Pääsivät pandoineen kriisikuntalistalle.
Joko on tutustuttu Ähtärin matkailuun?
15
257
Vastaukset
- Anonyymi
Ei taida ihan pelkästään Pandoista johtua. Kaupunki on pitkään ollut vaikeuksissa, tämän hallituksen päätökset vaikeuttavat kuntien tilannetta
- Anonyymi
Kriisiin joutunut kunta liitetään väkirikkaimpaan naapurikuntaan. Ähtäri Alavuteen ja Lappajärvi Kauhavaan, jos Lappajärvi joutuu talousvaikeuksiin. Onneksi on mahdollisuus saada tuulivoimaloita.
- Anonyymi
Emme tule ikinä Kauhavaan!
- Anonyymi
Kauhavalla on tekemistä omissa veloissa. Liittyminen Lapuaan taitaa olla edessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauhavalla on tekemistä omissa veloissa. Liittyminen Lapuaan taitaa olla edessä
Kauhava on todellinen jussipaita junttila. Viimeinen paikka mihin haluaisin muuttaa.
- Anonyymi
Väkirikkan naapurikunta on LAPUA ei kauhava, pitäisi tutustua maakuntaan ennen kun tyhmyyksiä kirjoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väkirikkan naapurikunta on LAPUA ei kauhava, pitäisi tutustua maakuntaan ennen kun tyhmyyksiä kirjoittaa.
Kivitippu myyntiin vaikka eurolla.
- Anonyymi
Vaihtaa levyn
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauhavalla on enemmän asukkaita kuin Lapualla.
- Anonyymi
Kauhavan rikkaat kihlaa köyhän Lappajärven.
- Anonyymi
Onhan se hotelli Järvisydänkin talousvaikeuksissa:
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011419239.html
Ja Samppa Lajusen hotelli Helsingissä meni menojaan myös. Taisi kyseinen herrasmies olla vuosi sitten Lappajärvellä puhumassa bisneksistään helluntailaisten pyynnöstä. Hetken päästä tulikin ilmi että hotelli menee nurin. - Anonyymi
Lavian kunta ajautui kriisikunnaksi. Lavian valtuusto halusi liitosta lähempänä olevaan Kankaanpään kaupunkiin, mutta valtioneuvosto määräsi liitossuunnan Poriin. Lavia kuuluu nyt Poriin.
- Anonyymi
Kauhava on pohjanmaan persreikä.
- Anonyymi
Niin notta ennen tuumittihin Taunon ja muire isääntien kans notta miten piretähän lappajärvi pystys.
Otettihin lasipullo kaljaa ja tuumittihin notta perustetahan Lappajärvelle minkkiturkis opisto.
Olisi het kymmeniä tarhaajia jatkamas toimintaa notta superpesis. - Anonyymi
Liitymme Kauhavaan. Ihan hyvä asia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925298
- 564141
- 252239
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282078Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹321293Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201076T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001- 211000