Vaimo kertoi fantasioivansa ryhmäseksistä jossa olisi mukana useampi mies ja nainen. Kaikki naisivat toisiaan. Haluaisi nuolla naista ja olla kahden tai kolmen miehen naitavana. Kaikki reijät olisivat kuulemma käytössä (ei tosi elämässä).
Minua alkoi kyllä kiinnostaa tuo vaimoni fantasia. Olisi mukavaa päästä tuollaiseen ryhmään vaimoni kanssa ja nähdä kuinka antautuu naisille ja miehille.
Vaimon fantasia
12
1762
Vastaukset
Sama toive mulla
- Anonyymi
Olen 47v nainen. Minulla on myös fantasia random ryhmäseksistä, jossa saisi kokeilla ja maistaa myös toista naista. Muutoin olisi rajua naintia.
- Anonyymi
Himokselle viikko 40 ,oon ollu jo Tampereen bileissä ihan siistiä porukkaa
- Anonyymi
Moi
Mistä päin olet? Vaimolla olisi samanlainen fantasia.
Ollaan pks.
- Anonyymi
Muuten samanlaiset halut, mutta ilman mitään miestenvälistä touhua.
Ihanaa tietty jos olisi hyvä vakiporukka.
M43 Satakunta Kivaa varmaan vanhankin päästä kokeilemaan
- Anonyymi
Pari M54v ja N49v etsinyt myös naisia ja pareja mökkeilee ja pitää hauskaa .suomi24 treffien puolelta tavoittaa.(siihen se jääkin kun ei paljon pareja ole siellä)
- Anonyymi
Oisko joulu ikaalisten kylpylässä mitään???
- Anonyymi
Samaa olen ehdottanut vaimolle mutta ei ainakaan vielä ole suostunut.
- Anonyymi
Monta miestä ruiskuttaa lastinsa sisääsi
- Anonyymi
Suosittelen Berliiniä. Unelmat tulee todeksi.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa263308Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.172254Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1301884Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus101276Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn1631137Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R4501022- 40931
- 55801
- 67741
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.30725