Lihaksikasta iltaa itselliste kulekille. Kävelyä asijaa

Anonyymi-ap

Juuh, miaaau. Tulin justii kävelöimällisöimästä syömättä. Arvausleiki. Kauvan mää kävelin?

Huomijoo!'

En tiijä yhtään ilometreistä paljon kävelin, mutta tiijän tarkalleen kuinkakauvan kävelsin, koska taskunauris sen ajallisen mitoittaa ja tarkoittaa.

Jeesus rakastaa sinuja eli just suakiinsa.

Selef " lihaksikoälykkövoitokkaallisuus"Urge

9

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      tunti 47min

      • Anonyymi

        Ei riitä. Nyt mennään aika helvetiillisille aikalukemaalliseisiille.

        Vuojen pisinmäiseni yhjellä kertaa kävelsimöimällisyyteni, mtta kävely itsessään sujui kuin illanvietto puutarhassa. Toisaalta joskus vejin tätäkin huomattavasti pitempijä aamupalaksi kävellisöijen, juoksellisoijenkin, koska olin silloin kovenpi jätkällistymä kuin nyt.

        Selef Urge


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei riitä. Nyt mennään aika helvetiillisille aikalukemaalliseisiille.

        Vuojen pisinmäiseni yhjellä kertaa kävelsimöimällisyyteni, mtta kävely itsessään sujui kuin illanvietto puutarhassa. Toisaalta joskus vejin tätäkin huomattavasti pitempijä aamupalaksi kävellisöijen, juoksellisoijenkin, koska olin silloin kovenpi jätkällistymä kuin nyt.

        Selef Urge

        Moi.2,5h?-3h?paasto klo18-12:00 huomenna.


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Moi.2,5h?-3h?paasto klo18-12:00 huomenna.

        Yli 3h, mulla on jo oma hyvintoimivallisuutensa painollisoitumaani mainollisuutemaisukseseaisuuteni eli 16h noo wood, 8m timeperijotilla i kän eat wood, kunhan hieman kahtelee ettei liijallisesti kalorijaallistoiju 8h napostuksellisuuksis.

        Mulla on muuten tapanain silloin kun eräs tietty aikaraja ylittyy, hölkätes, juostes, kävellisöitymäisyyjes että mää silloon kuuntelen yhjen piisin Maltti Selvoa ja Napantelijata. Nyt piisiksi otan kuuntelmukseen täälliseen:

        Alkaa 0.10 kohjalla pienen taijottuusmuusnäytteen 00-0.10 jälkeellisesti:

        https://www.youtube.com/watch?v=KofosWccOBg&list=RDKofosWccOBg&start_radio=1

        Mullakin matkallistuma melkeen kuin ulkomaile keskiseelliseen suomeelli suteen lähenee! Mullakin on pientä matlailullisteellista jännitystä, kai sullakin jo vähäsen.

        Selef Urge


    • Anonyymi

      kyllä yksi vuorokausi menee , mutta koitappa kaksi perään 🤣

    • Anonyymi

      Tämähän on uskonnollinen palsta eikä arvaus leikkiareena?

    • Anonyymi

      Merikapteeni ei usko, että ankk

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe