Sun vaimos pettää mua Osmon kanssa!
Sun vaimos pettää mua Osmon kanssa!
11
262
Vastaukset
- Anonyymi
Ei saa käyttää ihmishenkien tai omaisuuden suojeluun!
- Anonyymi
Kiva vaimo.antaiskohan se mullekkin
- Anonyymi
Se pettää myös mun kanssa. Kari kerskui myös hoitelevan sitä
- Anonyymi
Mielenkiintoista
- Anonyymi
Järsiikö avioliittoanne mahdollinen Hilkka- syndooma?
- Anonyymi
Osmon kanssa???? Mitä ihmettä? Olisin uskonut että jonkun 30 komean orhin, mutta Osmon...
- Anonyymi
Varokaa näitä pettäviä rouvia. Voivat olla seinähulluja, jotka jatkavat avioliittosi tuhoamista muilla tavoin elleivät saaneet sinua mukaansa. Kokemusta on.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Varokaa näitä pettäviä rouvia. Voivat olla seinähulluja, jotka jatkavat avioliittosi tuhoamista muilla tavoin elleivät saaneet sinua mukaansa. Kokemusta on.
Kyllä.
Minun vaimoni hyppäsi kirkollisissa piireissä ja vaihto seurakuntaa kuin mustalainen hevoooosta. No lopputulos oli suhde ukkomieheen. Siinä hänen rukouspiirinsä. Onneksi pääsin eroon siitä kotkasta.
- AnonyymiUUSI
On kyllä kivoja vaimoja alavudella.yhtä suurta perhettä 😍
- AnonyymiUUSI
Uskovaisten tavara on yhteistä!
- AnonyymiUUSI
Osmosta tuli varakas leski perintörahoineen ja plantaashineen. Naaras kyllä osaa tarttua heti.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2277570
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455020- 594782
- 753438
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162015Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301890- 311829
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441677- 371619
- 1481357