .suomi24 treffien puolelta tavoittaa.(siihen se jääkin kun ei paljon pareja ole siellä)
- Anonyymi
Oisko joulu ikaalisten kylpylässä mitään???
- Anonyymi
Samaa olen ehdottanut vaimolle mutta ei ainakaan vielä ole suostunut.
- Anonyymi
Monta miestä ruiskuttaa lastinsa sisääsi
- Anonyymi
Suosittelen Berliiniä. Unelmat tulee todeksi.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523416Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512401- 1151204
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu131203Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va9993Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per48947- 46874
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019870- 37726
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt198674