Ole realisti äläkä kuvittele itsestäsi liikoja. naiselle Mieheltä ,
Sinällään harmi kun et kestä totuutta kuulla.
102
1320
Vastaukset
- Anonyymi
Sinällään harmi että olet vain pikku poika jolla vielä tutti suussa
- Anonyymi
Sanoo nainen joka näyttää vielä karseammalta kun meikkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihda vaippas pikkunen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päästään terve ei puhu tuolla tavalla. i di ootti
- Anonyymi
Ja sieltä tuli toinen vajakki
- Anonyymi
Ruma pakkelinaama :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, täytyis varmaan sekin aika käyttää joogaan / pilatekseen 🧘🏻♀️⏰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruma pakkelinaama :D
Mä ainakin meikkaan itseäni varten, en ketään muuta. Toivon että äo ihmisillä riittäs vielä siihen että jos aivan kuvitusta tms aiheuttaa, niin tajuaisivat kääntää katseensa muualle 😅🤣 taitaa olla liikaa toivottu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä ainakin meikkaan itseäni varten, en ketään muuta. Toivon että äo ihmisillä riittäs vielä siihen että jos aivan kuvitusta tms aiheuttaa, niin tajuaisivat kääntää katseensa muualle 😅🤣 taitaa olla liikaa toivottu
On se hienoa jos sinäkin palstasetä jaksat ehostaa. Sivusta naiselta onko taso täällä todella tämä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sieltä tuli toinen vajakki
Verbaliikkasi loistaa täällä kuin majakka pimeydessä
- Anonyymi
Mitä olen kuvitellut? Kerrohan.
- Anonyymi
Älä viitsi edes vastata. Tuo on selvä trolli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitsi edes vastata. Tuo on selvä trolli.
Hän palstasetä taitaa tehdä alustuksia, mistä on hyvä jatkaa yksinpuheluaan. Trollauksen määritelmä on muuten mikä?
- Anonyymi
Aloittaja 'mies voisi kertoa hiukan lisää mitä tarkoittaa realismilla liittyen mihin
- Anonyymi
Luulen että liittyy mm ulkonäköön, kyynel
- Anonyymi
Lapset, lapset.
- Anonyymi
Näin tämä mies latelee ruokapöydässäkin. Sinne vaan narsistia kuuntelemaan. Tulee hyvä mieli kun kotio lähtee. Aina on sota päällä ja olet "petturi akka" ja sussa on sata muuta vikaa. Mutta kun koittaa päivä että Hän tarvitsee sinulta jotain niin taas alkaa lysti. Olet yhtäkkiä maailman ihanin ja kaunein kaikista olet missi!
Panoa vailla vain. Tai kiillotusta hierontaa nostatusta. Voivottelua. Siivousta. Huolenpitoa. Rumia sanoja ja huorittelua saat palkaksi phtyi !- Anonyymi
Ihanaa olla kotona -Ikea
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa olla kotona -Ikea
Kuulostaako tämä palstasedän tarina sinulle tutulta? Lauvantaisin esim?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa olla kotona -Ikea
Kotona käy kaikki-no ei v*tussa käy-ainakaan anaali, jos sais jotakin rajoja asettaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kotona käy kaikki-no ei v*tussa käy-ainakaan anaali, jos sais jotakin rajoja asettaa
Juu ei se käy mullekaan. En tykkää
- Anonyymi
mulle se ny aika sama miltä näytän 😂 ja silti saan huomioo 😂 liikaa 🤣
- Anonyymi
et hyvällä ainakaan saa huomiota
- Anonyymi
Ootko ottanu liikaa aurinkoo tännää☀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää annan, huonoa saan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko ottanu liikaa aurinkoo tännää☀️
En mä ottamalla ota aurinkoo koskaan ei oo aikaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle sinä ihmisten pienentäjä ja asioiden suurentaja tmv mielestäsi avaudut näissä palstaäijän emojimonologeissa? T naiselta sivusta ja aioks viä kauan jaksaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää annan, huonoa saan
Niin nämä sinun emojit piristää ehkä omasta mielestäs ilmapiiriä, susiÄIJÄ eli mies, aloittaja on mies ja silleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle sinä ihmisten pienentäjä ja asioiden suurentaja tmv mielestäsi avaudut näissä palstaäijän emojimonologeissa? T naiselta sivusta ja aioks viä kauan jaksaa?
Kauemmin kuin sinä palstasetä.
- Anonyymi
🤣😂
- Anonyymi
Mä oon kuule lopettanut herra itse täydellisyydestä haaveilua jo ajat sitten.
- Anonyymi
Miksi, sivusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi, sivusta?
No kun hän aloittajaäijä on omasta mielestään niin täydellinen, että itkettää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi, sivusta?
Eihän me oikeastaan edes tunneta. Mietin illalla miltä tuntuisi jos hän olisi vieressäni. Jotenkin se oli jännittävä ajatus eihän ole enää samanlainen ihminen kuin ennen. Enkä minä täyttäisi hänen kriteereitä.
- Anonyymi
Anna tulla totuus, totuuden torvi😘
- Anonyymi
Oot söpö kun oot oma itsesi 🧢🪩, etkä mikään komenteleva macho🎭🏁
- Anonyymi
Sivusta - ei ole draamaa käynnissä. Jonkun muun aloitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EI minulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenet se sinä kuvittelet samanlaiseksi tuumailijaksi ku itte olet? Sivusta, yo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot söpö kun oot oma itsesi 🧢🪩, etkä mikään komenteleva macho🎭🏁
Nää sun emojit on tosi miähekkäitä, palstaäijä. T naiselta mielipide emojeista
- Anonyymi
Jokainen saa luulla itsestään mitä haluaa..
Ei se sulta pois ole...😇😂 - Anonyymi
Sanoo mies, joka haluaa vain hyötyä naisesta.
- Anonyymi
Hyödyllisiä tietojako iha haki vai? Kikakika loo seers
- Anonyymi
Oon pannu merkille. Naapuriin miehelle.
- Anonyymi
Sillä yhdellä Miehellä on jo hyvän aikaa ollu uus kierroksessa. -sivusta
- Anonyymi
Mitä sitten. siinähän on
- Anonyymi
Kierroksia on monilla…kertakäyttökulttuuri rehottaa.
- Anonyymi
No eikö se oo hyvä hälle tms? Outo välispiikki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kierroksia on monilla…kertakäyttökulttuuri rehottaa.
Nuoriso jättää aina lojumaan ne vapot
- Anonyymi
Monet nuoret kuvittelee itsestään liikoja
- Anonyymi
Sinällään Harmi tosiaankin kun kuvittelin
että miehestä olisi johonkin.
Ei siitä ole edes pyytämään anteeksi,
eikä kertomaan totuutta asioista.- Anonyymi
Niin voi kai sitä tulla sanomaan mikä sää luulet olevasi esim? Sivusta T naiselta hyvä palstasetä(t)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin voi kai sitä tulla sanomaan mikä sää luulet olevasi esim? Sivusta T naiselta hyvä palstasetä(t)
Ootko sä henkilökuntaa vai muuten vaan näät kuka kirjoittaa ja minkäkin?
-t-
- Anonyymi
Kuka haluaa ilkeälle ihmiselle palata mitään kertomaan kun voi olla poissakin.
- Anonyymi
Harva nainen kestää siksi mä opettelin sanomaan et ois kysynny jos et totuutta halunnu kuulla voi järkyttää monia joidenkin elämän totuudet
- Anonyymi
No on kyllä tosi järkyttävää jos ei parempaa keksi tai ees sitä uskalla sanoa ”päin naamaa”
- Anonyymi
tuntuu hyvälle näin. ei tarviikkaan olla missin mitoissa tai tukka aina kammattuna. näen päivittäin monia kauniimpia naisia kauniine mekkoineen kun kuleksin. kyllä teille miehille katsottavaa riittää.
- Anonyymi
Ainahan se vähän sylettää ,mutta koitetaan naista ankeille esittävä pärjäillä kaikki täällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainahan se vähän sylettää ,mutta koitetaan naista ankeille esittävä pärjäillä kaikki täällä
Kovin usein ei oo ollu mamat papat mekkoo päällä, mutta monilla on ollu
- Anonyymi
Voi katsos, kun kuvittelen enemmän kuin liikaa YHÄ. Miksi alistua hiirulaisen muottiin ap:n kaltaisten, ilmeisten kusipäiden tahdosta?
🖤- Anonyymi
Sinähän sen itke parhaiten sanot, aloittajaäijä. Konsensus kerranki
- Anonyymi
Vihamiehien määrä kertoo että olet jotain ja vaarallinen heidän aatemaailmalleen.
- Anonyymi
Jonain päivänä se on vain muisto ei kannata pojan kovin rehvastella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonain päivänä se on vain muisto ei kannata pojan kovin rehvastella
Hear this echo for some
- Anonyymi
Kenelle luulet puhuvasi? Tarkoittamasi henkilöä saat keskusteluun vain normaali maailmassa.
Kukaan tiedä toisten aatteista. Yksi valehtelee ja
muut possut seuraa perässä ilman omia ajatuksiaan.
- Anonyymi
Sun totuus löytyy aamumurolaudalta.
-sivusta - Anonyymi
Sun had set on our days in the sun, but you can buy yourself flowers 😆
- Anonyymi
Mustakusi 💩💩💩💩
- Anonyymi
Sul on joku virus poskessa. Akne.
-sivusta
- Anonyymi
Älä unta näe että lähden sun vedätyksiin mukaan. Tiedän arvoni ja minulla on vara valita miehistä. Siihen on syynsä ettet sinä ole ollut elämässäni pitkään aikaan.
Upea ja ihana Mn- Anonyymi
Oli töissä.
- Anonyymi
Varaa valita, oliko? Enää ei ole sulla varaa……
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varaa valita, oliko? Enää ei ole sulla varaa……
Todellakin on. Olet tyhmä jos muuta kuvittelet.
- Anonyymi
Joojoo narsisti. Sä olet sitä. Äläkä mitään muuta kuvittele. Sulla ei löydy empatiaa edes kuoleville ihmisille, sait minut sairaaksi. Nähdessämme puhumme vain pakolliset ja se on siinä
- Anonyymi
Jos olet oikeasti sairas tai kuolemassa niin et sinä sillä hakisi huomiota tai syyttäisi muita ihmisiä asiasta.
Kuoleva ihminen itsekkin joskus. Kaikkihan me kuolemme.
Olen itsekkin kuoleman oma,mutta en syytä siitä muita vaan omia elämän valintojani - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet oikeasti sairas tai kuolemassa niin et sinä sillä hakisi huomiota tai syyttäisi muita ihmisiä asiasta.
Olen itsekkin kuoleman oma,mutta en syytä siitä muita vaan omia elämän valintojaniPahin mahdollinen valinta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen itsekkin kuoleman oma,mutta en syytä siitä muita vaan omia elämän valintojaniOta kristillinen sairaan voitelu Joltakulta tervehenkiseltä papilta tai pastorilta sen avulla on minun tuttujani parantunut syövästä jossa on jo lähtölaskenta alkanut. Lue jaakobin kirje luku 5 Raamatusta sieltä tämä löytyy ja noudata tarkasti, synnintunnustus on tärkeä.
- Anonyymi
Vaikka joku nainen ei sinulle kelpaisi hän voi toiselle se aarre. Kertoo paljon sinusta itsestäsi.
Sattuuko sulla olemaan iso pötsi niin et kelvannut naiselle vai onko niin sanottuja muita ongelmia?
Luuletko esim liikoja itsestäsi?
Oletko öykkäri jne? - Anonyymi
Mua realistimpas saa hakea. Tiedoksi, en tarvitse miestä mihinkään, joten rima on aika korkealla. Valitettavasti osoitit, että jäät roimasti sen alle.
- Anonyymi
Kilteimmät saavat aina eniten runtua.
:) kiitollisna jeesus terveisiä vaan - Anonyymi
Sanoit, että et välitä. Eiköhän se ollut tässä.
- Anonyymi
En ole koskaan luullut itsestäni liikoja, koska olen jalat maassa tyyppi! Eikä minulla ole tapana roikkua kenessäkään. Tiedoksi, olen ollut ihastunut yhteen tummatukkaiseen mieheen jo useamman kuukauden ajan ja hän on juuri sellainen johon todella haluan tutustua! En muuta pois Helsingistä, jos niin luulet!
- Anonyymi
Minua pitää loukata totuudella, ei valheella, koska kuulen ne aina ennemmin tai myöhemmin kiertotietä ja se teki sinusta epärehellisen minun silmissäni.
Kuvittelet olevasi joku kuningas joka voi vedellä naruista.
Älä aliarvioi piirejäsi ja yritä sabotoida mitään. Ei se auta.
Luulisi, että olet ymmärtänyt etten halua olla sinun kanssasi tekemisissä.
Olet siis väärässä. En kuvittele liikoja, päinvastoin olen rehellinen itselleni. Sinä kun et kykene kuin kieroilemaan.
Kuin hänelle miehelle - Anonyymi
Olet ilmaa.
- Anonyymi
Aika vässykkä mies, kun ei edes yritä kertoa totuutta. 😁 Tänne kitisee.
- Anonyymi
Kyl hän vielä kertoo senkin🩷
- Anonyymi
Apuja saa ottamalla yhteyttä.
- Anonyymi
En halua mitään aoua sinulta, enkä minä halua auttaa sinua koskaan! Luuletko olevasi niin "ihana", että saisit minut sinua auttamaan. Heh..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua mitään aoua sinulta, enkä minä halua auttaa sinua koskaan! Luuletko olevasi niin "ihana", että saisit minut sinua auttamaan. Heh..
Huku vaikka päälakea myöten paskasammioon. En edes muistais sua viikon päästä.
- Anonyymi
No hei anonyymi olento. Totuutta mistä? Tarina ei kerro.
- Anonyymi
Voitko täsmentää?
- Anonyymi
Ei kannata käyttää hyväksi naisia. Jutut kirii..
- Anonyymi
Palsta-asioissa ei saa apua mistään, eikä keneltäkään. Minä olen pyytänyt vaikka kuinka monelta, enää ei jaksa. Myös virkavallalta. Kukaan ei halua auttaa, vaikka ei tarvitsisi muuta kuin puhua. Tämä ensimmäinen kommentti tänään, toivottavasti myös viimeinen ja olen nainen.
- Anonyymi
Yli 50 v.ukot on kaikki kulahtaneita ja jos kaunis nainen on semmosen kanssa on se statukseltaan hyvä elättäjä.N*sasut tehdään playboyiden kanssa salaa autossa sekä piilopirteillä,motelleissa/hotelleissa toisilla paikkakunnilla.Ihan mahtis jos suvussa oltaisiin n*sasioiden puolella voisisivat lainata asuntojaan salaparille.
- Anonyymi
Makoisat suihinotot tietenkin myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Makoisat suihinotot tietenkin myös.
💋
- Anonyymi
Mikä se totuus on? Kerro, niin voin vastata. Laita tunniste myös, niin saat varmemman vastauksen.
- Anonyymi
Vinkki. Kun näette tällaisen aloituksen, älkää edes avatko sitä. Ei ole teille kenellekkään.
- Anonyymi
Ei tarvi kuulla totuutta. Tiedän totuuden kaikesta. 🙏🏻 Sanomattakin selvää. Ei ole mitään tarvetta luulla mitään olematonta tai keksiä sellaista mitä ei ole.
Hyvää jatkoa. - Anonyymi
Sun totuus ei kiinnosta pätkääkään.
- Anonyymi
Runk,runk,h*nuri h*ntti.
- Anonyymi
*sukurasite h*nurit.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1094256
- 783486
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?803312Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?243219Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223192- 722906
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452780Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim622764Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852549- 332394